Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rufsa
Skrevet

Lurer på en ting.....

Er det noen som blir "sjalu" når kjæresten onanerer...

Da tenker jeg på hvilke fantasier han har..om det er om noen han jobber med..eller noen han har vært sammen med før.....synes også det er ekkelt å tenke på at han gjør det foran PC èn...

Jeg vet at onani er normalt , og gjør det også selv.....

Men bare lurer på om andre føler det samme...... :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Maranna
Skrevet

Jeg blir også sjalu innimellom når samboeren onanerer, men det er ikke på tankene han har mens han gjør det.. Jeg vil så gjerne være med! Men han har ikke like mye lyst på sex som meg, og ser faktisk ut til å like bedre å onanere.... :(

Skrevet
Lurer på en ting.....

Da tenker jeg på hvilke fantasier han har..om det er om noen han jobber med..eller noen han har vært sammen med før.....synes også det er ekkelt å tenke på at han gjør det foran PC èn...

Nei...kan ikke si at jeg kan identifisere meg her nei.... :-?

Å være sjalu på kjærestens eventuelle fantasier......synes jeg grenser til fanatisme.....men det er sannsynligvis noe du ikke kan noe for.... :(

Skrevet

Det tenker jeg ærlig talt aldri over!

For det første onanerer han jo ikke sammen med meg - hadde han gjort det hadde jeg selvfølgelig tatt over :ler:

Dessuten onanerer jeg selvfølgelig sjøl når han ikke er "tilgjengelig" og jeg foretrekker selvfølgelig sex med ham - og regner med at han gjør det samme...

Ergo - null problem :D

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er temmelig sexy og se på når sambo onanerer,blir skikkelig tent av det. :lol:

Vet ikke hvorfor.

Skrevet

Nei, og fantasier når gutter onanere er BARE fantasier. Om typen min fantasere at han "peiser på " (kan man si det her?) Pamela eller en annen super babe, så værsegod. Orker ikke bruke energi på å gå runt å la det plage meg. Dessuten, tenker vel ikke alltid på han når jeg koser med meg selv heller... :oops:

Gjest Milah
Skrevet

Nei kan ikke akkuart si at jeg blir sjalu når kjæresten min onanerer.. Ikke vet jeg når han gjør det, og fantasiene sine deler han med meg hvis han følere behov for det! :D

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vil si at det er en vemmlig tanke at noen sitter og: Napper i loffen foran data`n jeg da...

Skrevet

Hehe. Det kunne ikke falle meg inn å bli sjalu for noe sånt.

Skrevet

Nope. Men han pleier ikke å sitte å sprute ned skjermen.

Skrevet

Nei, det får være hans business hva han tenker på når han onanerer, altså. Har nok med mine egne tanker, for å si det sånn 8)

Gjest Coolaid
Skrevet

Hvem har sagt at vi ikke tenker på partneren vår når vi onanerer? Lurer litt på hva dere tenker/fantaserer om når dere gjør det, ikke sikkert vi er så forskjellig fra dere eller?.....

Gjest Coolaid
Skrevet
Lurer på en ting.....

Hvordan vet du at han sitter å koser seg foran dataskjermen, er det noe du tror eller noe du vet?
Skrevet

Kunne aldri falle meg inn å bli sjalu på partneren når han runker.

Lillian *har bedre ting å bry seg om*

Skrevet

Syns det er digg når han runker, jeg... Opphissende og godt.

Gjest Coolaid
Skrevet

Glemt å si at man ønsker jo partneren sin alt godt. Så jeg er bare glad for at hun koser med seg selv. Har til og med kjøpt henne en vibrator, vet at hun elsker den. Alle har jo et sexliv, seksualitet er jo en privat ting selv om man er i et parforhold. Man deler mye av det, pratiserer sammen, men man har jo også en del av det som er sitt eget.

Skrevet

Så vidt jeg vet, så gjør ikke Mannen slikt. Ikke som jeg vet, ihvertfall!

Eller jo....det var en gan, men da bad jeg ham om det! :wink:

Hvorfor skulle jeg blitt sjalu på hans fantasier?? Så lenge han koser seg, så be my guest!

Hvem har sagt at mine tanker alltid dreier seg om ham? Hadde Mannen blitt sjalu på mine fantasier hadde jeg lurt på om han var vel bevart......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...