Gå til innhold

Sexy mms

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei:)

Nå har kjæresten min dratt på ferie for å feire jul hos sin søster.

For å krydre sexlivet vårt litt har jeg veldig lyst til å sende han en sexy og teasende mms.

Hva er det mest sexy man kan sende?;)

Hva skal jeg ta bilde av for han skal sette mest pris på det?

Endret av martine=)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke kjæresten min hatt en dum iPhone så hadde jeg gjort det samme. :) Men kan maile han, så vil gjerne ha svar på det samme!

Skrevet
Hei:)

Nå har kjæresten min dratt på ferie for å feire jul hos sin søster.

For å krydre sexlivet vårt litt har jeg veldig lyst til å sende han en sexy og teasende mms.

Hva er det mest sexy man kan sende?;)

Hva skal jeg ta bilde av for han skal sette mest pris på det?

Fortell ham hva du skal gjøre med han når han kommer hjem, hvor godt han vil få det, at han vil få en overraskelse(kjøp sexy undertøy/kostyme). Kjæresten min er veldig glad i å se meg i en av hans t-skjorter, gjerne litt dratt oppå magen, med g-streng på.. Også i det undertøyet han liker best.. Prøv deg frem :)

Skrevet

Bilde av deg selv i sexy undertøy er vel alltids en slager.

Gjest Gjest_trude_*
Skrevet

Send gjerne bilde av deg selv i sexy undetøy eller sminket akkurat sånn som du vet at han tenner mest på deg, men du kan også sende sende et bilde av en leke dere pleier å bruke, som en dildo ellet et par håndjern.

En gang sendte jeg bare et bilde uten kommentarer av et sted vi nettopp hadde hatt en heftig omgang.

Skrevet

Fortell ham at du onanere fordi du er så kåt......på ham.... er glattbabert (om dere liker sånt) og han skulle vært hos deg nå...... et lite bilde er et ekstra pluss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...