Gå til innhold

Gynekolog

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

Jeg skal til gynekolog, og er svært ubekvem med dette. Og da dukker det opp mange rare spørsmål i forbindelse med dette. jeg lurer på om det er best å være glattbarbert, eller om det er best å ha det helt naturlig er nede. Lurer også på om det er noen som har gjort dette før, og om kordan det gjøres

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djeeezus. Akkurat som om gynekologen engang enser om du har hår eller ikke....

Skrevet
Jeg skal til gynekolog, og er svært ubekvem med dette. Og da dukker det opp mange rare spørsmål i forbindelse med dette. jeg lurer på om det er best å være glattbarbert, eller om det er best å ha det helt naturlig er nede. Lurer også på om det er noen som har gjort dette før, og om kordan det gjøres

Hvis du er glattbarbert så får du nok en liten reprimade fra gynekologen om nytten av kjønnshår ;)

Du vil ligge i en gynekologstol med bena fraskilt, legen vil føre inn et instrument i underlivet ditt for å "åpne opp". Dette kan føles litt kaldt, men det påføres glidekrem slik at det skal gli lett inn i skjeden. Så blir selve prøvene tatt, dette kjenner du ikke noe til.

Det som er mest ubehagelig er når vi ikke klarer å slappe og spenner oss. Det er ikke vondt å ta en GU, men det kan bli litt ubehagelig hvis vi spenner hver muskel i kroppen vår. Det er uansett en undersøkelse som er viktig å ta, og den tar ikke lang tid :)

Skrevet
Hvis du er glattbarbert så får du nok en liten reprimade fra gynekologen om nytten av kjønnshår ;)

Pøh, særlig :P Min sa ikke noe til meg i alle fall. Hvorfor skal de uansett henge seg opp i hvordan folk vil ha det der nede. Hva med dem som har piercinger der nede, skal de få reprimande også? :P So far har hårene kun vært til bry for meg på alle måter..... (Sånn når vi snakker om hår, heh...)

Skrevet
Pøh, særlig :P Min sa ikke noe til meg i alle fall. Hvorfor skal de uansett henge seg opp i hvordan folk vil ha det der nede. Hva med dem som har piercinger der nede, skal de få reprimande også? :P So far har hårene kun vært til bry for meg på alle måter..... (Sånn når vi snakker om hår, heh...)

Du skjønte ikke ironien, nei.

Skrevet (endret)

Om du bare kommer deg opp i stolen og får beina i stativet tror jeg ikke gynekologen bryr seg så hardt om du har hår eller ikke. Men han/hun setter sikkert pris på om du er rein, he he

Gynekologen har nok sett de fleste utgavene av "frisyrer" der nede, og det er nok ikke det de har fokus på ;)

Endret av trønderrock
Gjest gjest- silje
Skrevet

Jeg har altid tenkt at med akkurat passe hår så er det best.. Jeg glattbarberer meg til vanlig, men skal jeg noe som å vise fram diverse kropsdeler så lar jeg det vokse i 4-5dager. Men ikke mer..

Vet ikke hvor jeg har fått denne strålende ideen fra eller helt når den dukket opp, men jeg gjorde også dette før jeg skulle føde for over 4år siden. og også når jeg skulle på første gynekolog undersøkelse..

:riste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...