Gjest gjest_gjest Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg spinningssko og var på trening i går, men er det bare meg som er vanvittig klønete som synest det var litt vanskelig å få de festet til pedalen? Jeg synest jeg ser mange som kommer i siste liten, slenger seg på sykkelen, og føttene, dvs, spinningsskoene fester seg på ett blunk, mens jeg kavet på. Kanskje jeg må øve meg litt på det. :gjeiper: Skulle kanskje hive på ett bar blondie, rødmende smilys her da..
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har samme problem, og har brukt mine sko i vel 5 år. Noen ganger glir de inn med èn gang, andre ganger må jeg slite meg i hjel. Når jeg er utfor sistenevnte pleier jeg rett og slett bare å bytte spinningsykkel, for det pleier å hjelpe. Vet ikke om det er skoene eller pedalene det er noe galt med.
angeleyes Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har ikke slike sko selv, men har sett en del som har slitt litt med å feste de til pedalene på trening ja. Så tror ikke du trenger å være flau over å styre litt med de. Blir sikkert lettere etterhvert også
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Hehhe... takk for tilbakemeldinger, ser ikke ut som det er så uvanlig å ha litt trøbbel med feste skoene allikevel. :gjeiper: Jeg var på trening i går, og da spurte jeg intruktøren siden hun bruker spinningsko selv, så da gikk de på. Satser på det går bedre fremover når jeg får teken på det.
Sheherasade Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Hehhe... takk for tilbakemeldinger, ser ikke ut som det er så uvanlig å ha litt trøbbel med feste skoene allikevel. :gjeiper: Jeg var på trening i går, og da spurte jeg intruktøren siden hun bruker spinningsko selv, så da gikk de på. Satser på det går bedre fremover når jeg får teken på det. Jepp, det er kun trening! Etter hvert kan du nesten vri deg ut og hoppe av sykkelen i én og samme bevegelse.
Hasselnøtt Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Ta en god kikk på festene (både på skoene og pedalene) og finn ut hvordan de fester seg. Jeg syns det gikk mye lettere når jeg visste hvordan de fungerte og hvordan jeg måtte "vri" foten.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har vært sprek i jula og har trent en del, så nå går heldigvis festingen av skoene lett så bare det. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå