Gjest Marlo Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Önsker meg en kosett med cup, men sliter med å finne noe som passer for meg som er stor rundt midjen, men som samtidig ikke har så store bryster Er det noen som kan anbefale meg noen, gjerne på nettbutikker, som ikke koster allverden, men som passer godt til slike som meg? =)
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Ordentlig korsett eller en mellom ting? Og hvor går grensen på dyrt? Et skikelig korsett kommer fort i 1-2000 kr.
Gjest Marlo Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Trenger ikke väre en "ordentlig" korsett, men noe som ligner og strammer inn litt samt dytter opp puppene litt. Grensen på prisen vet jeg ikke enda. At en god korsett som er billig vet jeg pleier å ligge på rundt 1k, så jeg vil vel ikke gå så mye over det ... de eneste jeg har funnet som kanskje kan passe min kropp har kostet alt fra 3k til 5k ... noe som blir alt for dyrt for meg :/
Gjest Marlo Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Nå er jeg litt usikker på hva du mener er ordentlig korsett da, eller hva du mener med mellomting - tok det som at du mente ekte korsett eller en slags ripoff.
lovenemo Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Hvor har du funnet de korsettene da? Er på utkikk selv
Gjest Marlo Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Husker ikke nettsidene nå, da jeg la det fra meg rimelig kjapt når jeg så prisene hehe. Men mener å huske at det var en britisk nettside
lovenemo Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Sett på underverker.no? Mener å ha lest der at de kan lage etter mål Kom på det nå nettopp.
Gjest Grafica Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Et ekte korsett har stålspiler, er laget av kvalitetsmaterialer og har stålhekter og solid snøring. Det er laget for å forme kroppen, og har ikke cuper. Er det et korselett (topp som ser ut som korsett) til pynt du skal ha? sider som fører EKTE korsetter: www.vollers-corsets.com www.fairygothmother.co.uk. www.whatkatiedid.com De beste jeg vet om.
lovenemo Skrevet 25. desember 2008 #9 Skrevet 25. desember 2008 Googla litt og fant www.lshop.no og www.fancyshop.net. Hvor bra det er vet jeg ikke.
Gjest Marlo Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Et ekte korsett har stålspiler, er laget av kvalitetsmaterialer og har stålhekter og solid snøring. Det er laget for å forme kroppen, og har ikke cuper. Er det et korselett (topp som ser ut som korsett) til pynt du skal ha? sider som fører EKTE korsetter: www.vollers-corsets.com www.fairygothmother.co.uk. www.whatkatiedid.com De beste jeg vet om. Takk for tipset - skal kikke gjennom å se om det er noe der som kan passe for meg. Har en korsett som er en skikkelig korsett, og den sitter fint den da, men puppene mine blir for små og enten "detter" de ut av korsetten eller så blir dem helt flate liksom, og derfor tenkte jeg mer på en korsett med cup slik at puppene mine faktisk ser ut som pupper og ikke lommetörkler
Gjest Grafica Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 Da vil jeg nok tro at underbust med en god bh+singlet under er mer det du ønsker. De gir push-up effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå