Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Er 18 og lesbisk. Møtte min jevngamle kjærest i sommer, hun har bare vært med gutter før, først og fremst på grunn av sin far. Han er ikke religiøs, men ser ned på homofile, og før kjæresten min sto fram kom han med ganske krasse uttalelser vedrørende det ved middagsbordet, æsj-et seg veldig og snudde seg vekk om det kom noe "homofilt" på TV-en o.s.v. Etter at kjæresten min fortalte om meg til familien sin, tok det et par måneder før han oppførte seg nogenlunde normalt ovenfor henne, hun sier hun fremdeles merker at noe er "galt", selv om han sier at han har akseptert det. Mor i huset er derimot veldig hyggelig, har snakket med henne over telefon flere ganger, og hun er kjempekoselig og har hele tiden tatt det pent. Nå er greia at jeg er invitert av moren til å feire nyttårsaften med dem, så det blir første gang jeg får møte "svigers". Gruer meg altså en del til å møte svigerfar, og lurer på om noen har noen tips til meg. Siden de bor på en ørliten plass langt unna allfarvei, kan jeg ikke "flykte" om alt skulle gå skeis heller Skjønner jo at vi ikke kan sitte på fanget til hverandre, og at vi blir å sove på separate rom, men hva kan jeg gjøre utover dette? Tror kanskje han føler at jeg har "besudlet" yngstedattera hans eller noe... (God jul alle sammen, forresten )
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Hehe, sånn tror jeg kjæresten til lillesøs følte det også. Men det gikk supert... Pappa var litt anstrengt i begynnelsen (men det er han alltid når vi har med nye kjærester hjem....) Men så så de jo fort hva slags sjarmerende jente søs har så da var det ikke noe problem... Alle foreldre vil bare sitt barns beste, og han må bare få bli litt trygg på deg... Lykke til
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Hehe, sånn tror jeg kjæresten til lillesøs følte det også. Men det gikk supert... Pappa var litt anstrengt i begynnelsen (men det er han alltid når vi har med nye kjærester hjem....) Men så så de jo fort hva slags sjarmerende jente søs har så da var det ikke noe problem... Alle foreldre vil bare sitt barns beste, og han må bare få bli litt trygg på deg... Lykke til Takk for det :happy: Bra det gikk bra med lillesøstera dis kjæreste, godt å høre andres erfaringer om dette! Men åååh, jeg er så nervøs, så nervøs Hun har vært der hele julen, så jeg må dra opp dit alene. Hadde føltes litt tryggere om vi kunne dratt sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå