Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

21 Desember 2012 er det over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen tvil om at vi er inne i endetiden, men den datoen du kommer med har ingenting med skriften å gjøre.

Personlig så tror jeg Obama er den Antikrist som beskrives i endetidsprofetiene så jeg er forberedt på at opprykkelsen kan skje når som helst. Det er veldig spennende tider vi går imøte. Jeg kan nesten ikke vente til dagen opprinner da verden skal forgå og Guds rike skal komme.

Skrevet
Det er veldig spennende tider vi går imøte. Jeg kan nesten ikke vente til dagen opprinner da verden skal forgå og Guds rike skal komme.

Tror du bare vil se oss brenne, jeg. Noe som, i følge moderne tolkninger av NT, ironisk nok vil sende deg i flammene også. :)

Skrevet

Slutten på Maya-kalenderen? Men det signaliserer ikke slutten i noen større grad enn 31. desember på hvilken som helst av våre kalendere gjør det.

Det finnes ikke ett eneste år i historien uten at noen skal si at "enden er nær". Det er ikke noen større grunn til at vi skal få oppleve det enn alle de andre generasjonene før oss.

Skrevet
Det er ingen tvil om at vi er inne i endetiden, men den datoen du kommer med har ingenting med skriften å gjøre.

Personlig så tror jeg Obama er den Antikrist som beskrives i endetidsprofetiene så jeg er forberedt på at opprykkelsen kan skje når som helst. Det er veldig spennende tider vi går imøte. Jeg kan nesten ikke vente til dagen opprinner da verden skal forgå og Guds rike skal komme.

Javel, ja.

Skrevet

Jammen bra denne ble postet i religion og livssyn. ;)

Skrevet

Enkelte folk er gale. Eller er det kanskje meg?

Skrevet
Enkelte folk er gale. Eller er det kanskje meg?

Sikkert "gal" noen ganger du også, men i den sammenhengen her tror jeg ikke det er deg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tror mennesker fantaserer om dommedagen hele tiden!

Hvor mange ganger har ikke en del overtroiske sittet og ventet på dommedagen? Men kom den? LOL

Skrevet

Vel, den er nødt til å komme én dag. Det er så utrolig mye dritt som kan skje. Men at 12/12 2012 skal ha noen særlig presedens over andre datoer.. nah.

Skrevet
Vel, den er nødt til å komme én dag. Det er så utrolig mye dritt som kan skje. Men at 12/12 2012 skal ha noen særlig presedens over andre datoer.. nah.

Uenig. Jeg tror ikke på dommedag.

Skrevet

Datoen har kun mening i ti-tallsystemet.

Obama synes jeg virker som er grei kar.

Skrevet
Datoen har kun mening i ti-tallsystemet.

Obama synes jeg virker som er grei kar.

:ler: Fantastisk innlegg. Jeg er dessuten 100% enig! :)

Skrevet

Du må jo ikke publisere sånt! Risikerer at alle kristne danner en heidundranes bønne-orgie, hvor målet er å komme til himmelen!

Forresten, når man er med på å ødelegge jordkloden som "Gud har skapt" og at den så går under, det kvalifiserer vel egentlig best for å komme til helvete, gjør det ikke? OMFG - det betyr at vi alle er fortapte, så forferdelig. Huffamei.

Skrevet

Men tror du på Gud da? var det ikke du som ikke tror på Gud? Hva er det som får deg til å tro at verden går under akkurat på den datoen?

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Men tror du på Gud da? var det ikke du som ikke tror på Gud? Hva er det som får deg til å tro at verden går under akkurat på den datoen?

Om jeg tror på Gud. Eller ikke tror på Gud er uviktig

jeg tror ikke verden går under.

dette var mitt siste ord i 2008

Skrevet
Uenig. Jeg tror ikke på dommedag.

Err, nå mente jeg ikke DOMMEDAG i religiøs kontekst. Verden vil gå under på en eller annen måte, enten ved atomkrig, gammaglimt, asteroider, whatever.

Skrevet
Err, nå mente jeg ikke DOMMEDAG i religiøs kontekst. Verden vil gå under på en eller annen måte, enten ved atomkrig, gammaglimt, asteroider, whatever.

Ok.

For det er jo en vesensforskjell her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...