Gjest Desperat husmor Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Har en Electrolux tørketrommel ca 2,5 år gammel, som nå ikke virker. Det blinker på lysene som indikerer på/pause, temeratur (?, ser i alle fall ut som symbolet skal forestille et temp mål), og en pil som peker skrått opp mot høyre. Har forsøkt å ta ut og sette inn igjen kontakten flere ganger, og har også forsøkt å la den stå en stund uten strøm men det hjalp ikke. Vannkammeret er tomt og lofilteret er tømt. Har trykket på alle knappene uten den minste effekt. Har også forsøkt å se i luken nede til venstre om det er noe som står fast, men det er det ikke. Bruksanvisningen er kastet for lengst Jeg har en haug med klær som må være tørre til i morgen, og jeg har ingen steder å henge dem opp heller. Vet du hva som er galt? har du gode råd til hva jeg kan forsøke? VÆR SÅ SNILL Å HJELP MEG! (Har forsøkt å ringe kundeservice hos Electrolux, men de var steng til over jul, og Eljøp hjelper ikke med denne typen problemer)
Gjest Gjest_Bertelura_* Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Har en Electrolux tørketrommel ca 2,5 år gammel, som nå ikke virker. Det blinker på lysene som indikerer på/pause, temeratur (?, ser i alle fall ut som symbolet skal forestille et temp mål), og en pil som peker skrått opp mot høyre. Har forsøkt å ta ut og sette inn igjen kontakten flere ganger, og har også forsøkt å la den stå en stund uten strøm men det hjalp ikke. Vannkammeret er tomt og lofilteret er tømt. Har trykket på alle knappene uten den minste effekt. Har også forsøkt å se i luken nede til venstre om det er noe som står fast, men det er det ikke. Bruksanvisningen er kastet for lengst Jeg har en haug med klær som må være tørre til i morgen, og jeg har ingen steder å henge dem opp heller. Vet du hva som er galt? har du gode råd til hva jeg kan forsøke? VÆR SÅ SNILL Å HJELP MEG! (Har forsøkt å ringe kundeservice hos Electrolux, men de var steng til over jul, og Eljøp hjelper ikke med denne typen problemer) bruksanvisningen ligger sikkert på nett, søk etter den på electrlux sine sider. evt google.
Gjest Desperat husmor Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Takk for tips! Dessverre stod der ingenetingi bruksanvisningen som kunne forklare hva som var galt, andre tips mottak men dyyp bukking!
Toro Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Hva heter tørketrommelen din ? ( navn og/eller nummer )
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Aner ikke hva du gjør med tørketrommelen, men har du mange klær som må tørkes? En måte å tørke de raskere på er å legge hvert plagg over et håndkle, rull så håndkleet sammen og press slik at håndkleet trekker til seg fuktigheten. Heng så klærne over en stol eller noe (bruk evt. kleshengere), og la de tørke over natta. Har tørket klær over natta på denne måten mange ganger når jeg har manglet tørketrommel og tørkestativ. Er jo tungvint hvis du har mange klær, men en grei nødløsning.
Oliven Skrevet 24. desember 2008 #7 Skrevet 24. desember 2008 Er det lenge siden du har sjekket kondensatoren for maskinen vil stoppe om denne er full av lo. Kan du ta ut, fjerne lo, spyle gjennom, la den tørke og sett inn igjen.
Gjest ts Skrevet 24. desember 2008 #8 Skrevet 24. desember 2008 Hva heter tørketrommelen din ? ( navn og/eller nummer ) EDC 5310 Har hengt klær i hele huset, men det er muy sokker og undertøy som tar mye plass, og ikke kan jeg lage dekor rett ved inngangsdøra hvis noen kommer innom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå