Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min har kjøpt gave til kjæresten min, ei bok av Tore Renberg og jule-CD i fra Christian Ingebrigtsen.

Jeg VET med sikkerhet at dette ikke er noe som vil falle i smak for kjæresten min. Han er 26 år, og Christian Ingebrightsen forbinder jeg med A1, som de fleste andre.

Er det frekt av meg å si til moren min at jeg gjerne vil bytte det inn i noe jeg vet han kommer til å like? Han kommer ikke til å bytte det selv, siden han da får "dårlig samvittighet".

Kan kanskje såvidt kalles et problem, men jeg sitter nå her å tenker på det likevel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Nei du kan fint gjøre det. Du vet vel bedre en henne hva kjæresten din liker- Så nei det er ikke frekt.

synes jeg hva moren din måtte mene om det vel det vet jeg ikke

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noen betenkteligheter med å si det til moren min, men samtidig ville jeg understreket at jeg satte pris på at hun faktisk har kjøpt en ordentlig gave til ham. For det synes jo virkelig at hun har prøvd, i og med at hun kjøpte bok og CD, selv om resultatet kanskje ikke ble det aller beste.

Skrevet

Jeg ville nok sagt noe på en litt "fin" måte. Sagt noe som at jeg virkelig satte pris på at hun tenkte på ham, men at det er mulig at ikke de tingene hun har kjøpt er helt hans stil.

Skrevet

Er det så nøye om han får en ting eller to han ikke ønsker seg? Men hvis du vet at foreldrene dine ikke blir såret, så kan du jo alltids gi en hjelpendes hånd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...