Gjest Gjest_hm_* Skrevet 15. januar 2009 #101 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg vet ikke hvordan man får utfordringer på det utseendemessige? Profilen på de mennene det var linket til, virket ikke umiddelbart som den rette match for de damene jeg slo opp profilen til, nei. Jeg vil også håpe at disse damene kan møte velmenende, seriøse menn. Meg f.eks... Andre utfordringer enn bare å holde seg vakker til enhver tid mente jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hetro Skrevet 15. januar 2009 #102 Del Skrevet 15. januar 2009 Nei, det gjør de jo ikke. Synes du ikke at mange av damene virket attraktive, med utdanning, dannelse og attråverdige interesser? Hvordan i så fall, er det at norske damer danker ut disse russiske? Jeg syns damene virket attraktive, det er ikke der min tvil ligger. Jeg syns ikke mennene på bildene passer helt og derfor håper jeg damene finner seg noe bedre som passer dem både utseendemessig og intellektmessig. Jeg driter i hvor norske menn finner seg damer bare de gifter seg med dem fordi de er glad i dem, og ikke bare for å statuere et eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #103 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg må bare spørre, siden denne tråden handler om russiske kvinner Hvorfor er russiske damer så glad i leopardprintmønster på klærne Er ikke vondt ment, jeg bare lurer. Oi, det liker også enkelte polske damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #104 Del Skrevet 15. februar 2009 Du kjenner virkelig ikke russiske kvinner! Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyset Skrevet 8. april 2009 #105 Del Skrevet 8. april 2009 Det å skjære alle over en kam er ikke særlig klokt.. vi vet jo alle at alle mennesker er forskjellige.. det finnes både snille og greie jenter og bimboer, både i Norge og i andre land... Russland er et fint land, og det er mange flotte folk der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #106 Del Skrevet 15. april 2009 Stikk en tur til vestlandet. Hva i alle dager skulle dette bety? Vestlandsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_snill_* Skrevet 18. april 2009 #107 Del Skrevet 18. april 2009 Folkens hva vet dere egentlig om russland og russiske jenter for å sitte her å diskutere det? hvis noen av dere har bare fordommer mot russland og det russiske folket, hater russere osv, så ikke ta kontakt med russiske jenter. Så enkelt det er! Ingen tvinger dere til å gifte dere med russiske jenter. Det finnes mange gode norske jenter her i Norge. Hva er deres problem? Men det å skrive så mye negativt om folk dere nesten vet ingenting om, er skafullt. Skjerp dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #108 Del Skrevet 18. april 2009 Hahaha, her sitter nerdene og diskuterer om hva som foretrekkes av utenlandske og norske damer, som om de satt med en katalog hvor de skulle velge ut kvinner til sitt personlige harem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norskviking Skrevet 20. april 2009 #109 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har en hel del erfaring med russiske damer. Mye av det som blir sagt her kan godt stemme men det er viktig å forstå hvorfor. De kan være kranglete, Men russere generelt er mer teperamentsfulle (som italienere) Og for oss (avslappede) Normenn vil dette virke mer kranglete en det som er realiteten. Følelses utbruddene kan komme og ufine ting blir sagt. Men det er kun netopp det, Ord. Ikke noe mer en det. Det ligger vanskelig for oss normenn å forstå fordi vi er motsatt...Vi bærer på ting til vi er nødt til å snakke. Da sier vi meningen vår og den går ikke over til i morgen. Og russiske damer sminker seg og doller seg. Mer en det som er vanlig. Norske damer sminker seg mindre en vanlig. Med andre ord blir kontrasten stor. Jeg tør påstå at de er sykelig renslige også. Men det er positivt. I et hvilket som helst øyeblikk kan jeg spise kake fra hvor det skulle være på en slik kvinne. Og ja det er forskjell på kvinnene der borte også. De jeg sikter til er de pene velkledde og dannede damene ikke de store runde vektløfterene. Ofte er de veltrente fordi de fra barneår har gått på sport eller dans gjerne på konkuransenivå. Det fører til meget snasene kropper som holder seg fantastisk godt. Selv etter passerte 30. De går mye. De spiser lite junkfood. Gå på kafe der borte og det er noe annet en pølse, toast pommes frites og slik søppel å få tak i. De får som andre nevnte her, inspirasjonen til klærne sine direkte fra frankrike og italia. Og slike klær kan kjøpes til en overkommelig sum hvor som helst i de store byene. (shoppingtips for dere som liker slikt). Damene må være smarte og dannede for å ha sjangs på en ok mann. De bruker mye tid på å lære seg å behage mannen på alle måter. Men de forventer at mannen er mann også. Jeg ser veldig mange ustelte norske damer i treningsbukse, fleskepølser og andre...ja la meg kalle det uting...Når det i tilegg stilles krav... Jeg vet ikke jeg.. Og nei jeg sier ikke at alle er slik...Men veldig mange.. Det er uvanlig fordi det er så stor kontrast.. Det er fantastisk lett å komme i kontakt med en dame på gaten der borte. Er du en normal oppegående mann med litt dannelse kan du finne en fantastisk flott og interessant dame der borte. Og nei de er ikke ute etter landet ditt. Russland har mye å tilby som vi ikke kan kunne matche med det første. Husk at de har også en frykt for at en annen dame kan stjele mannen hennes hvis man bor der borte. Ingen mann er fredet. Norskviking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langsyne Skrevet 20. april 2009 #110 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) ... Endret 6. juli 2009 av Langsyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #111 Del Skrevet 20. april 2009 Øh, det er VESENTLIGE forskjeller på øst-europeisk/russisk mote og Italiensk/fransk! Det er som forskjellen mellom dama som selger seg på gatehjørnet og dama som skal i selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nonsense Skrevet 21. april 2009 #112 Del Skrevet 21. april 2009 Selv om det er mange rare/stygge kvinner på det nettstedet det blir linket til i denne tråden, er det påfallende mange flere rare/stygge menn som har lagt inn annonse. Men plutselig fant jeg en annonse fra DJ Tiesto??? :klø: http://bride.ru/ph/htcgi/men/230/230160P1.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #113 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde jeg vært russisk dame hadde jeg også lagt inn kontaktannonse. Russiske menn (generelt! ikke alle!) er ikke spesielt beundringsverdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #114 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er Free Adresses kategorien for noe? http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/in-free/index1.html Er det der de "uattraktive" damene havner, ikke verdt å betale for liksom? Sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. april 2009 #115 Del Skrevet 21. april 2009 Selv om det er mange rare/stygge kvinner på det nettstedet det blir linket til i denne tråden, er det påfallende mange flere rare/stygge menn som har lagt inn annonse. Men plutselig fant jeg en annonse fra DJ Tiesto??? :klø: http://bride.ru/ph/htcgi/men/230/230160P1.html det var morsomt :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #116 Del Skrevet 28. april 2009 Men at du synes det er "best å ikke omgåes fargede" er helt sykt. Skal du og dama di sitte og skjelve bak persiennene hvis det flytter en farget inn i nabohuset? De kan jo aktivt jobbe for repatriering og innvandringsstans. Er det å representere det norske folks rasjonelle egeninteresser blitt patologisert? Det er i så fall det helt syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #117 Del Skrevet 29. april 2009 De kan jo aktivt jobbe for repatriering og innvandringsstans. Er det å representere det norske folks rasjonelle egeninteresser blitt patologisert? Det er i så fall det helt syke. Aktivt jobbe for repatriering og innvandringsstans? Nei vet du hva, det er jo mye bedre å bare flytte vekk og la det bli ghettoer. Og se blygt ned i bakken når somalierne kaster grus på deg fordi du ikke vil kjøpe narko langs akerselva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ? Skrevet 29. april 2009 #118 Del Skrevet 29. april 2009 Aktivt jobbe for repatriering og innvandringsstans? Nei vet du hva, det er jo mye bedre å bare flytte vekk og la det bli ghettoer. Og se blygt ned i bakken når somalierne kaster grus på deg fordi du ikke vil kjøpe narko langs akerselva. Det har jeg ennå ikke opplevd til tross for mange turer langs Akerselva... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #119 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) De er akkurat som alle andre jenter, noen er pene, noen er, eh, mindre pene og bla bla bla. Hun er er fra Russland og er veldig pen. www.bravoerotica.com/met-art/marina-c/sognata/2.html Og hun er forresten 22 og har på seg truse og top, og kun det. Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 1. mai 2009 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #120 Del Skrevet 1. mai 2009 De er akkurat som alle andre jenter, noen er pene, noen er, eh, mindre pene og bla bla bla. Hun er er fra Russland og er veldig pen. www.bravoerotica.com/met-art/marina-c/sognata/2.html Og hun er forresten 22 og har på seg truse og top, og kun det. Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Lol, trengte du en unnskyldning for å poste fine russiske damer? Ikke at jeg klager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå