Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #1 Skrevet 22. juni 2003 Noen som har tips til hvor man kan dra på ferie med en baby på rundt 6 til 10 måneder?
Silfen Skrevet 22. juni 2003 #2 Skrevet 22. juni 2003 Dra akkurat hvor du vil. Så lenge du legger opp til at baby har det bra, er det like fint på byferie som på stranda i syden. Egner seg nok ikke like godt med en action/adventureferie.
Klips Skrevet 22. juni 2003 #3 Skrevet 22. juni 2003 Vi drar på gresk øyhopping (uten så mange hopp) når baby er 4 mnd. Der var det stappfullt av norske babyer i fjor i september. Gleder meg.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 vi var på mallorca i fjor sommer, da var minste jenta vår 1 1/2 år.. d gikk kjempefint, var drøssevis m babyer og barn i alle aldre der.Alcudia... Ellers er det vel fint på lanzarote, der er det så rent og fint og ikke så ekstremt varmt heller.. er jo litt ok når en har baby med. Fornøyelses parker har vel ikke noe for seg når barnet er så lite så jeg hadde tatt en syden tur, babyen er jo gratis og, må benytter dere av det god tur
Octavia Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 Vi var i USA i 2 mnd fra jenta var 8 mnd. Gikk så greit, så!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #6 Skrevet 23. juni 2003 Ungå de varmeste plassene. Var i Tyrkia nå med 40 g. i skyggen. Masse babyer, men varmen var nok en overraskelse for mange foreldre. Slitsomt for foreldre og barn. Tyrkia er greit for barn tidlig på året og senhøstes. Malorca er fint for barn.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #7 Skrevet 23. juni 2003 Vi var en måned i Spania i fjor da minstejenta var 7 mnd. Så lenge du legger forholdene til rette, tror jeg du kan dra hvor du måtte føle. God tur på ferie!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå