Gjest Cathena Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Han synger Hello, hello tror jeg i refrenget..., noen som vet hvem og hva den heter?...
FangeLiv Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Er det Beatles Hello Goodbye du har hørt kanskje? Vet den spilles endel.
Curry Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Kanskje det er Lionel Ritchie med "Hello". Den går noe sånt som "Hello, is it me your looking for......" Ballade.
Gjest Cathena Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Nei, det var ingen av de...! Hm..., jeg trodde kanskje det var Nickelback, men jeg finner ikke sangen på Youtube...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Den eneste sangen jeg husker i farta som inneholder hello, hello er U2s Vertigo, men kan ikke si jeg har hørt den på Radio Norge. Mulig du kan få bedre hjelp hvis du kan si mer om sangen.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Jeg tenker også på U2s Vertigo: refrenget er: Hello, hello... (Hola) I'm at a place called Vertigo (dónde estás?) It’s everything I wish I didn’t know Except you give me something... I can feel, feel Kan det stemme?
Gjest Mann26 Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Hmmm, siden du trodde det var Nickelback så er det kanskje litt rocka? Kanskje det er Nirvana - Smells Like Teen Spirit Teksten går noe sånt som: Hello, hello, hello, how low? Hello, hello, hello, how low? Det er på overgangen fra verset til refrenget da, og ikke selve refrenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå