Gjest ts Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Hei! Kjøpte en mobil i utland derfor har jeg ikke mulighet til å velge norsk som språk. Tok nå å installerte ny programvare på mobilen, men kan fremdeles ikke få norsk på mobilen. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset det?=) Vet at jeg eventuelt kan gå på expert å få fikset det, men vil helst ordne det selv her hjemme. Mobilen er sony ericsson w350i! Takk for svar, og god jul:D
HanSomMistetAlt Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Heidu! God Jul! <3 Jeg så en gjøre dette på en SE før engang. Han måtte instalere nytt OS (samme OS, bare EURO versjon)får å få det til å funke som Norsk.
Meaty Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Jeg kjøpte meg nettopp ny mobil fordi jeg hadde samme problem, den forrige tlf min var britisk og selv om jeg fikk satt menyene på norsk så hadde den ikke norsk T9, og jeg ble tilslutt så lei av å skrive en og en bokstav i SMS at jeg kjøpte en ny. Men det går faktisk an å fikse dette altså?
Gjest Gjest_Pjusken_* Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Hei! Er ingen problem å få det fikset.. Så lenge du er villig til å betale litt for det Gå til et mobil verksted, så tar de ca 400kr for å legge inn norsk språk på den Hvis du bor i nærheten av oslo kan du levere her: http://www.mcare.no/ Hvis ikke kan du høre med en elektro butikk om du vet om det er et annet lokalt verksted i nærheten... Hvis det ikke er noen i nærheten og mobilen må sendes inn, så kan de på en butikk (feks Expert som du nevnte) hjelpe deg, men da må du betale frakt og muligens handling i tillegg (husk at det er opp til butikken om de vil sende inn for deg eller ikke...)
Gjest padawan Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 hvis du resetter mobilen til factory reset skal du kunne velge spr[k f;rste gangen du skrur den p[.
Gjest Gjest_LOL_* Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 hvis du resetter mobilen til factory reset skal du kunne velge spr[k f;rste gangen du skrur den p[. Joda, men norsk dukker plutselig ikke opp når det ikke var der i utgangspunktet!
Gjest padawan Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 det har vært mulig de gangene jeg har gjort det iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå