Gå til innhold

Kostnader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss august 2009 og er så klart kanonspente. Vi er kjempeheldige som får dekket en god del (mesteparten) av foreldre, men det jeg lurer på er hvor mye dere brukte/har tenkt å bruke?

Det vi får dekket er: lokale, mat og drikke, toastmaster

Brudekjolen skal jeg kjøpe på Ebay til ca 1500 kroner (hvis dette skjærer seg skal jeg kjøpe den hos forhandler...tvi tvi)

Vi tenker ca 20 000kr for å dekke de gjenværende utgifter. Er dette reelt eller er vi langt ute på viddene?

God Jul by the way ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi regner med å bruke ca.30-40 000 på det utenom festen. Dvs. antrekk til begge, undertøy, innbydelser, fotograf, takkekort, forstørrelser og album, frisør, transport på dagen, ringer og blomster.

Vi har ikke vært råflotte på noe, men heller ikke veldig gjerrige.

Skrevet
Vi regner med å bruke ca.30-40 000 på det utenom festen. Dvs. antrekk til begge, undertøy, innbydelser, fotograf, takkekort, forstørrelser og album, frisør, transport på dagen, ringer og blomster.

Vi har ikke vært råflotte på noe, men heller ikke veldig gjerrige.

Da føler jeg vi ligger relativt greit an.... Brudekjole kjøper vi (forhåpentligvis) billig, brudgommen skal gifte seg i bunad, fotograf har vi i familien, album lager vi selv og transport skal brødrene mine fikse billig/gratis.

Skrevet

Vi endte opp på 40` for invitasjoner, lokale, middag, kaker, fri bar, snacks, levende musikk, lys, pynt, duker, takkekort og frokost morgenen etter.

Bryllupsreisen var årets ferie, klærne hans kom på noen lapper, men er en helt vanlig, flott dress som kan brukes til alt. Og min kjole var ganske billig så det regner vi inn under feriebudsjettet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...