Gjest Pengelens Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Hei. Jeg er arbeidsledig og fikk dagpenger. Da jeg bestemte meg for å ta et par fag som privatist, begynte jeg å krysse av for at jeg var under utdanning alle dagene i uken. Det betyr at man ikke får dagpenger, så naturligvis sluttet pengene å komme. - Jeg fikk ikke noe brev på at dagpengene var stoppet eller liknende, dette var en automatisk prosess. Etter at privatisteksamenene var overstått, så sendte jeg meldekort der jeg krysset av for at jeg ikke hadde hatt arbeid eller var under utdanning osv. Dog fikk jeg til min store fortvilelse opp dette på "mine sider"; Uke 50-51 (08.12-21.12) 22.12.2008 Ingen beregning Har dere andre som har sendt meldekort for denne perioden også fått dette? Jeg sendte dem epost i går, men har ikke fått svar. Holde de stengt og er dette pga jula? Litt frustrerende å se, ser for meg endel "krangling" og pes med dem nå, hvilket alltid er like utrivelig. Håper noen kan fortelle meg om deres meldekort er beregnet, slik at jeg kan gjøre noe med saken fortest mulig.
Gjest dagpenger Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Når du har hatt opphold i dagpengene, må du søke om gjenopptak. Det er ikke nok å bare begynne å sende kort igjne.... Det skal stå om dette på "Min side" eller iallefall på nav-sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå