Gjest muumi Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Hva har dere på beina til tights hjemme? Jeg har nettopp kjøpt tights og en pen tunika til "koseklær", men jeg kom på at jeg ikke helt vet hva jeg kan ha på føttene. Vanlige sokker blir vel ikke så pent, og jeg liker ikke å gå med sko innendørs. Tips eller ideer?
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 hvis det er koseklær til å ha på seg hjemme gjør det vel ikke noe om du har sokker? jeg bruker halvsokker. også vanlig sokker om jeg har på tights og støvletter ute. Barbeint inne er ikke så ille det heller.
Gjest antigartner Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Hvis du synes det ser rart ut med sokker utenpå tights-en, så kan du trekke tightsen utenpå sokkene. Sokkene bør i dette tilfellet være ganske tynne, ellers blir det "strek" på leggen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Om du går for noen kosete tjukkesokker (ullsokker,ragger, kall det hva du vil) Så gjør det "kosestilen" bare mer kosete og finere syns nå faktisk jeg.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Jeg bruker saueskinnstøfler i 'sokkefinish', veldig myke og varme, til tights inne. Lekre er de også!
Gjest Kinna Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Jeg bruker også tights her hjemme. På føttene har går jeg barbent i åpne tøfler hvis det er varmt - hvis jeg fryser har jeg sokker på bena.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Jeg bruker fine ullsokker, altså sånne tykke, som noen nevner over her synes jeg det bare gjør stilen litt mer kosete, men det er en fordel at de ser okei ut fordeom, altså nye og ikke nuppete
Gjest Gjest_Gabriella_* Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Tynn strømpebukse er da finest under tights! sånn pen-strømpebukse i hudfarget! Ikke like fint med sokker ol under! -Gabriella
Gjest Kinna Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 Tynn strømpebukse er da finest under tights! sånn pen-strømpebukse i hudfarget! Ikke like fint med sokker ol under! -Gabriella Det viktigste når man er hjemme er vel at det skal behagelig og det kan man vel neppe kalle tights med en tynn pen-strømpebukse under .. ?
venus_ Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har slike strikka sokketøfler fra lisbeth dahl. Synes de er kjempefine til tights. Går litt oppå leggen også må man knyte en sløyfe for å holde de oppe. Og de er kjempevarme. Du kan finne ut hvor de kjøpes på www.lisbethdahl.dk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå