Gå til innhold

Jeg er så glad

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for at jeg ikke skal gifte meg i år for da hadde det vært over nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Men hva skal du gjøre etter at du har giftet deg, da?

Skrevet
Men hva skal du gjøre etter at du har giftet deg' date=' da?[/quote']

HERREGUD,

HADDE JEG FÅTT EN KRONE FOR ALLE DE GANGENE NOEN HAR MAST

OM DET KUNNE JEG STOPPET HUNGERSNØDEN I VERDEN!!!!!

Skrevet

..er det blitt forbudt å glede seg også, nå da...??

Gjest Tristessa
Skrevet

Yikes, det var jo bare et spørsmål?

Men for å være helt ærlig, jeg spurte bare siden du virker litt opptatt av selve bryllupet...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

HERREGUD,

HADDE JEG FÅTT EN KRONE FOR ALLE DE GANGENE NOEN HAR MAST

OM DET KUNNE JEG STOPPET HUNGERSNØDEN I VERDEN!!!!!

Vel, det er ett spm. du bør ta til deg for hvis du akter å holde på som du gjør helt frem til bryllupet kommer du til å få en gedigen nedtur- og det er ikke tull engang.

Minnie

Skrevet

....du virker litt opptatt av selve bryllupet...

Ja men jeg er jo det!!! ( Av vielsen altså... )

det er jo den viktigste dagen i livet,

den dagen jeg og min elskede lover hverandre evig troskap i Guds hus.

Det finnes ikke noe større.........

Skrevet
Vel, det er ett spm. du bør ta til deg for hvis du akter å holde på som du gjør helt frem til bryllupet kommer du til å få en gedigen nedtur- og det er ikke tull engang.

Minnie

... hvordan da- holder på ??

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
..er det blitt forbudt å glede seg også' date=' nå da...??

Det er ingenting galt i det å glede seg masse men Anitacath- jeg har lest dagboken din og alle innleggene dine, spekket med detaljer ned til den minste lille ting og vi hører ingenting som din kommende manns synspunkter. Det er side opp og side ned med deg deg deg og sant så si virker det på grensen til det syklige.

Minnie

Skrevet
jeg har lest dagboken din og alle innleggene dine

Da lurer jeg rett og slett på hva du skal ta deg til når jeg er på ferie og ikke skriver innlegg på en stund......

Gjest Tristessa
Skrevet

Greit, greit, greit... Hvis vielsen betyr så mye for deg, så. Men det virker ikke som om det er det rent seremonielle som betyr mest, mer drømmen om et prinsessebryllup med kaskader av duer, blåveis, fyrverkeri og en og annen supernova. Sorry, men slik virker det.

Skrevet
mer drømmen om et prinsessebryllup med kaskader av duer' date=' blåveis, fyrverkeri og en og annen supernova[/quote']

(Hva er en supernova???)

Jeg har da aldri sagt et ord om hverken fyrverkeri, blåveis eller duer..?

Jeg er opptatt av en perfekt ramme rundt vielsen,

det er vel enhver brud....

Gjest Tristessa
Skrevet

Anitacath; jeg setter ting på spissen her. Ironi. Greit?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Da lurer jeg rett og slett på hva du skal ta deg til når jeg er på ferie og ikke skriver innlegg på en stund......

Ikke forsøk og spor av diskusjonen for dette her er faktisk viktig. Det er brudepiker, sko, meny, font på invitasjoner, gjester, kjolekjøp, undertøy, meny.....

og jeg sitter hvertfall igjen med inntrykket av at det er bryllupet og alt rundt det som betyr noe- og det er trist at det skal være slik- synes jeg.

Det er første gang på evigheter at du sier noe om selve vielsen og "Guds hus" og det tror jeg du gjorde i denne tråden bare fordi du ble "minnet" på det.

Jeg tror du ville ha godt av og roe deg ned og det sier jeg ikke for å være ekkel. Jeg er enig med Tristessa- det virker som om du sitter fast i en prinsessedrøm og hvis du fortsetter på denne måten tror jeg du vil ha store problemer med å gi slipp på den drømmen og innse at nå er bryllupet over.

Minnie

Gjest Tristessa
Skrevet

En supernova er forresten en mulig konsekvens av en stjernes død. Den går fra å bli en døende sol til en kjempe som senere krymper litt, enkelte ganger til å bli en hvit dverg som forsvinner eller til en gigantisk eksplosjon - en supernova.

Skrevet

Det er første gang på evigheter at du sier noe om selve vielsen og "Guds hus" og det tror jeg du gjorde i denne tråden bare fordi du ble "minnet" på det.

Jaså....

ta en titt her da....

Skrevet
Jeg er opptatt av en perfekt ramme rundt vielsen,

det er vel enhver brud....

Ikke for å kritisere altså, men faktisk så er jeg ikke så opptatt av at alt skal være så perfekt jeg. Jeg synes det er vel så viktig at alle koser seg og ikke sliter seg ut, har sett eksempler på bryllup der forlover og toastmaster var helt utslitt når den store dagen kom, - nettopp fordi det var en slik enorm deltaljstyring på alt som skulle skje. Tror vårt bryllup blir like vellykket og flott som de fleste andre selv om vi tar ting litt med ro og som de kommer.

Men selvfølgelig Anitacath: Jeg unner deg VIRKELIG å glede deg til den store dagen deres, og synes ikke det gjør noe at du/dere har startet planleggingen så tidlig. Tvert i mot! Og jeg er også sikker på at du er en person som takler "hverdagen" etter bryllupet helt perfekt, selv om det sikkert kan bli litt "nedtur" på en måte for noen og enhver, - vi gleder oss, styrer og ordner til denne ene dagen i lang tid alle sammen. Så er den plutselig over, klart det blir litt rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...