Gjest Egil Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jeg var på en fest om lørdag. Der var det en dame som fortalte at hun ble holdtfast eller forsøkt ranet i Roma av en kvinne. Hun kom seg ikke løs. Til slutt sparket hun henne så hardt i skrittet at hun slapp taket og nesten falt i bakken. Er dette bare tull? Trodde dette fungerte kun på menn.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Jeg var på en fest om lørdag. Der var det en dame som fortalte at hun ble holdtfast eller forsøkt ranet i Roma av en kvinne. Hun kom seg ikke løs. Til slutt sparket hun henne så hardt i skrittet at hun slapp taket og nesten falt i bakken. Er dette bare tull? Trodde dette fungerte kun på menn. Kanskje det egentlig var en mann?
Gjest Egil Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Tenkte det samme siden hun var så sterk, men jeg har ingen grunn til å tvile på det hun sier. Hun var sikker på at det var en kvinne. For debattens skyld så må jeg anta at det var en kvinne.
MarianneE Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 kan godt stemme, ja. å bli sparket der er kvalmende vondt selv for jenter
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 kan godt stemme, ja. å bli sparket der er kvalmende vondt selv for jenter Dette var nytt for meg også, trodde ikke kvinner hadde noen svake punkter slik som menn.
Pjukset Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 kan godt stemme, ja. å bli sparket der er kvalmende vondt selv for jenter Jeg har aldri blitt sparket der, men jeg kan tenke meg at det vil være svært smertefullt.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #7 Skrevet 24. desember 2008 Jeg tror ikke et slag i brystet eller et spark i skrittet har samme effekt på en kvinne, som det et spark i skrittet har på en mann. At kvinnen nesten holdt på å falle virker overdrevet, men kanskje. Jeg har bare nøtter selv:) så jeg kan ikke uttale meg.
mysan Skrevet 24. desember 2008 #8 Skrevet 24. desember 2008 Jeg kan huske hvordan det var å falle ned på stanga på sykkelen som barn, og det er noe inn i helvetes vondt, og omtrent så man svimer av, så joda, jeg tror nok et spark der kjennes godt.
Anglofil Skrevet 24. desember 2008 #9 Skrevet 24. desember 2008 Jeg kan huske hvordan det var å falle ned på stanga på sykkelen som barn, og det er noe inn i helvetes vondt, og omtrent så man svimer av, så joda, jeg tror nok et spark der kjennes godt. Ja, samme her, husker det var helt forferdelig. Så jeg hadde nok kjent det jeg også, om noen sparket meg der. Mvh Yvonne
The Kitten Skrevet 24. desember 2008 #10 Skrevet 24. desember 2008 Jeg var på en fest om lørdag. Der var det en dame som fortalte at hun ble holdtfast eller forsøkt ranet i Roma av en kvinne. Hun kom seg ikke løs. Til slutt sparket hun henne så hardt i skrittet at hun slapp taket og nesten falt i bakken. Er dette bare tull? Trodde dette fungerte kun på menn. Det kan nok stemme ja. Å bli sparket i skrittet er veldig vondt for kvinner også.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #11 Skrevet 24. desember 2008 Det er helt enormt vondt. Spesielt om man får et sånn "adrenalinfullt" spark som i denne situasjonen. Var vondt nok med han der idioten som sparka meg fordi han var sur eller noe. Men til gjengjeld sparka han meg TO ganger. Skulle tatt solid igjen!! Ville definivit gjort det idag. Dette var på barneskolen. Mulig det er enda verre idag når vi er enda mer utviklet der?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 25. desember 2008 #12 Skrevet 25. desember 2008 Individuellt tror jeg. Er kvinne og synes ikke et spark i skrittet er verre enn et spark på leggen. Faktisk er leggen vondere...
Donpedro Skrevet 25. desember 2008 #13 Skrevet 25. desember 2008 Klitoris har flere nervepunkter enn penis (og er mao mer følsom), så et spark med fullteffer gjør relativt vondt.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 25. desember 2008 #14 Skrevet 25. desember 2008 La meg begynne med å si: jeg aner ikke hvordan et ballespark kjennes, siden jeg aldri har opplevd det. Jeg har derimot sett menn bli grønn i trynet og brekke seg mens de står på kne og holder om kronjuvelene. Det er vondt, veldig vondt og det forstår jeg. Jeg har derimot: * Falt ned på stangen i fart på sykkel. Det tok en liten stund før jeg klarte å sykle videre. Jeg tror IKKE jeg ville vært i stand til å holde noen fanget hvis jeg ble truffet med et velrettet spark akkurat *der*. I tillegg kjente jeg svært godt i et par dager hvor stangen hadde truffet. Det er hud mot bein og treffer du det så gjør det sabla vondt. * Jeg har trent kampsport. Jentene får hvis de vil ha det brystplater til å beskytte mot slag i puppene. Det kan jeg love og det er at hvis du har litt der foran og noen setter inn et velrettet slag så gjør det inn i h... vondt. Ikke "ballespark" vondt, men vondt nok. Jeg tror nok jeg også i et slikt tilfelle ville sluppet alt jeg hadde i hendene. * I kampsporttreningsperioden min fikk jeg også en del leggspark og lårhøner. Dvs. "velrettede" spark som traff akkurat der de ikke skulle. Vondt, dog ikke "falle ned på stangen" vondt. Mer sånn "nå skal du få juling" vondt. Muligens også "slippe alt man har i hendene" vondt. Treffer du med oppsiden av foten (tærne) på innsiden av et lår har du et meget velrettet spark hvis det er kraft bak det og det gjør vondt nok til at motstanderen blir satt ut. Konklusjon: Jeg tror ikke at et spark i skrittet for kvinner er like vondt som det er for menn. Jeg tror imidlertid at det er vondt nok til at man slipper taket og faller om. Jeg tror også at en mannlig overfalls mann vil være vanskeligere å treffe "der" enn en kvinne fordi menn ofte er svært oppmerksomme på dette og beskyter seg ekstra mot spark der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå