Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Hei, jeg har et spørsmål: Jeg fikk en parfyme i julegave i går av en snill slektning. Har to flasker av akkurat denne parfymen fra før av, så jeg kunne tenke meg å bytte den inn til fordel for en annen parfyme for å få litt variasjon. Vet dere om det er mulig å få bytte inn parfyme på sitt lokale parfymeri når man ikke har kvittering/byttelapp og den er kjøpt på en annen kant av landet? Den er forseglet. Aner ikke hvor strenge reglene er for bytting av varer på parfymeri.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Hvist forseglingen ikke er åpnet så skal du normalt sett få byttet den. Lykke til.
Mischa Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Tror det kommer veldig an på. Vet at Esthetique merker alle gavene med et klistremerke, tror ikke de tar inn forseglede varer som ikke har dette merket.. Men dette er som sagt Esthetique, håper det lokale parfymeriet er snille og lar deg bytte
Gjest itla Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Som Mischa sier, de kan være litt vanskelige på det der enkelte steder. Men samtidig har jeg fått byttet en gavepakke uten forsegling som trolig var kjøpt i utlandet en gang på Esthetique, så det har nok også litt å si hvem du treffer på i butikken. Håper du får ordnet det!
angeleyes Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Jeg tror det har mye å si på butikken og den som står bak disken. Noen butikker har veldig strenge regler for at varen skal være merket slik og slik for å få byttet den, mens andre ikke gjør det slik. Det er jo bare å prøve. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå