Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærligheten til barn eller ektefelle?

Den som klarer å være helt ærlig, står det respekt av.

Så jeg svarer ektefelle.

Hilsen tobarnsmor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærligheten til sitt barn.

Elsker du virkelig mannen din høyere enn barna dine?

Skrevet
Ja, det gjør jeg. Den er sterkere.

:sjokkert:

Skrevet
:sjokkert:

Alle er forskjellige vettu :)

Skrevet

Jeg syns ikke det kan sammelignes.

Å sammenligne hvordan jeg elsker forskjellige mennesker er som å sammeligne epler og appelsiner. De har sine likheter, men de er ikke det samme.

Jeg syns forøvrg det var mer interessant at du måtte påpeke at det sto respekt av å svare sant, og detter sa "så jeg svarer", enn hva du faktisk svarte.

Jeg tviler ikke på at det er sant, folk føler forskjellig, og akkurat denne diskusjonen har vært her flere ganger. Men jeg tviler på dine følelser rundt det, og hvorvidt du mener det står respekt av det på grunn av måten du uttrykket deg på.

Skrevet (endret)

Mine barn er mitt liv. Min mann og jeg har vært sammen i 13 år snart. Men om han hadde sviket oss, så hadde jeg valgt barna. Han er ikke så viktig som dem. Aldri I LIVET!!

Hele mitt liv dreier seg om våre barn. En mann er en mann..

Man svikter ikke sine egne barn.

Endret av Mystical
Skrevet

Min samboer elsker helt klart meg høyest. Dette vet jeg, og det er godt å vite.

Stemor78

Skrevet

Jeg kan ikke forstå at det er mulig å elske sine barn minde enn sin mann, jeg trodde morskjærligheten var den største som fantes.

Hvis jeg var sammen med en mann som ville valgt meg overfor sine barn, så ville jeg mistet lysten på han.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke barn, så dette kan jeg nok ikke svare på. Men jeg tror at den dag jeg får barn, så vil jeg elske dem kjempehøyt, men det jeg derimot tror, er at den kjærligheten jeg har til barna, ikke er samme kjærlighet som jeg har til mannen. Dermed kan det ikke sammenliknes.

Selv om man kanskje ville valgt barna framfor mannen hvis noe skjedde, eller ting ikke gikk så bra, så tror jeg kanskje saken hadde stilt seg litt anderledes hvis forholdet var fantastisk bra. Da tviler jeg på at folk ville valgt barna uten å nøle i et eller to sekunder.

De fleste hadde sikkert valgt barna, men tror mange ville ha vegret seg sterkt, fordi de ikke vil leve uten noen av delene fordi begge delene utfyller en.

Endret av Teriyaki
Skrevet

Elsker barna mine helt klart høyere enn mannen. Den kjærligheten jeg har til barna mine er bare så utrolig.

Skrevet

Jeg tror at man kan elske bare én person, men at man kan være uendelig glad i både barna sine, familie og venner. Å elske er ikke nødvendigvis en sterkere følelse enn å være utrolig glad i noen, men det er to forskjellige følelser som ikke trenger å rangeres.

Skrevet

Det går selvfølgelig an å være mer glad i mannen sin enn barna sine. Uvanlig kanskje, men det er det da ingen vits i å fordømme?

Så jeg svarer ektefelle.

Hilsen tobarnsmor.

Jeg svarer gjerne ærlig. Kjærligheten til barna mine er sterkest. Står det respekt av det svaret, synes du?

Jeg tror at man kan elske bare én person, men at man kan være uendelig glad i både barna sine, familie og venner. Å elske er ikke nødvendigvis en sterkere følelse enn å være utrolig glad i noen, men det er to forskjellige følelser som ikke trenger å rangeres.

Enig i at det ikke er noe poeng i å rangere kjærlighet, Drua. Men mener du virkelig at man bare kan elske en eneste person?

Gjest nobilian
Skrevet

Så jeg svarer ektefelle.

Hilsen tobarnsmor.

Til mine barn. Helt ærlig og uten tvil.

Skrevet

Jeg ser for meg at jeg kan slutte å elske mannen av forskjellige årsaker, men ikke barna.

Jeg tror båndet til barna er sterkere.

Skrevet
Det går selvfølgelig an å være mer glad i mannen sin enn barna sine. Uvanlig kanskje, men det er det da ingen vits i å fordømme?

Ja. Denne signerer jeg.

Skrevet

Jeg har ikke barn. Men jeg liker foreldrene mine bedre enn noen av kjærestene jeg har hatt.

Skrevet

Skilsmissestatistikken er vel et klart bevis på at kjærligheten til partneren er langt skjørere enn kjærligheten til ens barn. Skilte foreldre kjemper for retten til sine barn - selvom forholdet dem imellom har opphørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...