Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Drømmeren
Skrevet

Jeg drømte nylig om et spøkelse som hadde tatt meg med til sitt herrskapshus. Jeg var og vandret rundt et slott, drømt om mye slott i det siste av en eller annen grunn, men de andre gangene var jeg bare utenfor.

Men denne gangen ble jeg fanget av en slags energi som tok meg med til et spøkelse som skulle komme til meg senere, som så ut til å være en ung mann i 20 årene som sa han døde av hjertestopp. Først hadde han maske på, men så tok han den av så jeg fikk se ansiktet og han var ganske pen.

Jeg spurte han hvorfor han valgte å fange meg av alle forbispaserende og han sa det var pga mitt mørke hår og lyse hud gjorde det lettere å bringe meg inn i "space time continuity", hva enn det betyr??

Så ringte kjæresten min og ødela hele drømmen. Så rett etter så forsvant all dekning på telefonen min, og jeg syns det var litt skummelt. Klarte ikke la vær å tenke på at spøkelset faktisk fantes.

Hva kan dette bety? Leste i drømmeordbøker at spøkelser sier noe om fortiden? Er det slik alltid? Noen som har opplevd rare spøkelsesdrømmer også?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest litt om maskedrømmer, men det sier at det betyr noe falskt?

Noen andre betydninger i forhold til en med skummel maske som tar den av og ikke er så skummel likevel?

Tror kanskje jeg vet hvem personen er, men fortsatt usikker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...