Gjest hårnerd Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 jeg tenkte å anskaffe meg ny rettetang, og kom over den Braun som tilfeldigvis var luke nr 24 også Den virker ganske bra for å være billig, leste noen amerikanske reviews, men nå lurer jeg på om noen av dere har erfaring med den? Ønsker at den skal være slank nok og enkel å manøvrere så det kan lages krøller, samt glatte ut mitt bølgete hår. (vet om ghd og alle de, ønsker kommentar på akkurat denne tangen ) Fikk forøvrig babyliss steam etellerannet med samboeren min til jul, men den ser jo så grufull ut, og steam ønsker jeg ikke å bruke på mitt allerede slitte hår.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har fått denne slettetangen i julegave. Har prøvet etter allle kunstens regler å få bøler, har også sett på video på youtube, men får ikke bølger. Jeg fatter ikke hva vi gjør feil.
Gjest hårnerd Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har fått denne slettetangen i julegave. Har prøvet etter allle kunstens regler å få bøler, har også sett på video på youtube, men får ikke bølger. Jeg fatter ikke hva vi gjør feil. Er håret ditt veldig slett fra før da eller? hatt problemer med å krølle/bølge det før? Jeg klarer å få bølger med de fleste tenger egentlig, men er jo veldig fint om den er enkel å manøvrere.
RedFox81 Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 det var den første video som jeg skjønte, og da lærte jeg å krølle håret med rettetang. Clue er å gjøre det ganske sakte!
Gjest hårnerd Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Da har jeg gått til innskaffelse av denne tangen. Kostet 698 på elprice. Den føles egentlig litt lett og billig, men det veies vel opp med funksjonene. Grei å håndtere, får godt grep. Skal skrive mer når jeg får prøvd den
Gjest hårnerd Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Ok. Da er den testet. Min dom er: Minusene: Fryktlig irriterende at tempratur knappene ikke er låst. Klarte å trykke tempraturen til maks, uten å merke det. Den er god å holde helt til den skal håndteres, (jeg vippet tuppene mine) fikk ganske vondt i ene fingeren merklig nok. Ion dysene lager en fryktlig irriterende hvese/klikke lyd. Jeg klarte knapt å lage en krøll med den.. Pluss: Det positive er at det slette resultatet blir veldig blankt og fint. Den ser ok ut og de keramiske platene er super glatte og lette, lugger litt, men det gjør vel alle tenger. Varmes raskt opp, enkel meny og farger som lyser og sier fra om ting. Usikker på om kvinneguiden testen er helt uttestet.. Jeg ville gitt denne 3/5 på håndtering og 5/5 på resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå