Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Hei. Jeg har fått time til UL, og lurer på om jeg har rett på fri fra jobb for å gå på UL undersøkelse?? Er langt å kjøre til sykehuset (ca 1 1/2 time..) så må ha noen timer på meg.
NemoLinn Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Du skal jo til en lege, så du har rett på fri i forbindelse med dette.
Gjest L@dy i.i Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Jeg hadde ikke spurt på jobben om jeg fikk fri ang ul. Jeg hadde sagt jeg skulle til lege i forbindelse med svangerskapet noe som jo stemmer.
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Det er såpass tidlig i svangerskapet at jeg kan ikke si noe om det enda..
superlady Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Kan du ikke bare si at du skal til spesialist? Du kan si gynekolog, men du kan også si indremedisiner eller noe annet, dersom de spør. De har ikke rett til å vite hva slags spesialist du går til, så din sjef bør ikke spørre, men kollegaer har man mindre kontroll på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå