Gå til innhold

Å drepe i kjedsomhet....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Da er det tid for å opplyse om at alle må være ekstra oppmerksom i disse dager når det er mange fugleunger rundt omkring på vann og innsjøer. I fjor på denne tiden, oppdaget jeg to unggutter som stod å fisket (fiskestang med krok) fugler med brødsmuler. Det var like før de fikk en and med småunger på kroken. Da eksploderte jeg.... :x

I dag fikk jeg et nytt tragisk syn. En gås var blitt halshugd. Bare hodet lå igjen. Husk, reager når dere ser noen som mishandler forsvarsløse dyr....det er nemlig gått en sport i dette for tiden. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pjusk

Milde!! :o

Hvis jeg tar mine sønner i å gjøre noe slikt "når de kjeder seg" tror jeg jaggu jeg kommer til å rise dem i full offentlighet! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milde!! :o

Hvis jeg tar mine sønner i å gjøre noe slikt "når de kjeder seg" tror jeg jaggu jeg kommer til å rise dem i full offentlighet! :evil:

Det er slike ting som får en til å lure på hvorfor i hel**te gapestokken ble avskaffet her til lands!

:kjempesinna::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Fy f**n! Hvordan er det folk er! Tenk å plage uskyldige dyr på den måten?! Skjønner bare ikke hva som skjer oppi hodet til enkelte mennesker.

Apropo dyr: I dag morges da jeg skulle gå til t-banen var det et lite ekorn som faktisk fulgte etter meg, det var jo litt koselig det da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Det er viktig at man griper inn hvis man ser at også "andres unger" gjør slike fritidsaktiviteter... (kan jo lure - hva foregår i hodene på slike individer)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...