MissStiles Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Av og til så føles det som om man sender en haug med julekort til familie, venner og kjente men får nesten ingen tilbake. Flere som har det sånn?
fuerza Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 jeg sendte 5, og fikk 0 tilbake. Men det visste jeg, for vi pleier ikke sende kort til hverandre. Men fikk vite at ei hadde skrevet et julebrev til meg, men aldri sendt det og ei anna tenkte å sende kort, men kom aldri så langt men jeg har sendt masse julesms i dag, og tilbake fra alle bortsett fra ei. men hun er treig.
rugrat Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Tror vi sendte 17 julekort og har fått 15 tilbake. Ganske bra uttelling det.
Gjest Tulletussa Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Sendte tre og fikk et. Sendte ikke til hun jeg fikk fra. De jeg sendte var mest for å glede besteforeldre o.l. og forventet heller ikke kort tilbake fra dem, men synes det er en hyggelig gest, da jeg vet hvor mye de setter pris på det.
MissStiles Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jeg sendte 14 kort og har fått 5 tilbake. Og en mail. Nesten ikke fått noen jule sms idag. Pleier å komme mange men ikke i år. Endret 27. desember 2008 av MissBradshaw
The Kitten Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Jeg sendte et julekort til en venninne i USA, og mottok et av henne.
Netten Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Har ikke sendt noen julekort, men har fått ett i posten av en venninne. Er ikke noe flink til å sende kort, men jeg ga julekort til 7 kolleger og hele klassen min på 27 elever. Har fått ca. 14 tilbake fra kolleger og elever og det er jo koselig
Gjest Tessmira Skrevet 25. desember 2008 #9 Skrevet 25. desember 2008 Sendte 7 julekort å fikk 1 tilbake. Hun ene jeg sendte til ringte å takket så mye for kort og ønsket god jul, å en annen familie svarte med sms. Resten har jeg ikke hørt noe fra.. slik var det vell i fjor å når jeg tenker meg om.
Gjest skoeska Skrevet 25. desember 2008 #10 Skrevet 25. desember 2008 Sendte 3 og fikk 5 tilbake.. (Fikk kun tilbake fra 1 av de JEG sendte til, og av 4 andre jeg IKKE sendte til.. wops. jaja)
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #11 Skrevet 25. desember 2008 Sendte 39, fikk 20 tilbake. Høres ikke så mye ut, men vi sender ut bilde av sønnen vår som julekort. Mange av våre venner og familie uten barn/ med store barn sender ikke ut kort og det er helt greit.
Silmarill Skrevet 25. desember 2008 #12 Skrevet 25. desember 2008 I år sendte jeg 0 og fikk 15 tilbake Vanligvis sender jeg 20 og får 2 tilbake (mamma&pappa+eldste søstren min får jeg alltid fra)
Gjest Raptuza Skrevet 26. desember 2008 #13 Skrevet 26. desember 2008 Sende 19 og fekk vel 15 igjen. Må no sei at 4 av dei var frå same familien med fleire tegneglade barn!! Men hadde igrunn berre tenkt å senda ti...Ei eg kjener sende 0 og fekk 13....det er urettferdig det!!
Gjest *Mim* Skrevet 26. desember 2008 #14 Skrevet 26. desember 2008 Sendte ca 40, og har nok fått like mange tilbake.
Gjest WildRider Skrevet 26. desember 2008 #15 Skrevet 26. desember 2008 18 sendt, 1 i retur, resten kom som sms takke meldinger. Skal huskes til neste år altså..
Gjest Raptuza Skrevet 26. desember 2008 #16 Skrevet 26. desember 2008 Pleiar få mange jule-sms, men dette året fekk ikkje ein....
MissStiles Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. desember 2008 Pleiar få mange jule-sms, men dette året fekk ikkje ein.... Ikke jeg heller.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #18 Skrevet 26. desember 2008 Dere kan ikke forvente å få julekort selv om dere sender ut selv. Jeg sender ikke julekort men mms får det er min måte og gjøre det på, får ganske mange kort av venner med bilde av barna deres på, koselig det men jeg gidder ikke bruke masse penger på fotograf og hele pakka bare for at det er forventet av meg, første julen jeg har en sønn selv og alle maser og spør om ikke jeg skal sende ut julekort med bilde av han, nei, det skal jeg ikke!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #19 Skrevet 26. desember 2008 Dere kan ikke forvente å få julekort selv om dere sender ut selv. Jeg sender ikke julekort men mms får det er min måte og gjøre det på, får ganske mange kort av venner med bilde av barna deres på, koselig det men jeg gidder ikke bruke masse penger på fotograf og hele pakka bare for at det er forventet av meg, første julen jeg har en sønn selv og alle maser og spør om ikke jeg skal sende ut julekort med bilde av han, nei, det skal jeg ikke!!! Du trenger ikke bruke "masse penger på fotograf og hele pakka" for å sende julekort med bilde. (Men det er helt i orden at noen ikke har lyst å sende kort, da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå