Gå til innhold

Hjelp meg vær så snill!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg velger å være anonym nå da dette plager meg ganske mye....

Jeg er en jente tidlig i 20 årene som har gått mye opp og ned i vekt de siste 5 årene. Det er snakk om forskjeller på 20 kilo. De gangene jeg har gått ned har jeg ikke trent men mistet vekten pga noen problemer med spiseforstyrrelser. Jeg vil ikke si at jeg har hatt anorexsi eller lignende men jeg vet jeg har vært på god vei flere ganger.

Men uansett! Det jeg lurer på er om noen har noen tips for å stramme opp huden skikkelig. Det er en del det er snakk om... pupper henger, lår henger og magen henger.. HJleper det med trening eller må jeg bruke masse penger på kosmetiske inngrep? Det har jeg egentlig ikke lyst til da mine prinsipper strider imot dette. Finnes det noen kremer man kan bruke som virkelig hjelper? (sliter og med appelsinhud...)

For øyeblikket kunne jeg trengt å slanke bort 7-8 kilo. Jeg er kanskje ikke veldig overvektig men den slappe huden plager meg virkelig. Ingen får se lårene mine og jeg hater at kjærsten min ser både de og puppene mine.. Finnes det noen der ute som har noen gode råd??? Det hadde jeg virkelig satt ufattelig stor pris på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke så veldig mye erfaring med kremer og slikt men har ei vennine som har gått på slik studio og dder har hun tatt sånn muskelstiumolator som har stramet henne ganske bra opp... så anbefaler deg og ta kontkat med et slikt studio så får du tips og råd om hva du trenger og det hjelper faktisk selv om prisen er dyr...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Du kan jo prøve diverse kremer som skal stramme opp huden, men jeg har ikke mye erfaring rundt dette selv. Kanskje andre her inne vet om noen kremer som absolutt virker???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...