Haris Pilton Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 JEG ORKER IKKE Å VENTE SÅ LENGE! Jeg vil ha pinnekjøtt NÅ! og helst gaver I STED!
Haris Pilton Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2008 Jeg er helt på gråten av kjedsomhet og glede, haha! Føler jeg er 10 år igjen.
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har allerede pakka opp mine :rødme:
Haris Pilton Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har allerede pakka opp mine :rødme: hahaha, haaar du? hvorfor det, og hva fikk du?
Haris Pilton Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2008 JEG HÅPER JEG FÅR TEGNEBRETT AV MAMMA OG PAPPA! åååååårhhhh! og lurer på hva jeg får av kjæresten min! og alle andre! og om kjæresten blir glad for den ultradyre gaven fra meg! og hvilket ansiktsuttrykk jeg skal ha hvis jeg ikke får tegnebrett! og hvor mye pinnekjøtt jeg klarer å spise! ååååååååååååååååååååååååååååå
MissStiles Skrevet 24. desember 2008 #7 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har allerede pakka opp mine :rødme: Seriøst? Det var tidlig! Åpner ikke opp før etter middagen her. Dvs ikke før i 8-9 tiden ikveld. Gleder meg!
Gummiloppa Skrevet 24. desember 2008 #8 Skrevet 24. desember 2008 Haha, jeg har det på samme måten! Blir alltid som et lite barn igjen på julaften, og etter maten er det alltid jeg som maser om at vi må åpne gavene snart!
Haris Pilton Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. desember 2008 Haha, jeg har det på samme måten! Blir alltid som et lite barn igjen på julaften, og etter maten er det alltid jeg som maser om at vi må åpne gavene snart! Og så er det alltid en løk som skal sitte og spise leeeeeeeeenge, så lenge at han er sprekkmett og trenger å slappe av etter middagen før pakkene kan åpnes. argh!
MissStiles Skrevet 24. desember 2008 #10 Skrevet 24. desember 2008 Og så er det alltid en løk som skal sitte og spise leeeeeeeeenge, så lenge at han er sprekkmett og trenger å slappe av etter middagen før pakkene kan åpnes. argh! Ja jeg vet. Det tar ikke feil! Jeg blir som en liten unge igjen jeg og. Like gøy med gaver enda.
Amalie_85 Skrevet 24. desember 2008 #11 Skrevet 24. desember 2008 Gleder meg og til pakker Nå er maten snart klar, sitter bare å venter på familien skal komme. Er helt rart å stelle til jul. Vi er jo ferdige å bare sitter her. Trodde det skulle bli masse stress. Så nå følger vi med på google earth hvor nissen er
Haris Pilton Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. desember 2008 Gleder meg og til pakker Nå er maten snart klar, sitter bare å venter på familien skal komme. Er helt rart å stelle til jul. Vi er jo ferdige å bare sitter her. Trodde det skulle bli masse stress. Så nå følger vi med på google earth hvor nissen er google earth? nisse? TIDSFORDRIV? *åpne google earth*
Gummiloppa Skrevet 24. desember 2008 #13 Skrevet 24. desember 2008 Og så er det alltid en løk som skal sitte og spise leeeeeeeeenge, så lenge at han er sprekkmett og trenger å slappe av etter middagen før pakkene kan åpnes. argh! Ja, også må det jo ryddes av bordet, så er det kaffe og kaker mens "maten synker" Tortur!
Haris Pilton Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. desember 2008 Ja, også må det jo ryddes av bordet, så er det kaffe og kaker mens "maten synker" Tortur! rydding og synking er for pyser.
Gummiloppa Skrevet 24. desember 2008 #15 Skrevet 24. desember 2008 rydding og synking er for pyser. Ja, det kan du si
Amalie_85 Skrevet 24. desember 2008 #16 Skrevet 24. desember 2008 google earth? nisse? TIDSFORDRIV? *åpne google earth* Jeps Hasr fulgt nissen siden han starta. Nå er han i Russland Ja, også må det jo ryddes av bordet, så er det kaffe og kaker mens "maten synker" Tortur! la maten synke?? pøh... Her hjelper alle å rydde av, og mens vi spiser desser deler vi ut pakker. Weeeee
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #17 Skrevet 24. desember 2008 hahaha, haaar du? hvorfor det, og hva fikk du? Jaaaa. Er alene denne jula, og jeg fant ut at istedet for å sitte å sutre, så kunne jeg åpne julegaver og bli glad Fikk baaare fine ting, sateng sengetøy, armbånd, smykket ei venninne har laga, duk/løper, boksåpner og en flaske jodlevann Og masse penger! Sitter og føler meg glad og takknemmlig mens jeg titter på Tante Pose
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #18 Skrevet 24. desember 2008 Og så er det alltid en løk som skal sitte og spise leeeeeeeeenge, så lenge at han er sprekkmett og trenger å slappe av etter middagen før pakkene kan åpnes. argh! Hahahahaha
Gjest Skya Skrevet 24. desember 2008 #19 Skrevet 24. desember 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #20 Skrevet 24. desember 2008 Hvordan finner du nissen på google earth?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå