Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Når legger dere pakkene under juletreet? Her i huset så legger vi dem under juletreet 23 desember, rett etter vi har pynta treet.
MissStiles Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Egentlig ikke før julaften fordi vi feirer ikke hjemme hos oss. Vi feirer enten hos farmor og tante. Men de gangene vi feiret hjemme så la mamma gavene under pakken etter at barna hadde gått og lagt seg.
Gjest Ansjoni Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 De blir lagt under treet i løpet av julaften. Jeg syns godt treet kunne pyntes og gavene legges under litt tidligere, både fordi det ser koselig ut, og fordi jeg da hadde hatt mere tid til å være julespion
Netten Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Vi gjør det ikke før på julaften rett før vi skal åpne de. Da får vi til å dra fram treet og gå rundt det først
Dizzy Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Vi gjør det ikke før på julaften rett før vi skal åpne de. Da får vi til å dra fram treet og gå rundt det først Det gjør vi også
Gjest Pupsilure Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har lagt pakkene under treet fortløpende når jeg har fått dem jeg. Og hadde de pakkene vi skulle gi bort under der også, før de ble gitt bort
mamsemamma Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Vi legger dem under treet på kvelden på lille julaften, etter at ungene har lagt seg. Det blir ekstra spennende for dem å stå opp på julaftens morgen for å se på gavehaugen under treet
Martine Kamilla Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Hvis vi er hjemme legger vi gavene under treet når treet er ferdigpyntet (varierer litt fra år til år, men ca noen dager før julaften). Vi har heldigvis ikke noen "julespioner" som snikrister på alle gavene. Hvis vi skal bort tar vi det jo selvfølgelig med på julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå