Gå til innhold

Eksen vil være pulevenner/bestevenner

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_oslogutt82
Skrevet

Jeg har vært sammen med ei jente en stund nå. Etter en tid fant jeg ut at hun ikke er til å stole på, da hun flere ganger har prøvd å bli med andre gutter hjem i fylla. Hun sier hun ikke er klar til å binde seg og foreslo pause.

Da sprakk det for meg, jeg har gitt alt i dette forholdet og vært utrolig tålmodig med henne, så nå slo jeg opp på lille julaften, selv om jeg fortsatt er utrolig forelska i henne. Nå vil hun at vi skal være bestevenner og pule, men ikke være sammen. Jeg er ikke dum. Jeg skjønner at hun bare vil ha seg en "type" å pule på og trøste seg på, frem til hun finner seg noe bedre.

Jeg har egentlig lyst å bare kutte all kontakt med henne, be henne dra til helvete, hun fortjener meg ikke. Jeg vet at jeg er en god kjæreste. Jeg er kanskje litt for mye en "snill gutt". Kunne aldri vært utro mot den jeg er sammen med.

Problemet er bare at vi er naboer i en blokk her i Oslo. Hun bor rett over gangen fra meg. Vi har også flere felles venner. Går på de samme festene og henger på de samme utestedene. Jeg er glad i sex, men vil ikke nedverdige meg selv med å være puledokka/trøstevennen hennes.

Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Hun er dritsexy, har flere andre som går og sikler på henne. Og jeg vet det blir vanskelig for meg å høre det dunke i naborommet når hun puler andre. Jeg er somsagt utrolig forelska i henne, selv om hun har behandlet meg som dritt. Faen, jeg vet ikke hva jeg spør om her engang, må bare få ut litt sinne :cry3:

Ser det for meg, jeg blir å gå singel og deprimert i lang tid fremover, mens hun drar med seg nye folk hjem hver helg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er glad i sex, men vil ikke nedverdige meg selv med å være puledokka/trøstevennen hennes.

Hun er dritsexy, har flere andre som går og sikler på henne.

Dritsexy, men tydeligvis ingenting å samle på. Finnes mange pene OG bra damer, ikke nedverdig deg selv, kutt henne ut.

Skrevet

Hvis hun er av typen jente som drar med seg nye folk hjem hver helg for å dunke - er du sikker på at hun er en type jente som du ønsker deg?

Skjønner at du er sint, skjønner at du har kjærlighetssorg. Men kanskje er det like bra at dere avrunder her, og ikke om ett år? Det finnes flere fisk i havet. ;)

Gjest oslogutt82
Skrevet

Ja, jeg vet egentlig hva jeg må gjøre. Være litt mann og be henne forsvinne ut av livet mitt. Det er bare så vanskelig, både fordi jeg utrolig sterke følelser for henne (skjønner ikke hvorfor...), og pga. vi deler omgangskrets.

Føler meg så idiot, hvorfor i helvete ble jeg sammen med henne?

Skrevet

Kjærlighet gjør blind vettu! ;) hehe.. Men tror ikke dette er noen jente for deg.. Hvis du er en god gutt som har tro på kjærliheten, ikke la henne ødelegge deg! Bare ut ifra det du skriver skjønner jeg at du fortjener bedre! Du får sende meg en personlig melding så kanskje VI kan dunke litt tilbake;p hehe:)

Lykke til iallefall:)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er i veien med deg.

Pul vettet av henne.

Gjest dylan thomas
Skrevet

Det er f... så tungt det der. Jeg har vært gjennom noe lignende selv for mange år siden, men da skjedde ting mens vi var sammen.

Jeg vil si: kutt det, så lenge du føler noe, og ikke tror hun gjør det. Kanskje er hun en annen og modnere jente om noen år, men akkurat nå er hun definitivt ikke der.

Det kommer til å gjøre vondt, og det sannsynligvis en god stund også, spesielt når kroppen fortsatt føler for henne.

Men mist ikke troen på jentene på grunn av denne! Jeg gjorde det, og slet med mangel på tillit til kvinner i flere år....til jeg traff ei, som kom som solskinn inn i livet mitt. Hun ga meg tilbake troen på de gode jentene - de som stiller opp og gir masse tilbake, tidvis mer enn de får selv også. Så gi ikke opp jentene i hvert fall. Det finnes diamanter der ute...

Jeg skjønner deg godt da. Å gi slipp på noe man så desperat vil ha... jeg kjenner den.

Skrevet
Det er f... så tungt det der. Jeg har vært gjennom noe lignende selv for mange år siden, men da skjedde ting mens vi var sammen.

Jeg vil si: kutt det, så lenge du føler noe, og ikke tror hun gjør det. Kanskje er hun en annen og modnere jente om noen år, men akkurat nå er hun definitivt ikke der.

Det kommer til å gjøre vondt, og det sannsynligvis en god stund også, spesielt når kroppen fortsatt føler for henne.

Men mist ikke troen på jentene på grunn av denne! Jeg gjorde det, og slet med mangel på tillit til kvinner i flere år....til jeg traff ei, som kom som solskinn inn i livet mitt. Hun ga meg tilbake troen på de gode jentene - de som stiller opp og gir masse tilbake, tidvis mer enn de får selv også. Så gi ikke opp jentene i hvert fall. Det finnes diamanter der ute...

Jeg skjønner deg godt da. Å gi slipp på noe man så desperat vil ha... jeg kjenner den.

Helt enig! Jeg kjenner meg igjen her jeg og har ingen god erfaring med dette. Bare kom deg videre!

Gjest Gjest_bambi_*
Skrevet
Ja, jeg vet egentlig hva jeg må gjøre. Være litt mann og be henne forsvinne ut av livet mitt. Det er bare så vanskelig, både fordi jeg utrolig sterke følelser for henne (skjønner ikke hvorfor...), og pga. vi deler omgangskrets.

Føler meg så idiot, hvorfor i helvete ble jeg sammen med henne?

Jeg skjønner deg godt, det der er kjempevanskelig!

Du vet iallefall hva du må gjøre, men dessverre kan det ta en stund før hjertet er helt enig i hodet. Jeg slet med en fyr som var litt som henne, han var nok ikke klar for forhold men han hadde ikke lyst å gi helt slipp på meg heller. Jeg innså kjapt at å fortsette å ha sex med han var verdens dårligste idé, men FY faen så utrolig vanskelig det er å si nei til en person man innerst inne desperat vil ha - selv når man rasjonelt sett har kommet frem til at man ikke vil ha noe mer med den personen å gjøre.

Men hold ut! En dag vil du våkne og innse at du ikke føler noenting for henne lengre, og du kunne ikke brydd deg mindre om det dunker i nabokåken. Dumt at dere har samme omgangskrets, men forsøk å hold kontakten så minimal som mulig så kommer du fortere over henne. For du VIL komme over henne, personer som behandler deg så dårlig havner i fremtiden i kategorien "haha herregud, hvorfor brukte jeg så mye energi på hun der?".

Hvis du ber henne forsvinne så er det en mulighet for at hun skrur på dobbelt så mye sjarm, kanskje feller en tåre og vil ha deg tilbake. Stå imot!! Jeg heier på deg :)

Skrevet

:klem: du fortjener tydeligvis noen mye bedre.

Be henne dra til helvete og kom deg ut av dette med hodet hevet. Du har da for all del ikke lyst til å nedverdige deg som puledokka hennes, har du vel? Så kutt henne ut så mye som du kan med tanke på felles omgangskrets. For det vil komme en dag hvor forelskelsen har lagt seg og du vil se henne som hun virkelig er ( og det vil ikke være pent ).

Skrevet

En ting er å komme over en man er forelsket i, men når vedkommende bor rett over gangen for en! Uff! Har du kikkehull i døra også? Dette høres kjempetøft ut. Prøv å komme deg ut å møt en ny dame så fort som mulig, eller finn deg en altoppslukende hobby. Jeg ville garantert flydd i skytteltrafikk til ytterdøra hver gang jeg hørte noen i trappa. Men det går faktisk over!

Gjest Gjest_oslogutt_*
Skrevet

Åja her var den tråden. Har jo gått en stund nå. Hun fortalte meg hun aldri ville ha noe mer med meg å gjøre, jeg utnyttet henne visst bare sa hun. Hun hater meg nå pga. dette. Fordi jeg ikke ville fortsette ha sex med henne? Hehe, denne jenta har virkelig store tanker om seg selv.

En periode hadde hun forskjellige gutter med seg hjem hver helg. Det var ganske jævelig, jeg måtte bare komme meg bort en periode. Heldigvis har jeg noen gode venner og venninner som lot meg sove på sofaen deres i perioder :)

Hun har fått seg ny type nå, selv om hun sa til meg hun ikke var klar for noe forhold for tiden. Men men, jeg klarer stort sett å ikke bry meg, så jeg er nesten over henne føler jeg.

Jeg har også begynt å treffe en ny jente nå. Jeg skal ta det rolig, og ikke stresse for å få et nytt forhold. Denne jenta virker mer "skikkelig", håper jeg.

Skrevet

Dama virker jo litt... Usikker, patetisk, stakkarslig, oppmerksomhetssyk og bittelitt ustabil. Bra du har kommet deg et steg videre, lykke til! :blomst:

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke alltid lett for oss mannfolka. Husker selv da jeg var sammen med ei skikklig lekker rype. Hun ødela forholdet jeg da hadde, for å få meg. Vi rota i 6 mnd, så kom den beskjeden "jeg er ikke klar for noe forhold"

Jeg kom meg raskt over det forholdet. Gikk på sjekkern, og traff ei nydelig dame

Hun ble skikkelig dritsur da jeg fant meg ny dame, og sendte hat-sms fra sin egen og andres mobil. Hun var ute for å ødelegge det nye forholdet også for meg.

Så pass deg litt. Hun kan være i stand til mye for å ødelegge det nye du har fått.

Gjest Gjest_oslogutt_*
Skrevet
Er ikke alltid lett for oss mannfolka. Husker selv da jeg var sammen med ei skikklig lekker rype. Hun ødela forholdet jeg da hadde, for å få meg. Vi rota i 6 mnd, så kom den beskjeden "jeg er ikke klar for noe forhold"

Jeg kom meg raskt over det forholdet. Gikk på sjekkern, og traff ei nydelig dame

Hun ble skikkelig dritsur da jeg fant meg ny dame, og sendte hat-sms fra sin egen og andres mobil. Hun var ute for å ødelegge det nye forholdet også for meg.

Så pass deg litt. Hun kan være i stand til mye for å ødelegge det nye du har fått.

Så sant så sant. Hun nye jeg holder på med fortalte meg at eksen min har prøvd å bli venner med henne. Hun prøver å invitere den nye jenta mi med på alt mulig :). Antakelig bare for å prøve å sabotere for meg. Hun har jo fått seg ny fyr? Hvorfor gidder hun bry seg om hva jeg driver med da?

Den nye jenta mi gidder ikke bry seg da hun gjennomskuer eksen min heldigvis.

Eksen min har også fortalt løgner til noen av våre felles venner, at jeg var utro og slikt tull, og noen av dem velger å tro henne. Jaja, de kan bare dra til helvete.

Det kan nevnes at hun er 19 år da, eksen min. Jeg er 23. Så jeg kan på en måte unnskylde oppførselen hennes ved at hun er ung og dum. Kanskje hun skjerper seg når hun blir litt mer voksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...