martine=) Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hei:) Nå har kjæresten min dratt på ferie for å feire jul hos sin søster. For å krydre sexlivet vårt litt har jeg veldig lyst til å sende han en sexy og teasende mms. Hva er det mest sexy man kan sende? Hva skal jeg ta bilde av for han skal sette mest pris på det? Endret 23. desember 2008 av martine=)
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Hadde ikke kjæresten min hatt en dum iPhone så hadde jeg gjort det samme. Men kan maile han, så vil gjerne ha svar på det samme!
MonicaØH Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Hei:) Nå har kjæresten min dratt på ferie for å feire jul hos sin søster. For å krydre sexlivet vårt litt har jeg veldig lyst til å sende han en sexy og teasende mms. Hva er det mest sexy man kan sende? Hva skal jeg ta bilde av for han skal sette mest pris på det? Fortell ham hva du skal gjøre med han når han kommer hjem, hvor godt han vil få det, at han vil få en overraskelse(kjøp sexy undertøy/kostyme). Kjæresten min er veldig glad i å se meg i en av hans t-skjorter, gjerne litt dratt oppå magen, med g-streng på.. Også i det undertøyet han liker best.. Prøv deg frem
Ethereal Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Bilde av deg selv i sexy undertøy er vel alltids en slager.
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Send gjerne bilde av deg selv i sexy undetøy eller sminket akkurat sånn som du vet at han tenner mest på deg, men du kan også sende sende et bilde av en leke dere pleier å bruke, som en dildo ellet et par håndjern. En gang sendte jeg bare et bilde uten kommentarer av et sted vi nettopp hadde hatt en heftig omgang.
Gjest Coolaid Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Fortell ham at du onanere fordi du er så kåt......på ham.... er glattbabert (om dere liker sånt) og han skulle vært hos deg nå...... et lite bilde er et ekstra pluss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå