Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo da vil man at de skal holde seg på ett sted ;p

Mascaraen grises ut og ligger igjen rundt hele öyet etter jeg har påfört den, (tror ingen mascara kan unngå dette da)

Men dere som også har ganske lange vipper, hvordan mascara funker best for deg?

Jeg bruker nå lancome sin hypnose.. den funker forsåvidt greit men jeg liker å pröve nye ting, og den er vel egentlig for det meste for lengde? eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt er Max Factor Masterpiece Max. Helt super til mine lange vipper i hvert fall :)

Skrevet
Jo da vil man at de skal holde seg på ett sted ;p

Mascaraen grises ut og ligger igjen rundt hele öyet etter jeg har påfört den, (tror ingen mascara kan unngå dette da)

Men dere som også har ganske lange vipper, hvordan mascara funker best for deg?

Jeg bruker nå lancome sin hypnose.. den funker forsåvidt greit men jeg liker å pröve nye ting, og den er vel egentlig for det meste for lengde? eller?

Hei :)

Jeg har lange vipper og har forsåvidt lite problemer med mascara. Nå er det mye for at jeg sjelden bruker det fordi vippene mine er både helt svarte og lange, men bruker det ofte på fest for at vippene skal bli litt mer synlig. (de blir tykkere og gir en svart farge ytterst på vippene mine, hvor de ikke er fult så svart som resten)

Jeg bruker Niva sin mascara med gummibørste. Vet ikke hvor mange det er av den, men den er ihvertfall mørk blå med mørk blå gummiringer på toppen.

Jeg er kjempe fornøyd med den, og den er både billig, gir ikke klumper og sverter ikke på huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...