Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har gått over pengegrensen på mitt mastercard så det har blitt sperret. Regningen skulle betales innen den 20.12 og det er gjort, men det er fortsatt sperret. Noen som vet hvor lang tid det vil ta før det vil virke i gjen? Det er jo jul så det tar vel kanskje litt lenger tid, eller? Eller er det sånn at det ikke vil virke før den 1.1.2009 da det er en ny måned?
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 uff.. ja hvem har vel ikke sprengt alle penge grenser denne måneden. mastercardet mitt er også maxa! altså jeg har brukt opp de 10.000 kr som var på det.... det er ikke slik at du har maksa det ut, og nå kan du ikke bruke det før du har betalt litt inn på det.. selvom du betalte månedens forfall kan det hende beløpet var for lite til at du ka fortsette å bruke det.. eller så har det ikke blitt registert din inbetaling ennå.. det tar gjerne to-tre uker.. dette fordi du betaler ikke rett inn på din egen konto, men du betaler til hoved banken. også viderefører de det beløpet videre til din mastercard konto.
Alison Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 eller så har det ikke blitt registert din inbetaling ennå.. det tar gjerne to-tre uker.. dette fordi du betaler ikke rett inn på din egen konto, men du betaler til hoved banken. også viderefører de det beløpet videre til din mastercard konto. 2-3 uker ? Det var da voldsomt. I min bank ser jeg at betalingene til Mastercardet er registrert dagen etter at betalingen har gått ut av konto.
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Sjekk i nettbanken? Forøvrig tar det aldri mer enn 1-2 dag på mitt mastercard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå