Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Se for deg bleke, tynne norske "menn" som liker å spille amatør soccers/fotball - versus veltrente, solbrune, maskuline, høye, mer muskuløse amerikanere som sverger til rugby. Ah, for en forskjell! Takke meg til amerikanerne! Skikkelige menn. Hvorfor er det bare tynne, bleke, tafatte "menn" i Norge som ser ut som små gutter? Er det noe med klimaet, geografien, topografien, historien, fjell og dalom, dårlige norske gener eller hva?!
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Og norske kvinner vet tydeligvis ikke forskjell på rugby og amerikansk fotball.
Ethereal Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Kjære deg. De guttene som du mener er ordentlige amerikanere, er nok i virkeligheten et voldsomt mindretall. Disse mennene finner du ofte i tvserier som One Tree Hill eller Gossip Girl. Bare husk på hvor stor prosentandel av den amerikanske befolkning som er ekstremt overvektige! Personlig syns jeg sånne tynne, små, bleke norske gutter er ekstremt sexy!
Kamikatze Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Er jo ikke sikkert entusiasmen vedvarer, hvis du blir takla av en diger amerikansk bola fotballmuskel i bingen, så armer knekker, ribbein står som grillspidd ut gjennom silikonputene dine, og tannstellet står i kø for å komme ut av kjeften din. - Men for all del. Smak og behag...
Haris Pilton Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 hehe... jeg har bodd og vært mange steder i USA og kan skrive under på at guttene der er like lite pene, om ikke mindre, som her.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 hehe... jeg har bodd og vært mange steder i USA og kan skrive under på at guttene der er like lite pene, om ikke mindre, som her. Da har du vel vært på feil sted? Har selv bodd i New York og Chicago: mange kjekke MENN der...
Haris Pilton Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 (endret) Da har du vel vært på feil sted? Har selv bodd i New York og Chicago: mange kjekke MENN der... Har bodd i New York jeg også og Los Angeles. og vært i Miami, San Francisco, Virginia og South Carolina + litt småsteder... Jeg kan ikke si at jeg var imponert akkurat. Det er klart at det er masse kjekke menn der, men det er like mange usjarmerende gutter der som her. SPESIELT på long island. Jeg var der i 4 måneder og kan faktisk si helt ærlig at jeg ikke så en eneste pen mann der. Aldri. Da måtte jeg inn til byen. Endret 25. desember 2008 av Haris Pilton
K.A. Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Hadde selv en amerikansk kjæreste (opprinnelig kubansk) fra Florida, som falt pladask for Norge første gang hun kom hit -- og norske menn. Selv ser jeg ikke rare forskjellen på amerikanske menn og europeiske (amerikanske menn er jo fortrinnsvis av europeisk og afrikansk herkomst). Det blir derfor pussig for meg å si man foretrekker et "amerikansk" utseende, hva nå det måtte være (indianere?). Videre er det morsomt at TS etterlyser amerikanske menn bl.a. på grunn av høyden, når den norske snitthøyden er høyere enn den amerikanske.
Konservativ Mann Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 Selv har jeg spilt amerikansk fotball og tar 200kg i benkpress. Jo mer muskler jeg fikk, jo mindre interesse viste norske damer. DERE SUGER!!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Selv har jeg spilt amerikansk fotball og tar 200kg i benkpress. Jo mer muskler jeg fikk, jo mindre interesse viste norske damer. DERE SUGER!! Det sier litt om at norske damer ikke lar seg imponere av muskler. Greit med en veltrent mann, men dersom han flasher muskler, skjønner vi at det er dårligere stelt med hjerne!
Gjest Gjest_Carolina_* Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 Norske menn er uansett mer puslete i kroppsbygningen enn mange andre menn...blir feil når en tenker på små rumpetroll framfor prinser.
KjederSeg Skrevet 26. desember 2008 #12 Skrevet 26. desember 2008 Jaja jeg måtte vise leg for å kjøpe en flaske vin før jul. *Trekker hetta på genseren over hodet og tusler ut av tråden*
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #13 Skrevet 26. desember 2008 må si meg enig, bleike norske mannfolk er ikke noe særlig. Er selv sammen med en som er blanding fra sør amerika og norge, verdens vakreste gutt. Liker de eksotiske
K.A. Skrevet 26. desember 2008 #14 Skrevet 26. desember 2008 Norske menn er uansett mer puslete i kroppsbygningen enn mange andre menn...blir feil når en tenker på små rumpetroll framfor prinser. Dette er da det dummeste jeg har hørt. For det første er det en falsk generalisering, og for det andre er sammenligningsgrunnlaget så utrolig vagt at man kan endre definisjonen av "mange" og "andre menn" alt etter hvilke motargumenter som kommer. Finnes det mange menn som har bedre kroppsbygning enn gjennomsnitts-nordmannen? Jo, selvfølgelig er det det. Det finnes da mange menn rundt omkring i verden som tar godt vare på kroppen sin. Men det eneste rimelige er å sammenligne snitt med snitt, og der ligger ikke nordmenn noe dårligere an enn andre. Å si at "norske menn" er mer puslete i kroppsbygningen enn andre menn vitner om manglende anatomikunnskaper, og muligens et rasistisk tankesett. Helt greit at man finner andre etnisiteter mer attraktive, det er jo en ærlig sak. Men kom ikke å si at kroppsbygning har noe med saken å gjøre.
Gjest nobilian Skrevet 26. desember 2008 #15 Skrevet 26. desember 2008 Norske menn er uansett mer puslete i kroppsbygningen enn mange andre menn...blir feil når en tenker på små rumpetroll framfor prinser. *** Det er selvsagt ikke mulig å si noe fornuftig om kroppsbygningen hos "norske menn", vi er ikke like. Tør vedde alle mine penger på at kroppsbygninga varierer fra sted til sted i forbindelse med hvilke hovednæringer som eksisterer der. I nabokommunen her er det så mange unge fiskere at det nesten er latterlig hvor mye muskler de har, i min kommune gjelder det samme fordi så mange er bønder. Når jeg er i hovedstaden eller for den del i Trondheim ser jeg til stadighet disse som ser det som et mål å ha bredere hofter enn skuldre, som går som om eksistensen deres er bygget rundt håpet om å ikke bli lagt merke til, som er så kjønnsnøytalt kledd og klipt at det er vanskelig å se hvilket kjønn de faktisk tilhører - og jeg innser at det er slike som er blitt bildet på den norske mannen. Vel, at Jan Thomas entret scenen, betyr ikke at vi andre forlater den frivillig.
Nabodama Skrevet 26. desember 2008 #16 Skrevet 26. desember 2008 Det sier litt om at norske damer ikke lar seg imponere av muskler. Greit med en veltrent mann, men dersom han flasher muskler, skjønner vi at det er dårligere stelt med hjerne! Det sier jo også mye om hvordan du kategoriserer menn. At en mann har muskler, og også har jobbet for å få det, sier ingenting om hvordan det står til med hjernen hans. Tror du en mann er mindre intelligent eller mindre spennende fordi han har trent opp kroppen sin? Velger du uansett en mann med puslete kroppsbygning framfor en mann med muskler på et så tynt grunnlag?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #17 Skrevet 26. desember 2008 Helt greit at man finner andre etnisiteter mer attraktive, det er jo en ærlig sak. Men kom ikke å si at kroppsbygning har noe med saken å gjøre. Nå har det seg slik at kroppsbygning ofte har endel å si for hva man finner fysisk attraktivt/uattraktivt. Jeg finner høye atletiske menn attraktive, så jo, kroppsbygning har noe med saken å gjøre, dummen.
Gjest Per Gynt Skrevet 26. desember 2008 #18 Skrevet 26. desember 2008 Hvorfor er det bare tynne, bleke, tafatte "menn" i Norge som ser ut som små gutter? Er det noe med klimaet, geografien, topografien, historien, fjell og dalom, dårlige norske gener eller hva?! Ja, det er de dårlige genene de norske kvinnene har som er årsaken.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #19 Skrevet 26. desember 2008 Ja, det er de dårlige genene de norske kvinnene har som er årsaken. Og resterende 50% av årsaken er da de dårlige genene til de norske mennene, siden arvematerialet til et individ i like stor grad stammer fra mor som fra far.
K.A. Skrevet 26. desember 2008 #20 Skrevet 26. desember 2008 Nå har det seg slik at kroppsbygning ofte har endel å si for hva man finner fysisk attraktivt/uattraktivt. Jeg finner høye atletiske menn attraktive, så jo, kroppsbygning har noe med saken å gjøre, dummen. Selvfølgelig har kroppsbygning en del å si for hva man finner fysisk attraktivt/uattraktivt. Men det er ingenting i norsk genmateriale som gjør at man får forskjellig kroppsbygning. Forskjeller i proporsjoner er marginale; fettlagring kan variere noe mer, men er mest synlig i kvinner. Ansiktstrekk, hår, øyne og pigmentering er de eneste egentlige merkbare forskjeller. Man identifiserer ikke etnisiteter på kroppsbygning. Det var det jeg sa, dumma. Og om du finner høye, atletiske menn attraktive går jeg ut ifra at du ikke var en av de over som foretrakk eksotiske menn, i og med at nordmenn er blant de høyeste i verden, og at det ikke er noen etnisitet som har noe "atletisk" forsprang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå