Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Del Skrevet 25. desember 2008 Har et punktert vinterdekk jeg gjerne skulle få fikset! Jeg kjører nå rundt med 3 vinter og 1 sommerhjul da jeg punkterte idag. Hvor kan jeg få lappet det ødelagte dekket? (Spurte på en bensinstasjon nettopp, og hun dama som sto der sa at hun ikke visste hvor det gjøres) Og noen som vet hvor mye det koster sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 25. desember 2008 #2 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk mitt lappet hos nærmeste dekkforhandler. Prisen var veldig lav, jeg har glemt nøyaktig hvor mye, men jeg tror det var under 200 kr. Hvis skaden går ut i siden på dekket og ikke bare er i slitebanen skal det ikke lappes, da må det byttes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 26. desember 2008 #3 Del Skrevet 26. desember 2008 du kan få satt inn slange, men som feuerstein sier så repareres ikke skader på siden av dekket da skader der svekker dekkets bæreevne osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. desember 2008 #4 Del Skrevet 26. desember 2008 Hm, håper ikke det er det. Dekket er nemlig ganske nytt.. Da vi tok det av igår lagde det lyd ganske lenge da lufta gikk ut (vet ikke om dette tyder på et stort hull?) Har vært innom mange steder idag men ingen bensinstasjoner (av de som har verksted) lapper idag.. Håper ikke vi må vente til etter nyttår da vi hadde tenkt oss på langtur nå 1.januar. Typisk altså. Kanskje andre steder som lapper vil ha åpent mandag/tirsdag da...? Hmf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 26. desember 2008 #5 Del Skrevet 26. desember 2008 som regel er det ventilen som streiker, spesielt om du ikke har hette på den. få luft i dekket og smør spytt på ventilen, så ser du fort om den er synderen. ellers er vel butiker åpent som normalt mandag og tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #6 Del Skrevet 26. desember 2008 Trådstarter må oppsøke et dekkverksted. Det er en butikk som selger og legger om dekk. Det gjør svært få bensinstasjoner lenger. For øvrig "lappes" ikke dekket, det "plugges". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå