Gyda Skrevet 24. desember 2008 #1 Del Skrevet 24. desember 2008 Tre nøtter til Askepott var kjempekoselig i år også Så Skrekk og Gru på mandag - det var ikke så morsomt lenger - så det har jeg nok begynt å bli lei av. Men Askepott det må vi ha hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget Skrevet 24. desember 2008 #2 Del Skrevet 24. desember 2008 Hehe, Skrekk og Gru... Men sant det, Askepott er like nydelig hvert år. Grimm og Gru begynner å bli slitent for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #3 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk ikke sett Askepott i år, siden jeg var på jobb. Men jenta vår på 5, hun fikk den med seg=) Gleder meg til neste år, da skal vi se den sammen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. desember 2008 #4 Del Skrevet 24. desember 2008 Helt enig! Like koselig å se på hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 24. desember 2008 ok - "Grimm og Gru" da... he he (skrekkfilm for de yngste..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #6 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg valgte å se Ronja Røverdatter istedet for Askepott i år, huldretusser og skalle-pär gir smil om munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 24. desember 2008 #7 Del Skrevet 24. desember 2008 Vi satt hele familien og spiste frokost i stua til Tre nøtter. Var mange år jeg ikke gad se den, men nå som jeg har barn som liker å se den har den fått en renessanse for meg Koselig at noe jeg likte så godt som barn betyr mye for egne barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 25. desember 2008 #8 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg elsker Tre nøtter til Askepott, den må jeg se hver jul:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 25. desember 2008 #9 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg satt i pysjen og godt innpakket i dyna da jeg så "Tre nøtter til Askepott". Det var kjempekoselig:) Ser filmen hver år. For meg blir det ikke helt jul uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #10 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg omentrent dro ungene ut i stuen for å se den. Det var like flott i år som alltid. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omega Skrevet 25. desember 2008 #11 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg valgte å se Ronja Røverdatter istedet for Askepott i år, huldretusser og skalle-pär gir smil om munnen Det gjør lærer'n i Tre nøtter til Askepott også Men Ronja Røverdatter er jo fantastisk herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 26. desember 2008 #12 Del Skrevet 26. desember 2008 Askepott er romantisk.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nope Skrevet 27. desember 2008 #13 Del Skrevet 27. desember 2008 er det kun jeg som ikke liker tre nøtter til askepott...når det begynner så skifter jeg kanal.Og heldigvis så liker heller ikke ungene mine det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 27. desember 2008 #14 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #15 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er nok bare du. Neida Jeg liker Askepott, men jeg liker Reisen til julestjernen bedre. Den har jo action og synging! I tillegg har jeg vokst opp med både bok og kassett Noen jeg snakket med mente at enten elsker man Tre nøtter til Askepott eller så elsker man Reisen til Julestjernen. Det passer for meg, jeg synes Reisen til Julestjernen er kjedelig og langdryg og har dårlige skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 17. januar 2009 #16 Del Skrevet 17. januar 2009 Noen jeg snakket med mente at enten elsker man Tre nøtter til Askepott eller så elsker man Reisen til Julestjernen. Det passer for meg, jeg synes Reisen til Julestjernen er kjedelig og langdryg og har dårlige skuespillere. Hææææ? Jeg elsker begge! Og stilmessig synes jeg faktisk de har likheter. 70-talls-provinsiell-Renessanse-eventyr med definerte skurker og heltinner. Å ja. Jeg er stort fan av begge. (men skjønner forsåvidt at ikke alle er det) Visste dere forresten at de norske dialogene i "Tre nøtter til Askepott" er forholdsvis improviserte? Det er derfor leppene beveger seg lenge etter fortelleren er ferdig med å prate, og omvendt. Også endel poenger som går tapt, men det er jo halve moroa! Haha. Det var fortelleren selv, Knut Risan (også kjent som kongen i "Reisen til Julestjernen" - og som mannen som sa "Du tror det ikke før du får se det"-tagggen til X-files på TV2) som avslørte dette for noen år siden. Det gjorde filmen enda gøyere for min del!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #17 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg synes Reisen til Julestjernen er søppel. Jeg kan ikke tro at noen vil sammenligne den med Tre nøtter til Askepott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 18. januar 2009 #18 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg synes Reisen til Julestjernen er søppel. Jeg kan ikke tro at noen vil sammenligne den med Tre nøtter til Askepott!! Signerer den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 25. januar 2009 #19 Del Skrevet 25. januar 2009 Sett Tre nøtter til Askepott hvert bidige år hittil og alltid syntes den var så koselig. I år stod jeg som vanlig opp og rigget meg til foran tv'en med teppe og alt - men da den merkelige mannestemmen som har alle stemmene i filmen kom ut av høyttalerne kjente jeg bare at jeg var mettet, og skrudde av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. januar 2009 #20 Del Skrevet 25. januar 2009 Sett Tre nøtter til Askepott hvert bidige år hittil og alltid syntes den var så koselig. I år stod jeg som vanlig opp og rigget meg til foran tv'en med teppe og alt - men da den merkelige mannestemmen som har alle stemmene i filmen kom ut av høyttalerne kjente jeg bare at jeg var mettet, og skrudde av Enig. Jeg valgte Ronja Røverdatter i år, det ga smil om munnen og det var en deilig forandring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå