Gjest Chosa Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Ok, jeg fikk gave fra kjæresten og jeg ble kjempe glad:) Meeen, den ene gaven jeg fikk var en gucci "ryggsekk". Den kan se ut som en vanlig veske når du skjuler de selene, eller hva jeg skal kalle det, men man skal altså ha den på ryggen:S Dette er ikke jeg veldig glad i, og synes det rett og slett er rart at han kjøper det til meg når jeg aldri har hatt noe i nærheten av det.. Men jeg fikk ennå en gucci-treningsbag og et designerglass.. Han sa på forhånd at jeg kunne bytte den for han var litt usikker på den ene, men nå i ettertid skjønner jeg at han var usikker på bagen:S Så, hva skal jeg gjøre? Bytte gaven, eller bare ha den? Er bare det at jeg synes det er helt sykt harry med sånn ryggsekk, og har ikke lyst til å bli sett i det. Hjelp! Takker for svar fra en som ikk vet helt hva hun skal gjøre:S
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Altså, jeg synes du skal være ærlig, men gjerne på en fin måte. Si at du ble glad for julegaven, tanken bak det, men at det ikke er helt deg. Det må være lov. Ikke noe poeng i å gi en julegave som blir liggende å støve ned i et skap eller skuff. Bedre å bytte det i noe som er mer deg.
KjederSeg Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Du bytter. Det er jo ikke verre enn at du... Her kommer det.... ...sier det som det er? "Jeg er ikke glad i vesker som bæres på ryggen." Ikke gjør det mer komplisert enn det er.
Gjest Chosa Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Jeg ble jo faktisk superglad for gaven, og den var kjempefin men ikke helt meg.. Så får bare si at jeg ikke har brukt ryggsekk på mange år osv.. Så kan jeg jo spørre om ikke han kan bytte den i en veske som er ganske lik.. Uff, men får fortsatt dårlig samvittighet, for han er helt overbevist om at jeg hatet gaven min i fjor, noe jeg absolutt ikke gjorde:S han er rar han der..
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Tror du at han hadde likt at du hadde beholdt en julegave som du egentlig ikke liker så godt? Nei, han vil sikkert at du skal være glad og fornøyd. Kanskje han har hatt mange alternativ, men endte opp med å måtte velge mellom den ene eller den andre. Ikke alltid så lett. Man må bare velge og håpe på det beste, men ikke noe galt om man bommer litt. Kan bare bytte. Jeg ser ikke noe problem i det.
eleit Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Vel, hvis vet at du ikke kommer til å bruke den, så blir han jo likevel å forstå at du ikke likte den.. Med tanke på at han ikke tror du ble glad for den du fikk i fjor, så tipper jeg at han vil sette pris på at du sier hva du tenker om denne.. Om du ikke bruker den og sier du liker den vil det jo bare skape usikkerhet, tror nå jeg..
Kyllingwok Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Han setter nok pris på at du er ærlig, hvis du sier det på en fin måte. Og han vil nok helst at du skal ha noe du virkelig liker, det er jo derfor han gir deg julegave så bare bytt den du, det tåler han nok
The Kitten Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Det er tanken som teller, og tanken bak gaven var god. Du kan bytte den, men jeg ville sagt på en hyggelig måte hvorfor du vil bytte den. Det er bedre at du skaffer deg noe du kommer til å bruke, istedenfor å beholde en gave som bare kommer til å støve ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå