Gjest Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg sitter og leser over alt at vi bruker mindre penger i år på julegaver enn det vi gjorde i fjor. Det blir da beregnet i beløp. Men har de da regnet med at det er så mye salg og har vært det mesteparten av den siste tiden? Jeg må si jeg har kjøpt mer/flere julegaver pr person i år enn det jeg gjorde i fjor nettopp fordi det er billigere enn det har vært tidligere. Hvordan er det med andre på det punktet egentlig? Har dere faktisk kjøpt mindre eller har dere kjøpt det samme, eller har dere kjøpt mer pga de billige prisene?
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 De regner nok i kroner og øre (vet ikke om de regner inn prisstigning siden i fjor), selv om det også er noen forvirrende "statistikker" på antall kortkjøp o.l. (og det er vel en grunn til salget, for at de skal få tømt lagre og sånn når de forventer mindre dyr/fullprishandel). Jeg har kjøpt nesten like mange gaver som i fjor, men endel billigere og endel hjemmelagd, så jeg er ingen god forbruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå