Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei, utpå nyåret skal jeg besøke en venninne av meg, og tilfeldigvis kommer dette på samme tidspunkt som bursdagen hennes, dvs jeg skal med andre ord kjøpe en gave til henne. Litt om forhistorien er at vi for et par år siden lå endel med hverandre uten at vi var sammen. I ettertid har vi begge ligget/vært sammen med andre. Jeg er singel nå og jeg tror ikke hun dater noen nå. Vi bor nå på forskjellige steder, men ofte når vi nå møtes med ujevne mellomrom blir det sex. Har jo selvfølgelig ikke peiling på om det blir noe på meg denne gangen. Det blir som regel sex når jeg minst venter det og motsatt når jeg gjerne venter det. Vi har svært lite kontakt bortsett ifra når vi møtes. Er det noen som har tips til gavekjøp ? Hun er litt blyg når det gjelder å snakke om sex (har aldri hørt henne ta et seksuelt ord i sin munn), så kjøp av vibratorer og andre sekuselle ting er fullstendig utelukket. Jeg vil også si at eksklusivt undertøy er godt over streken. Utad har hun litt image som ordentlig pike, liker godt merkeklær (eller alt som har med eksklusive merker å gjøre), ting som har "klasse" og glamour for å si det slik. Eksklusiv sjokolade og vin slår bra an, men det har jeg gitt før så det er på tide å finne på noe nytt. Kan jo selvfølgelig spandere på en middag på restaurant på henne og det er jo hyggelig, men føler kanskje at det er litt uoriginalt. Noen råd ? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. desember 2008 #2 Del Skrevet 25. desember 2008 En forlovelsesring? :hyper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. desember 2008 #3 Del Skrevet 25. desember 2008 Eller et skjerf fra en fasjonabel designer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #4 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei, kan det komme flere forslag ? Jeg må begynne å kjøpe gave snart nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2008 #5 Del Skrevet 28. desember 2008 Parfyme er alltid en slager hos meg hvert fall. Bøker eller dvd-er også. Eller kroppspleieprodukter av ymse slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 28. desember 2008 #6 Del Skrevet 28. desember 2008 Gavekort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #7 Del Skrevet 29. desember 2008 Gavekort? gavekort er totalt turn-off. Det er sånt som søsken og kollegaer gir hverandre. Det sier "jeg vil gjerne gi en gave, men kjenner deg ikke godt nok til å prøve å gjette hva som passer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 30. desember 2008 #8 Del Skrevet 30. desember 2008 hvis du anser henne som en venn, og ikke en potensiell kjæreste styrer du skårne blomster og parfyme etter min mening. Nå aner ikke jeg hvilke hobbyer hun har, men tror disse her er safe: forslag : *L-occitane håndkrem ( bra kvalitet og en enkel type venninnegave) *Hvis hun har badekar: badesalt med litt tilbehør *en bok du gjerne vil diskutere med henne hvis du og hun liker å lese *evt en lydbok *sånn handy tool sett til "hjelpesløse" single kvinner *noe du vet hun trenger av tekniske dupeditter som sånn lys til laptopen eller en laptopveske i litt kul design *kniver el likn til kjøkkent *noe dere vil få bruk for mens du er der som ikke har med sex å gjøre : god vin, en kurv med ost og druer og litt kjeks... håper noe av dette var matnyttig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå