Gå til innhold

Hvordan bytte kjærestens gave..

Anbefalte innlegg

Gjest julefrøken
Skrevet

Jeg har hatt en strålende julaften. Kjempeglad for absolutt alt jeg har fått, bortsett fra gaven jeg fikk av kjæresten min!!

Det var et par joggesko, som var såååå sinnsykt stygge. Jeg vil aldri bli sett i dem. Det er av den eneste ene skotypen jeg hater:P

Sånne feite saker som ser ut som om du har kjempeføtter.

Og de var litt for små. Så jeg tenkte å bytte dem, men han insisterte på å bli med på å bytte.

Og jeg tenkte jo først at om jeg byttet dem, så kunne jeg skylde på at de ikke hadde fler i den størrelsen, så jeg måtte velge noen andre.

Men nå går jo ikke det!

Så jeg spør etter tips om hva jeg kan gjøre for å slippe å bruke de skoene, uten å såre han. For han er jo så skjønn som har prøvd..

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hatt en strålende julaften. Kjempeglad for absolutt alt jeg har fått, bortsett fra gaven jeg fikk av kjæresten min!!

Det var et par joggesko, som var såååå sinnsykt stygge. Jeg vil aldri bli sett i dem. Det er av den eneste ene skotypen jeg hater:P

Sånne feite saker som ser ut som om du har kjempeføtter.

Og de var litt for små. Så jeg tenkte å bytte dem, men han insisterte på å bli med på å bytte.

Og jeg tenkte jo først at om jeg byttet dem, så kunne jeg skylde på at de ikke hadde fler i den størrelsen, så jeg måtte velge noen andre.

Men nå går jo ikke det!

Så jeg spør etter tips om hva jeg kan gjøre for å slippe å bruke de skoene, uten å såre han. For han er jo så skjønn som har prøvd..

:sukk:

Jeg tror han blir vel så såret om han oppdager at du går bak ryggen hans.

Skrevet

Det kan nå ikke være vanskelig å være ærlig å si at de var ikke helt etter min smak, kan jeg bytte dem i noen andre. Bedre det enn å ikke bruke dem, eller bytte dem bak ryggen hans. Han er nok ikke så hårsår at han ikke tåler det.

Skrevet

Ikke noe problem. Det er bare å si at de sitter ikke helt godt på føttene, når ud prøver riktig str. At den tar deg på hælen eller noe. Spør om du kan prøve en annen type. Jeg hadde i hvertfall aldri blitt fornermet over det.

Skrevet

Dette fikser du fint. Det er viktig at joggesko sitter godt på foten. Selv om han blir med i butikken og ved selvsyn ser at de har riktig str. så kan han aldri i verden vite hvordan du synes de kjennes ut å gå med, så det er bare å si at "de var egentlig litt vonde der eller der", trange bak, smale foran, kipper - et eller annet. Si at du har lyst til å prøve et par andre modeller også for å sammenligne og når du finner noen du liker - som sitter godt - så sier du bare som det er at "disse sitter mye bedre". Klart vi ikke skal bruke joggesko som er vonde (selv om vi egentlig bare synes de er stygge - ærlig talt, noen små løgner må vi da jamen få ha :-/)

Skrevet

Det er jo ikke alle sko, som passer alle føtter, så det burde ikke være et problem å "lure" ham med det.

Skrevet

At du bytter kan da ikke være noe problem.

Jeg byttet selv ett smykke jeg finn av kjæresten min, fordi jeg syntes det var stygt. Det jeg byttet det til har jeg brukt masse, mens det jeg fikk hadde jeg aldri kommet til å gå med.

Skrevet

For å unngå lignende hendelser i fremtiden synes jeg du kan gjøre han den tjenesten å gjøre det klart at det ikke er helt din smak. At du ikke føler deg vel med disse skoene på foten, noe som jo er sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...