Gå til innhold

Kasta feil pose i søpla.

Fremhevede innlegg

Gjest Kjempelei meg
Skrevet

Tok feil av søppelposen og posen med nyinnkjøpt julemat.Var tidlig ute og handla klokka ni i dag og kjøpte masse godt.Ribbe,surkål,julepølse,tre typer sennep,twist- sjokolade,sylte,poteter,rosenkål og potetgull,.Posene var helt like og jeg gikk ut med søpla klokka elleve.Da jeg fant ut tabben en halv time etterpå var søpla hentet av søppelmennene. :tristbla:

Jeg tapte over 1000 kr. :tristbla:

Blir nok Grandiosa på meg og familien for jeg gidder ikke å bruke 1000 kr til.Er så sinna på meg selv.Ungene blir nok fornøyd for de hater julemat.Oss voksne derimot... :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff og uff. Dette er en tabbe du kanskje kommer til å le av en gang i fremtiden.... men ikke denne jula. Forståelig nok.

Stakkars deg, så utrolig irriterende og uheldig. Og selvsagt måtte søpletømmerne komme med en gang. Når ting går galt, går det helt galt vet du.

Du har min fulle sympati. Finn deg en tom eske å sparke på eller noe lignende, tror jeg hadde ropt høyt i frustrasjon.

Skrevet
Uff og uff. Dette er en tabbe du kanskje kommer til å le av en gang i fremtiden.... men ikke denne jula. Forståelig nok.

Stakkars deg, så utrolig irriterende og uheldig. Og selvsagt måtte søpletømmerne komme med en gang. Når ting går galt, går det helt galt vet du.

Du har min fulle sympati. Finn deg en tom eske å sparke på eller noe lignende, tror jeg hadde ropt høyt i frustrasjon.

Har allerede ropt høyt i frustrasjon. :kjefte: Ler ikke denne jula nei.Heldigvis går ikke tapet utover ungene for de liker ikke julemat.

Skrevet

Sånt er kjedelig. Men lurte på en ting når jeg leste innlegget, er det bare hos meg at handleposer med mat er mye, mye tyngre enn søpleposene som går ut igjen? :riste:

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Jeg vet ikke helt om du har rett å klage. Tenk på alle de som sitter uten noe mat i jula. Ute under broene. Du har ihvertfall mat så lenge du har det. Så har du ingen rett å klage fordi du kastet feil pose i søpla

Skrevet

Uff , så utrolig irriterende. I min familie snakker vi fremdeles om den julen hvor en person klarte å kaste en pose med julegaver i søpla, og det begynner å bli en mannsalder siden.

Ribbe kosta 50 kroner kiloen når jeg var i butikken i går, og surkål koster vel rundt en tier for pakka, så en enkel julemiddag trenger ikke å bli kjempedyr.

Skrevet
Uff , så utrolig irriterende. I min familie snakker vi fremdeles om den julen hvor en person klarte å kaste en pose med julegaver i søpla, og det begynner å bli en mannsalder siden.

Får jeg lov å le nå?

Men ble det noe julegaver den jula da?

Skrevet
Får jeg lov å le nå?
Ja, det gjør vi! Mye underholdning i mange år det der...

Men ble det noe julegaver den jula da?
Ja, det var bare en sånn handlepose som noen hadde vært lure og knytt igjen, slik at det så ut som søppel.
Skrevet

Såpass billige varer for over 1000 kroner i en bærepose? jaja. :filer:

Skrevet
Jeg vet ikke helt om du har rett å klage. Tenk på alle de som sitter uten noe mat i jula. Ute under broene. Du har ihvertfall mat så lenge du har det. Så har du ingen rett å klage fordi du kastet feil pose i søpla

Herlighet, så da kan man altså ikke klage over noe så lenge det finnes mennesker i verden som har det enda verre? Sånn fungerer det faktisk ikke.

Skrevet
Sånt er kjedelig. Men lurte på en ting når jeg leste innlegget, er det bare hos meg at handleposer med mat er mye, mye tyngre enn søpleposene som går ut igjen? :riste:

Jeg reagerte også på det.

Skrevet

Det mest traumatiske ved historien er Twisten. Uten tvil.

Skrevet

Jeg tror heller ikke helt på denne her. Serverer Grandis fordi man ikke gidder å kjøpe nytt... Neppe.

Skrevet

... så du har ingen forståelse for at dette var ergelig for vedkommende fordi du har slik dyp sympati med alle de i denne verden som har det verre enn oss? Dette handler ikke om hvor mye man har eller ikke har. Det handler om at man gjorde en tabbe som resulterte i tap av noe man ønsket å beholde.

Skrevet

Poser som inneholder det som det sies ovenfor burde være merkbart tyngre enn tomme poser, og derfor er det litt vanskelig å ta dette alvorlig.

Grandiosa kan man spise resten av dagene i året.

Forøvrig må jeg si at du bør nok lære ungene dine til å klare å spise noe julemat- ikke alle folk har noe annet liggende på lur hvis man kommer på besøk. Hovedsakelig kan alt læres å likes.

Gjest Gjest_Varsia_*
Skrevet

Er det ikke litt sent å kjøpe ribbe på lillejulaften hvis den skal spises julaften? Den skal jo krydres 2 dager før?

Om dette er sant, så er det jo så klart kjedelig, men ærlig talt, ikke synk så dypt i selvmedlidenhet at du spiser pizza på julaften. Det får da være grenser til hvor synd man skal synes på seg selv.

Skrevet

hvorfor gikk hun ut med søpla, før hun ryddet ut matvarene?

Synes hele innlegget var rart jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...