Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aspartam
Skrevet

Da var det jul igjen, og tid for å reflektere (klage) litt over ting og tang, og da spesielt hvorfor i all verden dere damer skal være så siiiinsykt vannskelige av dere!

Kan være jeg har veldig uflax med alle damer jeg noen sinne har møtt og kjenner, men statistisk er dette lite sannsynelig, så det velger jeg og se bort i fra. Feier dere heller alle under et og samme teppe, og går ut i fra at dere er en gjeng vriene mennesker alle som en.

Må dere virkelig være så vannskeige å være sammen med?

Hvorfor d?,,,,,,,,,,,,,!Vil dere ikke bare ha det koselig dere også da?,,,

Er det virkelig så spennende og viktig med drama og intriger i et forhold?

Hvorfor d?,,,,,,,,,,,,,! Er det ikke nok av det på Hotell Cesar da?,,,

Har det SÅ mye å si at man ikke blir sjalu i en fei?

Hvorfor det?,,,,,,,,,,,! Holder det ikke at dere er det da?,,,

Må man absolutt behandle dere som prinsesser?

Hvorfor det?,,,,,,,,,,,!Jøss, men da burde vel dere være litt greie også da eller?,,,

Oii, den listen kan bli lang tror jeg, tar 2. vers neste jul tenker jeg.

Foresten så kan vel ,,,,,,,,,,,,,, fylles in med ;bla bla,fordi,bla og ,,, kan vel egentlig fylles inn med ;joa.

Men slik er det vei ei :D

The force of dubblemorale so strong whit u people? :)

God jul!

Link til glædsang for dem som trenger å trekke litt på smilebændet og liker shæriff Jones :D

http://www.youtube.com/watch?v=K3i0fLlkfgg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bastian.
Skrevet

Hvis du bare finner damer som er slik du beskriver, da bør du bytte preferanser.

Skrevet

Nå vet jeg ikke alderen din eller på disse damene, men jeg vil tro at du har hatt uflaks. Eller så tiltrekkes du virkelig av feil damer.

Skrevet

Neida, vi er ikke så vriene alle sammen!:)) De fleste jeg kjenner er veldig greie!:) Men har også kjent dem som kan gå under det som jeg tror noen kan betegne som vanskelige.:P

For å svare på spørsmåla dine (jeg ser da i forhold til de jentene jeg menger meg med):

- Jo, jenter liker å ha det koselig. Kafé, filmkvelder, en matbit ute (Kebab eller Big Horn, vi er ikke kresne), hyttetur, kakebaking, sykkeltur - u name it.

- Drama og intriger er relativt kjipt. Absolutt ikke ønskelig. Det er for mye av det i Hotell Cesar. Derfor ser vi ikke på det. På ett eller annet tidspunkt i et forhold, så kan det hende at det oppstår en konflikt. Men med grunnpilarene i et forhold - god kommunikasjon og gjensidig tillit - så kan man komme seg gjennom en Cesar-episode.

- Folk er forskjellige, noen har høyere terskel før de blir sjalu. Uansett er forhold basert på tillit. Har man tillit til hverandre skal det ikke være nødvendig å bli sjalu. Synes jeg iallefall.

- Jenter liker å vite at vi er spesielle. Dette betyr allikevel ikke at vi skal være 1.pri hele veien. Som ene part i et forhold kan (/bør?) du allikevel ha et liv utenom. Kompiser er viktig for deg å ha, samtidig som venninner er viktig for oss jenter å ha. Men det i ny og ne å få en blomsterbukett eller en tekstmeling som sier du tenker på oss, er absolutt noe vi setter pris på. Men vi trenger det ikke hver dag asså.:)

- Vi kan være greie vi også. Kjøpe en potteplante til deg som du kan passe på (og tenke på oss?:)). Eller kjøpe et FHM dersom du liker å lese det. Ta deg overraskende med på kino en kveld vi vet du ikke har andre ting på tapetet. Sende deg en tekstmelding når vi tenker på deg. Slik som vi er prinsesser, då er jo du også en prins.

Ble du bittelitt gla nå? :)

Skrevet

Var litt uklart for meg disse "hvorfor det? osv. osv." Vet ikke helt hva du mente med det, men..

Jeg gjør i alle fall ikke mye av det du skrev i innlegget.

Skrevet
Da var det jul igjen, og tid for å reflektere (klage) litt over ting og tang, og da spesielt hvorfor i all verden dere damer skal være så siiiinsykt vannskelige av dere!

God jul!

Link til glædsang for dem som trenger å trekke litt på smilebændet og liker shæriff Jones :D

Jeg kunne aldri ha vært sammen med en så enkel mann som du viser til med dette ene innlegget gjennom det du skriver. Da er det bedre å ha ONS og være

single. Huff, du må forstå at du ikke kan behandle en kvinne som om hun var en kamerat...du viser ikke fram fotballkampresultatene til en kvinne, det er uinteressant, og du gir ikke Clas Olsohn-gaver til kjæresten...

Kvinner er mer kompliserte og analyserer mer enn menn: det må dere lære dere å håndtere. Det blir ikke bedre når menn sier "slutt med det". Mange er slik og da angriper dere hele menneskets personlighet. Da støter dere kvinner fra dere istedenfor til dere.

Skrevet (endret)
Jeg kunne aldri ha vært sammen med en så enkel mann som du viser til med dette ene innlegget gjennom det du skriver. Da er det bedre å ha ONS og være

single. Huff, du må forstå at du ikke kan behandle en kvinne som om hun var en kamerat...du viser ikke fram fotballkampresultatene til en kvinne, det er uinteressant, og du gir ikke Clas Olsohn-gaver til kjæresten...

Kvinner er mer kompliserte og analyserer mer enn menn: det må dere lære dere å håndtere. Det blir ikke bedre når menn sier "slutt med det". Mange er slik og da angriper dere hele menneskets personlighet. Da støter dere kvinner fra dere istedenfor til dere.

Heheh, dette svei litt skikkelig altså!

Jeg må ærlig innrømme at det brister i mitt hjarte når dykk forteller at dokker aldrig kunne tenkje dokker ein slik ein som me :D

Jeg som er så snill å grei!

Bare tenk på hva dere går glipp av.

Kjøper gaver til deg på clas når du er lei deg, viser deg tipperesultatene når du minst venter det, lærer meg å skrive bare for å gjøre deg stolt, er en enkel, sytete, forvirret, uintelligent gutteunge som bruker alt for mange,,,,,,,,,,,,, når du trenger det som mest.

Turn on diluxe altså, ohhhyea!

Tenk deg det du, det hadde hvert saker det tenker jeg!

All for you my dear princess!

Kvinner er mer kompliserte enn menn sies det.

Jeg forbinner ordet komplisert med ord som vanskelig, vrien , ikke lett å ha med å gjøre osv.

Men jeg kan jo ta feil, er jo ikke veldig intelligent som det også nevnes her.

The force of dubblemorale is still going strong whit (some of) u ppl!

Forstatt god jul og slike ting! :)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Du får ønske deg en mann i julegave da vet du, Aspartam. :) Da slipper du disse fæle damene, som du absolutt ikke greier å forstå deg på. *Klype i kinnet til*

Skrevet
Du får ønske deg en mann i julegave da vet du, Aspartam. :) Da slipper du disse fæle damene, som du absolutt ikke greier å forstå deg på. *Klype i kinnet til*

:ler:

Gjest Gjest_Nathalia_*
Skrevet (endret)
Jeg forbinner ordet komplisert med ord som vanskelig, vrien , ikke lett å ha med å gjøre osv.

Du vet hva de sier: Den som synes andre er kompliserte, er som regel alt for enkel selv. Lær deg å forstå kvinnen og å verdsette henne.

It's not us, baby, it's you.

Gi oss en komplisert mann som elsker kompliserte kvinner!

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)

Du vet hva de sier: Den som synes andre er kompliserte, er som regel alt for enkel selv. Lær deg å forstå kvinnen og å verdsette henne.

It's not us, baby, it's you.

Gi oss en komplisert mann som elsker kompliserte kvinner!

Ja jeg er enkel.

Ja dere damer er så fæle så fæle.

Ja jeg er aldeles crappy på rettskriving.

Ja jeg greier ikke å forstå dere, dere er jo så veldig "kompliserte"!

Hvorfor jeg skal ønske meg en mann til jul skjønner jeg faktisk ei?

Hvem har forresten sagt jeg ikke verdsetter damer?

Setter stor pris på damer en gang i blant jeg.

Det hender jo dere er pene, lukter godt, og er myke og gode å slikt.

Det er jo slags verdi.

Mitt poeng er at dere helst bør "verdsettes" i små doser nettopp fordi dere er så "kompliserete" som noen så fint sier det.

Spiller fint lille trille om det er meg, baby, og ikke dere!

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)
Ironisk at du starter med å spørre om kvinner "feier alle under et[sic] og samme teppe", og deretter generaliserer nedenom og hjem.

Han gjør ikke det! :roll:

Han skriver jo at han tar forbehold og generaliserer.

Det er han som "feier alle under samme teppet", han sier ikke at damene gjør det.

Endret av mrs_bond
Gjest postsekk
Skrevet (endret)
Han gjør ikke det! :roll:

Han skriver jo at han tar forbehold og generaliserer.

Det er han som "feier alle under samme teppet", han sier ikke at damene gjør det.

Haha, du har rett. Grov leiflesing ts; sorry! Jeg får prøve å svare på spørsmålene for å gjøre litt opp for meg.

Ingen av eksene mine har sagt jeg var det (hele tiden ;)), så tror ikke jeg er det.

Jupp.

Ser ikke på Cæsar, men klarer meg uten ja.

Mindre enn meg: Sikkert like greit. Ikke overhodet: Ikke helt bra samme hvordan du vrir på det.

Hvorfor det?,,,,,,,,,,,!

Neida, vanlig oppførsel går som oftest greit.

Jøss, men da burde vel dere være litt greie også da eller?,,,

Jeg er alltid søt, snill og grei.

Jeg synes fortsatt generaliseringer er bra teite.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Jeg skjønner ikke om skribenten over meg er kvinne eller mann. Altså postsekk. Du har manne-avatar, er du mann? Blir litt forvirret, for du skriver som en kvinne.

Kvinner er mer kompliserte enn menn sies det.

Det jeg egentlig skulle si, var: Kvinner er så ymse. Noen er kompliserte, andre er komplekse. Viktig å skille! ;)

Skrevet

Kan være jeg har veldig uflax med alle damer jeg noen sinne har møtt og kjenner, men statistisk er dette lite sannsynelig, så det velger jeg og se bort i fra. Feier dere heller alle under et og samme teppe, og går ut i fra at dere er en gjeng vriene mennesker alle som en.

Hvorfor det?,,,,,,,,,,,!Jøss, men da burde vel dere være litt greie også da eller?,,,

Oii, den listen kan bli lang tror jeg, tar 2. vers neste jul tenker jeg.

Foresten så kan vel ,,,,,,,,,,,,,, fylles in med ;bla bla,fordi,bla og ,,, kan vel egentlig fylles inn med ;joa.

Men slik er det vei ei :D

The force of dubblemorale so strong whit u people? :)

God jul!

Siden du egentlig ikke finner så mye positivt med damer, sikker på at kvinner er det kjønnet du er tiltrukket til:D??? høres ut som du ikke vil ha noe med dem å gjøre: P akkurat som jeg skulle si :

hva er galt med dere menn? tenker virkelig bare med pikken dere?? mannfolk ass..... drittsekker er dere! noen griser!!! helt ufølsomme og arrogantee

nettop for det kan ikke jeg si:D:D for alle menn er absolut ikke sånn. Alle er forskjeliige, menn som kvinner, så jeg vet ikke helt hvor du finner damene dine ass, men høres ut som du går på feil sted til feil tid=)=)

Gjest postsekk
Skrevet
Jeg skjønner ikke om skribenten over meg er kvinne eller mann. Altså postsekk. Du har manne-avatar, er du mann? Blir litt forvirret, for du skriver som en kvinne.

Det jeg egentlig skulle si, var: Kvinner er så ymse. Noen er kompliserte, andre er komplekse. Viktig å skille! ;)

Som mange andres her på forumet så gjenspeiler min avatar noe jeg liker, så det er nok bedre å basere seg på det jeg sier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...