qrs Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Trenger tips til innredning av klesrom ("walk-in-closet"). Jeg har fått tips om en produsent som heter lumi, men lurer på om noen har erfaringer med noe tilsvarende og hvordan det er prismessig.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Har du sett på Ikea da. De har veldig fine garderobesløninger og det koster sikkert mye mindre enn de fleste andre (kjenner ikke lumi). http://www.ikea.com/no/no/catalog/categori...ge/10364/10449/
Gjest Gjest_sussa_* Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Langlo har veldig fine innredninger men selvfølgelig litt kostbart.
Gjest Kinna Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 I vår walk-in-closet har jeg i all hovedsak valgt stenger til å henge klærne på. Har kun valgt 2 rader med trådkurver - samt en stor hylle helt øverst i begge skapene. Hvis man skal legge klærne i hyller og skuffer så blir de lett krøllete og rotete .. så mitt forslag og min erfaring sier "sats på størst mulig plass til å henge klær".
Gjest *smak* Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Ikea har gode garderobeløsninger som en lenger oppe skrev. Men vær obs på at de har standard mål som ikke kan forandres. Andre forhandlere skreddersyr løsninger etter skapet ditt sin størrelse. Vet at Fagmøbler er blant de som skreddersyr løsninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå