Gjest nonalc Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 kan man det eller er det ikke lov? Jeg er ikke så gla i alkohol, så vil ha penger tilbake for de flaskene jeg fikk til julen oppi polet-eske.
The Kitten Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 kan man det eller er det ikke lov? Jeg er ikke så gla i alkohol, så vil ha penger tilbake for de flaskene jeg fikk til julen oppi polet-eske. Du kan jo forsøke i det minste.
Tropehus Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Tviler sterkt på at du får tilbake pengene uten kvittering. Om ikke annet kan du få tilgodelapp og evt handle noe å gi videre i gave selv senere..
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Ja, det er bare sprit som ikke byttes. Jeg tviler imidlertid på at du vil få pengene igjen.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Var innom polet i går. Fikk vite dette: - En får IKKE byttet noen som helst flasker fra polet. Ikke vin, sprit, likør, kartong ol. Dette er pga faren for metanol og annen forgiftning i flaskene. Fordet om flasken er forseglet er det altså ikke mulig å bytte. Trist men sant!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Var innom polet i går. Fikk vite dette: - En får IKKE byttet noen som helst flasker fra polet. Ikke vin, sprit, likør, kartong ol. Dette er pga faren for metanol og annen forgiftning i flaskene. Fordet om flasken er forseglet er det altså ikke mulig å bytte. Trist men sant! Hehe. Skulle stå "her om dagen".. Var på bittelillejulaften tror jeg.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Var innom polet i går. Fikk vite dette: - En får IKKE byttet noen som helst flasker fra polet. Ikke vin, sprit, likør, kartong ol. Dette er pga faren for metanol og annen forgiftning i flaskene. Fordet om flasken er forseglet er det altså ikke mulig å bytte. Trist men sant! Akkurat, takk skal du ha! Greit å vite - skjønner det er trist, men fint for sikkerhet
Sofie1 Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Akkurat, takk skal du ha! Greit å vite - skjønner det er trist, men fint for sikkerhet Jeg har fått bytte på polet. Fikk Champagne i julegave på jobben en gang og det drikker jeg ikke. Dro på polet og spurte og det gikk greit å bytte i noen flasker vin. Fikk riktignok ikke gjort det på det første polet jeg spurte, men dro bare innom ett annet og der var det ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har fått bytte på polet. Fikk Champagne i julegave på jobben en gang og det drikker jeg ikke. Dro på polet og spurte og det gikk greit å bytte i noen flasker vin. Fikk riktignok ikke gjort det på det første polet jeg spurte, men dro bare innom ett annet og der var det ikke noe problem. Vet at polet strammet inn på reglene etter forrige metanol-tragedie, så hvis dette er noen år siden var nok reglene annerledes. som forbruker er jeg glad det er slik!
lille katt Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 :klø: Vi har returnert vin og champagne på polet ved to forskjellige anledninger de siste par årene. Og fått penger tilbake, uten kvittering.
Wonders Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 nei, men spar den til vinlotteri på jobb. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå