Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tok ikke kontakt med meg på jukaften:

1; SLÅ OPP PÅ FLEKKEN

2: VENTE MED Å TA KONTAKT TIL HAN KOMMER GRÅTENDE PÅ DØRA

3: RINGE I MORGEN OG SPØRRE HVORFOR (HA EN DISKUSJON)

??? FAEN VELGER 2, SOM TIL SLUTT BLIR 1 OM HAN IKKE BER OM UNNSKYLDNING GRÅTENDE!

9 MÅNEDERS FORHOLD!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øh....vel....det kommer vel litt ann på hva som er normalt for han. Og har dere snakka om dette med jul?

Kan jo hende at han er opttatt med der han er og tenker du er opptatt med din familie og vil ikke forstyrre i middag/dessert/gave/hygge. Og tenker derfor det er bedre å snakke med deg i morra??!!

Noen ganger tenker jo ikke menn på samme måte som oss damene ;)

Skrevet
Han tok ikke kontakt med meg på jukaften:

1; SLÅ OPP PÅ FLEKKEN

2: VENTE MED Å TA KONTAKT TIL HAN KOMMER GRÅTENDE PÅ DØRA

3: RINGE I MORGEN OG SPØRRE HVORFOR (HA EN DISKUSJON)

??? FAEN VELGER 2, SOM TIL SLUTT BLIR 1 OM HAN IKKE BER OM UNNSKYLDNING GRÅTENDE!

9 MÅNEDERS FORHOLD!

Tok du kontakt med han da?

Skrevet

Skriver om #2 for deg:

2 Vente med å ta kontakt til han ringer/sender sms/kommer på døra, opptre sivilisert og si at "Det hadde nå vært hyggelig å høre fra deg på julaften vet du..."

Men du...? Hvorfor tok ikke DU kontakt med HAM på julaften...?

Skrevet

Hei.

hehe, jeg skrev ikke en forklaring.. kom litt fort ut.

Vi hadde avtalt at jeg skulle komme til han i dag, også skrev jeg meldinger til han i dag for å spørre om når jeg skulle komme. fikk aldri svar, før jeg måtte ringe moren hans kl. 21.45 kvelden å spørre om han var der.. han hadde ingen forklaring, utenom at han hadde jobbet. men han sluttet 1.

Vi har vært kjærester i 9 måneder og jeg har bodd hos han nesten hele tiden..

Da er det noe som er galt.. og uansett så ser jeg det som helt normalt å si god jul til kjæresten din... lei meg

uff....

Skrevet

han tar meg sikkert bare forgitt, som han har gjort nå i en månede snart.. han er lei, så velger 2 og så får jeg se hva han gjør.. men det er respektløst uansett hva han føler å gjøre noe sånt på julaften føler jeg..

Skrevet
Hei.

Vi hadde avtalt at jeg skulle komme til han i dag, også skrev jeg meldinger til han i dag for å spørre om når jeg skulle komme. fikk aldri svar, før jeg måtte ringe moren hans kl. 21.45 kvelden å spørre om han var der.. han hadde ingen forklaring, utenom at han hadde jobbet. men han sluttet 1.

Da er det noe som er galt.. og uansett så ser jeg det som helt normalt å si god jul til kjæresten din... lei meg

uff....

Huffda, det kan jeg jo forstå. Jeg ville ventet til han selv tok initiativ til kontakt

:klem:

Skrevet

Ja, jegskal gjøre det, men er jeg er bare så utrolig lei meg at han ikke kan være mann nok til å si ifra om noe er galt. det er så skuffende...

Skrevet
Ja, jegskal gjøre det, men er jeg er bare så utrolig lei meg at han ikke kan være mann nok til å si ifra om noe er galt. det er så skuffende...

Menn er ikke alltid så enkle som de skal ha det til...kanskje han går gjennom noe som ikke har noe med dere å gjøre, noe som er vanskelig for han å prate om. Eller kanskje han bare er i en usikker periode hvor han trenger litt pusterom.

Forhold er dessverre ikke alltid så enkelt, men jeg håper dere finner ut av det uansett :)

Skrevet
Hei.

uff....

Ok da redigerer jeg #2 igjen:

2 Vente med å ta videre kontakt til han ringer/kommer på døra, og så si klart fra at du gjerne vil snakke om hva som egentlig skjedde på juaften, siden dere hadde en avtale.

Skrevet

Hei ts. Jeg fant ut i dag at samboeren min har gått bak ryggen min i 5 måneder og skuffet meg skikkelig. Det er ikke snakk om utroskap, men rett og slett et svik og jeg mistet iløpet av et par timer all tillit til ham. Vi har vært sammen i 2 år 1 jan, og jeg kan ikke akkurat si at dette har vært verdens beste julaften, i og med at han er på andre siden av landet også.

Det jeg gjorde, da jeg fant det ut i dag, var å sende ham en krass melding som forklarte saken. Gav ham en halvtime til å svare, når han ikke gjorde det så ringte jeg han og bad ham om å forklare seg.

Deretter gav jeg ham ti minutter på å tenke før han ringte meg opp igjen og beklaget oppførselen sin. Jeg gav ham et valg og lot ham vurdere det, og ikke om jeg tar fem flate øre for å gjøre det slutt med ham dersom dette skjer igjen. Du må gi ham klar beskjed. Jeg sa at jeg har større respekt for meg selv enn for ham, uansett, og selv om et brudd ville være fælt, kan ikke det sammenliknes med hvor idiotisk det ville være å sikle etter ham som en hund resten av livet.

Det er mitt tips. Lykke til.

Skrevet
Hei ts. Jeg fant ut i dag at samboeren min har gått bak ryggen min i 5 måneder og skuffet meg skikkelig. Det er ikke snakk om utroskap, men rett og slett et svik og jeg mistet iløpet av et par timer all tillit til ham. Vi har vært sammen i 2 år 1 jan, og jeg kan ikke akkurat si at dette har vært verdens beste julaften, i og med at han er på andre siden av landet også.

Det jeg gjorde, da jeg fant det ut i dag, var å sende ham en krass melding som forklarte saken. Gav ham en halvtime til å svare, når han ikke gjorde det så ringte jeg han og bad ham om å forklare seg.

Deretter gav jeg ham ti minutter på å tenke før han ringte meg opp igjen og beklaget oppførselen sin. Jeg gav ham et valg og lot ham vurdere det, og ikke om jeg tar fem flate øre for å gjøre det slutt med ham dersom dette skjer igjen. Du må gi ham klar beskjed. Jeg sa at jeg har større respekt for meg selv enn for ham, uansett, og selv om et brudd ville være fælt, kan ikke det sammenliknes med hvor idiotisk det ville være å sikle etter ham som en hund resten av livet.

Det er mitt tips. Lykke til.

Eh, TS, gi kjæresten din en sjanse til å forklare før du stiller krav om "ti minutters tenkepause" slik forklart her. Det er ikke alltid ting er slik man tror, og vi må gi folk the benefit of the doubt noen ganger. Ikke anta det værste med en gang, og still for guds skyld ikke slike ultimatum som dette.

Skrevet
Eh, TS, gi kjæresten din en sjanse til å forklare før du stiller krav om "ti minutters tenkepause" slik forklart her. Det er ikke alltid ting er slik man tror, og vi må gi folk the benefit of the doubt noen ganger. Ikke anta det værste med en gang, og still for guds skyld ikke slike ultimatum som dette.

Haha, ja, legg deg flat da!

Nei, samboeren min skal vite at jeg er hos ham fordi jeg elsker ham, men han skal også være "redd" for å miste meg. Tar han deg for gitt er du jævli lite verdt i forholdet deres, så beklager pjukset, jeg lar meg ikke kue av mannen min som du:(

Jeg fortalte også han at i vårt forhold så er jeg drittlei av at det bare er meg. Sånn fungerer det ikke, men hvis det fungerer for deg pjukset, be my guest. Jeg står på egne bein og har respekt for meg selv. Jeg er ikke avhengig av en mann, selv om jeg ville vært knust om det ble slutt, hadde ikke det vært større skam enn å la meg bruke som vaskefille.

Skrevet

Hvis jeg hadde avtalt å feire jul hos kjæresten min, og han hadde jobbet i stedet (uten å avlyse i det hele tatt), så hadde jeg blitt fly forbannet! Hadde jeg visst om dette, så hadde jeg jo kunne lagt andre planer! Det må jo være helt forferdelig å være alene på julaften uten å vite hva f%&/ som skjer!

Foreslår at du legger andre planer (enn med han) resten av julen, så du slipper å bli skuffet flere ganger!

Hvis han har vært slik en måned, så kan det jo være at han vil slå opp, men prøver å få deg til å gjøre det.

Skrevet
Haha, ja, legg deg flat da!

Nei, samboeren min skal vite at jeg er hos ham fordi jeg elsker ham, men han skal også være "redd" for å miste meg. Tar han deg for gitt er du jævli lite verdt i forholdet deres, så beklager pjukset, jeg lar meg ikke kue av mannen min som du:(

Jeg fortalte også han at i vårt forhold så er jeg drittlei av at det bare er meg. Sånn fungerer det ikke, men hvis det fungerer for deg pjukset, be my guest. Jeg står på egne bein og har respekt for meg selv. Jeg er ikke avhengig av en mann, selv om jeg ville vært knust om det ble slutt, hadde ikke det vært større skam enn å la meg bruke som vaskefille.

Du har fullført grunnskolen, ikke sant? Du forstod jo virkelig ikke inneholdet i det jeg skrev.

Skrevet

Hei TS. Hvordan har det gått? har du fått snakket med han?

Skrevet

Jeg er enig med deg. Ofte i sinne kan man anta de verste tingene før man begynner å tenke rasjonelt og (kanskje) innser at det ikke er like ille som man tror. Det har ingen verdens ting med å legge seg flat for samboeren sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...