Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #1 Skrevet 22. juni 2003 Hmm, kan det være noe galt med meg tro? Er 21 uker på vei, og jeg har kun en liten antydning til mage. Buksene mine er såvidt blitt trange, men jeg har ingen problemer å bruke de. Burde jeg ikke hatt en større mage når jeg er 5 mnd på vei? Ikke har jeg gått noe opp i vekt heller.. Har sett babyen på ultralyd, og den levde og alt så fint ut, og jeg tror jeg kan kjenne at den sparker inni meg. Men jeg er litt bekymra likevel...
Silfen Skrevet 22. juni 2003 #2 Skrevet 22. juni 2003 Noen har små mager, noen har store. Noen får mage i 3 mnd, andre ikke før 8. mnd. Så lenge bebis lever og har det bra, er alle typer mager normale.
Gjest Tex Skrevet 22. juni 2003 #3 Skrevet 22. juni 2003 Jeg gikk i mine vanlige olabukser til jeg var i uke 28. Ikke bekymre deg, ta deg en sjokolade og nyt graviditeten din :blunke:
Kosejente Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 Vær glad for at du ikke har så mye mage (men den kommer nok).. .....jeg har gått gravid 2 ganger og fikk spørsmål fra 5-6 måned om jeg var "dagsventende"...er ikke så kjekt det akkurat... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 Magen vokser så forskjellig fra person til person. Noen får tidlig mage, mens andre ikke får mage før de nesten skal føde. Nyt at du ikke har så stor mage du, den er egentlig bare i veien likevell
VesleBråka Skrevet 25. juni 2003 #6 Skrevet 25. juni 2003 Da mamma var 6 mnd med meg, var magen hennes så liten at folk rundt diskuterte om hun virkelig var gravid.. den ble større etterhvert, og jeg var stor og fin bebis da jeg ble født. Du har vel hørt om de som ikke vet de er gravide før de får rier? Fordi magen deres er så uvanlig liten, de tror kanskje de har spist litt mye til middag i det siste bare.. men babyene er fullvokste og fine fordet. Og det er jo viktigst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå