Gå til innhold

vichy deodorant som gir sterk og langvarig svettelukt.....:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste en test her inne hvor testvinneren var en vichy deodorant. iden jeg er litt følsom i huden kjøpte jeg den uten parfyme og parabener.

jeg kjøpte den, funket fint første dagen - og så gikk jeg i to uker etterpå med STERK og langvarig(neverending) svettelukt.

jeg vasket meg flere ganger om dagen, byttet såper, trodde jeg hadde glemt å ta vaskepulver i klesvasken osv.....

prøvde meg også uten deodorant, men uten unntak luktet jeg faktisk gammel svette selv når jeg gikk ut av dusjen etter kraftig vasking.

hva skjer så når jeg bytter deodorant til en helt ordinær(men også parfyme og alkoholfri)?

luktfritt - gjennom en hel dag!!

Skrevet

Pussig. Jeg bruker den samme (tror jeg i allfall) og synes den fungerer helt utmerket. Klart jeg kan komme til å lukte svette en gang i blant, men da er det utpå kvelden hvis jeg har blitt uvanlig varm i løpet av dagen. (Jepp, jeg tar en prøvesniff av og til ;) )

Skrevet

Vichy funker utmerket på meg. Noe annet rart må ha skjedd her, det er ikke akkurat sånn at en mild deodorant innbroderer svetten din inn i armhulen i to uker slik at den ikke kan vaskes vekk. Og du svetter antakeligvis veldig mye hvis du lukter så sterkt helt uten videre, og da er ikke Vichy deodoranten for deg uansett!

Skrevet

Snodig... Men kanskje den med parfyme fra Vichy hadde funket bedre? Den er veldig mild og jeg er veldig fornøyd med den :)

Skrevet

kan ihvertfall anbefale deodorant med 100 % krystaller dvs ingen kjemikaljer, aluminium, parabener ol. som man får kjøpt på apoteket.

begynte plutselig å lukte merkelig svette for litt siden, det var ekstremt etter dusj tilogmed, kjempe ekkelt. har ikke merka noe siden jeg begynte med den. jeg er verfall veldig fornøyd. tror den kalles helsedeodoranten,& fås som spray og i fast form som varer en evighet.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

har prøvd det meste oppigjennom tidene, og har alltid vært sånn ok fornøyd med vanlige butikk kjede deodoranter uten så altfor mye lparfymeukt.

har også prøvd sånn naturstein, men synes det svir for mye etter barbering, så dermed byttet jeg til vichy.

jeg svetter ikke så og si ingenting nå som jeg har byttet fra vichy til vanlig sterilan, og jeg var tilogmed på trening i går uten å lukte! :=)

må ha reagert noe så inni granskauen på et eller annet innholdsstoff i vichydeodoranten, var nummeret før jeg tok et legebesøk, har aldri opplevd liknende.....

Skrevet
har prøvd det meste oppigjennom tidene, og har alltid vært sånn ok fornøyd med vanlige butikk kjede deodoranter uten så altfor mye lparfymeukt.

har også prøvd sånn naturstein, men synes det svir for mye etter barbering, så dermed byttet jeg til vichy.

jeg svetter ikke så og si ingenting nå som jeg har byttet fra vichy til vanlig sterilan, og jeg var tilogmed på trening i går uten å lukte! :=)

må ha reagert noe så inni granskauen på et eller annet innholdsstoff i vichydeodoranten, var nummeret før jeg tok et legebesøk, har aldri opplevd liknende.....

Hvilken Sterilan bruker du?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

den uten parfyme og alkohol. tørker litt sent, så jeg tr den på før jeg tar på futkighetskrem på kroppen.

god som gull foreløpig iallefall:=)

Gjest trådstarter igjen...
Skrevet

eeh feil. ikke sterilan, men vaseline intensive care parfymefri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...