Gjest TS Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har de siste årene vært single, og har hatt det helt fantastisk. Har det helt utmerket med meg selv osv. MEN har nylig møtt en fyr, og vi er blitt sammen.. Han vil sove over, noe jeg ikke er kjempe begeistret over.. Hvorfor? Fordi jeg liker og sove ALENE, prompe alene, gå på badet alene uten og mått knipe igjen når jeg skal gjøre nummer to, i redsel for at partneren skal høre lyder fra badet. Hvorfor er det slik? Er det bare meg? Hva gjør dere når dere ligger i sengen med kjæresten og må prompe? Eller om morgenen når du har så vondt i magen pga. all den inneholdte luften? Høres sikkert vanvittig ut, men nå er jeg lei av og være i skapet, hehe..
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har de siste årene vært single, og har hatt det helt fantastisk. Har det helt utmerket med meg selv osv. MEN har nylig møtt en fyr, og vi er blitt sammen.. Han vil sove over, noe jeg ikke er kjempe begeistret over.. Hvorfor? Fordi jeg liker og sove ALENE, prompe alene, gå på badet alene uten og mått knipe igjen når jeg skal gjøre nummer to, i redsel for at partneren skal høre lyder fra badet. Hvorfor er det slik? Er det bare meg? Hva gjør dere når dere ligger i sengen med kjæresten og må prompe? Eller om morgenen når du har så vondt i magen pga. all den inneholdte luften? Høres sikkert vanvittig ut, men nå er jeg lei av og være i skapet, hehe.. Haha, takk for bidrag til latter Jeg kjenner meg igjen i det du sier. Mange menn mener at jenter promper ikke, bæsjer ikke, raper ikke..Det virker ihvertfall som det er slik menn vil ha oss, vi skal holde på luft til vi eksploderer - vi er jo damer tross alt. Jeg vet ikke hva jeg skal si, hvis det en dag blir seriøst mellom dere, så vil han tidsnok finne ut at du som alle andre kan oppleve å ha ukontrollert luft i magen i tide og utide. Jeg har sluppet "impulspromper" i søvne, og jeg har vel laget lyder på do. Jeg la vel merke til at jo mer jeg prøvde å knipe, jo mer lyder kom det. Ikke så romantisk, men det er ikke alltid man kan kontrollere sånt. Wherever you may be, let your wind break free! Neida, misforstå meg rett, vi skal være dannet (dere mannfolk også!), men vi kan ikke la være å la mannfolka sove over på grunnlag at vi vil prompe i fred
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Men TS, har du virkelig så mye luft i magen hele tiden at dette er et problem for deg?
Gjest TS Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Ja, du sier noe, ha ha.. Uff..jeg syns det er pinlig.. En av de første gangene han sov hos meg, så hadde vi vært på fylla dagen før, og jeg blir alltid dårlig dagen derpå. Så det hørtes ut som om doen eksploderte, he he.. Og luktet gjorde det og, uasett hvor mye one tuch jeg sprutet i rommet.. Når jeg kom ut fra badet så hadde han stått opp og satt seg i stuen, he he.. Jeg sa jeg var dårlig, han bare "ja, jeg hørte det". Uff..tror jeg skal holde meg til fucking good friends jeg, kjærester er noe styr.
Gjest TS Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Men TS, har du virkelig så mye luft i magen hele tiden at dette er et problem for deg? Har ikke noe mere luft enn andre tror jeg, he he.. Men drikker en del urtete for helsens skyld, og liker og rense kroppen, så det og gå hyppig på badet er naturlig for meg, men tydeligvis ikke for han, he he..
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Når jeg kom ut fra badet så hadde han stått opp og satt seg i stuen, he he.. Jeg sa jeg var dårlig, han bare "ja, jeg hørte det". Uff..tror jeg skal holde meg til fucking good friends jeg, kjærester er noe styr. Hahahaha Kanskje du skal la være å drikke rense-te og la være å spise/drikke ting som gjærer og gir luft de dagene du skal møte han? Ihvertfall til dere har et avslappet nok forhold til at man føler seg komfortabel med at toalettet eksploderer Et lydtett toalett hadde kanskje vært noe for deg
Gjest gjest nå, for flaut. Skrevet 24. desember 2008 #7 Skrevet 24. desember 2008 Kjenner meg igjen ja:) Jeg promper lydløst. Drar liksom i ene rumpeballen, og slapper av, og slipper ut lufta gjevnig. Da blir det ikke lyd. Lukt på badet fjerner en med å tenne på et par fyrstikker, eller masse damp fra dusjen etter dobesøk.:) (Man må nesten dusje da for å få damp) Hehehe.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #8 Skrevet 24. desember 2008 Kjenner meg igjen ja:) Jeg promper lydløst. Drar liksom i ene rumpeballen, og slapper av, og slipper ut lufta gjevnig. Da blir det ikke lyd. Hehehe. hahaha det gjør jeg også, selv om jeg er alene
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #9 Skrevet 24. desember 2008 eksen min var så redd for å lage lyder når han var på do, han satte alltid på dusjen på full sving så jeg ikke skulle høre noe
Gjest Lindbach Skrevet 24. desember 2008 #10 Skrevet 24. desember 2008 Skjerp dere! Vi gutta vet at dere promper og driter og alt det der... Og hender det at dere gjør det foran oss bryr det oss fint lite....blir kanskje litt overrasket første gang men:P Uansett viser det bare at dere er trygge på den dere er sammen.... Ikke bra for noen at dere utgir dere for noe annet.
Gjest mann 29 Skrevet 24. desember 2008 #11 Skrevet 24. desember 2008 Hadde jeg vært gutten din, hadde jeg tatt det som en tillitserklæring hvis du hadde prompet i min nærhet. Jeg hadde likt det, ikke på grunn av lukta, men fordi det viser at du hadde vært trygg på meg. Lukta hadde vi bare fleipet bort.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #12 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har de siste årene vært single, og har hatt det helt fantastisk. Har det helt utmerket med meg selv osv. MEN har nylig møtt en fyr, og vi er blitt sammen.. Han vil sove over, noe jeg ikke er kjempe begeistret over.. Hvorfor? Fordi jeg liker og sove ALENE, prompe alene, gå på badet alene uten og mått knipe igjen når jeg skal gjøre nummer to, i redsel for at partneren skal høre lyder fra badet. Hvorfor er det slik? Er det bare meg? Hva gjør dere når dere ligger i sengen med kjæresten og må prompe? Eller om morgenen når du har så vondt i magen pga. all den inneholdte luften? Høres sikkert vanvittig ut, men nå er jeg lei av og være i skapet, hehe.. Enten har du vært singel for lenge, eller du er veldig ung! Klart at når man for første gang skal tilbringe en natt sammen, er det ikke så kult om soverom/toalett ligger slik til at man hører hver lille lyd. Skjønner det. Men la nå være å drikke, da, dersom det avstedkommer høyere lyder og kraftigere odør. Må du gjøre nr. 2, trekker du bare opp i det det plopper. Og så på nytt etterpå. *husk* Når dere sover sammen for 2., 3. og 4. osv. gang, er dette ting du tenker mindre og mindre på.
Pjukset Skrevet 25. desember 2008 #13 Skrevet 25. desember 2008 Må du gjøre nr. 2, trekker du bare opp i det det plopper. Og så på nytt etterpå. *husk* Jeg tror ikke det er selve ploppingen TS plages med
Gjest Dr.Feber Skrevet 25. desember 2008 #14 Skrevet 25. desember 2008 Det er naturlig å prompe inntil 40 gangr på ett døgn ca. Man promper masse om natta, når man selv ikke merker det. Sov med åpent vindu:) Ellers kan det bli 80 promper inne på et lukket rom! hehehe Det ordner seg etter hvert! Jeg har en venninne som har en tarmsykdom slik at hun er plget med idare og luft. Det tok mange måneder tror jeg før hun gikk på do med han i leiligheten.... Men nå er de gift og alt er bra Bare la det stå til! (Tregner ikke begynne med prompekonkurranse, men ta det litt og litt...)
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 25. desember 2008 #15 Skrevet 25. desember 2008 Hahaha! Jeg har akkurat samme problem. I tillegg ser jeg så jævlig ut om morgenen (og er så forfengelig) at jeg ikke liker å våkne med min Store Forelskelse liggende ved siden av meg. Ja, jeg har vært singel aaalt for lenge og har egentlig aldri klart helt å sove sammen med noen. Jeg går på do for å slippe ut luft, og da bruker jeg samme metoden for lydløs fis som en annen her oppe Det blir gjerne et par flere dobesøk enn "vanlig", men jeg drikker mye vann så jeg må jo tisse hele tiden uansett. Ellers forsøker jeg å ikke tenke på det, før kunne jeg ligge der våken og stiv som en pinne i angst for å fise, men når jeg tenker meg om så kommer de aldri uanmeldt og ukontrollert - ikke når jeg er alene heller! Under dobesøk - særlig hos han - så legger jeg papir i skåla før jeg entrer tronen dersom det er snakk om nummer 2. Stinker det så kan jeg finne på å ta en kjapp dusj etterpå for å få litt såpelukt! Men jeg klarer nesten aldri å drite hos andre, og har jeg skikkelig dårlig dagen derpå-mage så finner jeg på en unnskyldning for å komme meg hjem til mitt kjære toalett hvor jeg kan sitte i fred:) Puh. Kommer aldri til å bli samboer.
Gjest fisk Skrevet 25. desember 2008 #16 Skrevet 25. desember 2008 Ekte kjærlighet gjør ikke bare blind. Men man mister luktesansen og blir døv også! *gift i mange år*
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. desember 2008 #17 Skrevet 25. desember 2008 Haha, wow. Føler meg hjemme i denne tråden. Takk til TS som stod frem i lyset og som i tillegg ga meg en god latter Dette er et evig problem når man får nye mannlige bekjentskaper som ønsker å overnatte. Hvis jeg en eller annen gang i fremtiden finner ut at jeg vil bo sammen med noen, skal vi kjøpe en leilighet hvor badet ligger så langt unna sosiale oppholdsrom som overhodet mulig. Jeg liker å gå på do i fred
Gjest shred Skrevet 25. desember 2008 #18 Skrevet 25. desember 2008 Hahahah! Kjenner meg utrolig godt igjen. Man hører ALT på doen til min kjære, når man er på soverommet og i stua og på kjøkkenet.. Vi har vært sammen i et år, men på grunn av travel hverdag så sover vi sammen maks 2 ganger i mnd. Jeg sover alltid hos han, siden der jeg bor er det ikke mulighet, uten å gå nærmere inn på det. Og her forleden hadde vi vært ute. Jeg får masssse luft i magen av å drikke. Så jeg ligger våken halve natta med smerter, vil IKKE prompe, for jeg merker at om noe slipper ut så dundrer det! Og jeg vet at typen sover veldig dårlig etter fylla. Så han lå våken og som vanlig. Ligger ofte våken han. Så jeg er redd for å sovne. Men så sovner jeg jo...og når jeg våkner er jeg så fri for luft og deilig tømt i magen. Så jeg ble DRITFLAU og redd for at han har ligget våken og hørt meg slippe DEEEE SVÆÆÆRE. jaja.... tør aldri bli samboer. hvertfall ikke med en mann som ikke sover!
Teriyaki Skrevet 25. desember 2008 #19 Skrevet 25. desember 2008 Hahahah! Kjenner meg utrolig godt igjen. Man hører ALT på doen til min kjære, når man er på soverommet og i stua og på kjøkkenet.. Vi har vært sammen i et år, men på grunn av travel hverdag så sover vi sammen maks 2 ganger i mnd. Jeg sover alltid hos han, siden der jeg bor er det ikke mulighet, uten å gå nærmere inn på det. Og her forleden hadde vi vært ute. Jeg får masssse luft i magen av å drikke. Så jeg ligger våken halve natta med smerter, vil IKKE prompe, for jeg merker at om noe slipper ut så dundrer det! Og jeg vet at typen sover veldig dårlig etter fylla. Så han lå våken og som vanlig. Ligger ofte våken han. Så jeg er redd for å sovne. Men så sovner jeg jo...og når jeg våkner er jeg så fri for luft og deilig tømt i magen. Så jeg ble DRITFLAU og redd for at han har ligget våken og hørt meg slippe DEEEE SVÆÆÆRE. jaja.... tør aldri bli samboer. hvertfall ikke med en mann som ikke sover! Hvis du ikke ligger å kniper, men sprer rumpeballene litt, så blir det ikke lyd når du slipper ut gassen.
Gjest shred Skrevet 25. desember 2008 #20 Skrevet 25. desember 2008 Teriyaki: Jeg vet, gjør det innimellom, men disse her var bare mildt sagt ekstreme, og selv ikke en slapp rumpe kunne fått ut dem lydløst. Var rett og slett for mye press innenifra og for mye luft. herregud, når jeg tenker tilbake på det var det ille å oppdage det når jeg våknet. menmen. han er samen med meg fortsatt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå