MayaMyhr Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Hellu. Jeg skal på bokstavfest med russekullet 4. januar. For de som ikke vet hva en bokstavfest er, er det at temaet for festen er en valgt bokstav. Da må man kle seg ut som noe på den aktuelle bokstaven. I mitt tilfelle heller valget mot s (vi har avstemning på nett). Så jeg lurer på om dere har noen gode litt originale forslag til hva jeg kan kle meg ut som? FYI er G på en foreløpig andreplass så hvis dere har noen gode forslag der også så kom igjen ^^ Ting jeg har tenkt på allerede er: Slave Sjørøver Sykepleier Speider (sexy utgave =P) Slem/Satan
The Kitten Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Hellu. Jeg skal på bokstavfest med russekullet 4. januar. For de som ikke vet hva en bokstavfest er, er det at temaet for festen er en valgt bokstav. Da må man kle seg ut som noe på den aktuelle bokstaven. I mitt tilfelle heller valget mot s (vi har avstemning på nett). Så jeg lurer på om dere har noen gode litt originale forslag til hva jeg kan kle meg ut som? FYI er G på en foreløpig andreplass så hvis dere har noen gode forslag der også så kom igjen ^^ Ting jeg har tenkt på allerede er: Slave Sjørøver Sykepleier Speider (sexy utgave =P) Slem/Satan Supermann Spiderman Sexslave
feuerstein Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Servitør Støvsugerselger (eller generelt selger) Saera Khan
Gjest Heloise Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Sfinx Sukkerbit Søppelsekk (lettvint i alle fall :-| ) Same Steinalder-dame (err..) Shaman (err igjen 0.o) Må det være ting eller kan det være personer også?
MayaMyhr Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2008 Det kan være hva som helst egentlig =)
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Sugekopp Same Smed Sykkel Sæd (høhø) Snekker Sydame Sopp Servitør Smykke Sammy Lee Sami Hyypiä Svamp Sau Siviløkonom Snørr (kroppsvæsker - mmm) Saft Smør
Gjest Gjest Blondie65 Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Galleblære/sten Galning Gambler Garnityr Garnnøste Gele Geisha Geit Ginsengrot Gitar Golfspiller Gondolier Gordon vaktmester Gud Guru Gutt
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Stupfull. Da trenger du ikke kle deg ut heller.
Gjest Gjest_ariane_* Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 hei jeg skal også ha en sånn kostyme kle seg ut type ting.. man kan kle seg ut som hva som helst som begynner på a , b eller c noen forslag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå