Gå til innhold

Hva synes dere om russiske jenter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det bor ca 10 MILLIONER flere kvinner enn menn i Russland. Fordelingen er enda skjevere i Ukraina.

Dette innebærer at russiske kvinner må kjempe med nebb og klør for å få seg en mann. For oss vestlige menn betyr det at vi kan få smellvakre kvinner, som er svært hengivende og takknemlige for å bli behandlet bra. Mange vestlige menn har funnet ut dette, og derfor valgt seg en russisk kvinne.

Selv regner jeg med å gå for en dame fra Russland eller Ukraina i løpet av en to-fire år.

Kan du fortelle meg på hvilken måte kvinnene fra Russland er mer takknemlig og hengivne? Akkurat hva er det som skiller dem fra for eksempel norske kvinner?

Jeg er enig i at det er en selvfølge at man behandler sin partner bra, men jeg mener også det er en selvfølge at dette blir satt pris på. Russiske kvinner innser at de er priviligerte og heldige hvis de blir sammen med en mann som behandler dem bra, mens norske kvinner tar dette for gitt og er mindre hengivne og snille i retur, etter min erfaring.

Igjen lurer jeg på hvordan kvinnene gir uttrykk for at de forstår hvor priviligerte de er. Det er ikke noe jeg har bitt meg merke i ved de jeg kjenner som bor i Russland. Ei heller ved de kvinnene jeg kjenner som bor i Norge og er sammen med norske menn.

Svar på ryddet innlegg er fjernet.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Gulla_*
Nei, nå er du for streng. Trekker du fra den mannlige befolkningen, har du bare igjen cirka 70 millioner, og da er vi godt innenfor generaliseringsgrensen.

Som om ikke de mannlige russerne selger seg for sex lizm ?

Russere kan du bruke som sleggekastere spør du meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cederic Rueben
Som om ikke de mannlige russerne selger seg for sex lizm ?

Russere kan du bruke som sleggekastere spør du meg :gjeiper:

Folk har alt for lite kjenskap til Russland og Russere her i landet. Alt eller nesten alt er bygget på fordommer. Som hovesakelig henger igjen fra den kalde krigen. Som er over om dere ikke har fått det med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min traff en russisk dame da han var på ferie i Syden. Hun bodde i Norge allerede.

Han er en oppegående mann som har god jobb og god lønn. Han ser bra ut også og har aldri hatt problemer med å få norsk dame.

Han har giftet seg med hun russiske nå. Men han forteller noen merkelige historier om henne og vi i familien opplever også mye rart med henne.

Hun er liksom sånn at ingenting er bra nok. Hun må ha dyre merkeklær og designer utgaver av for eksempel mobiltelefon.

Broren min har tatt henne med på flere ferier hvor de har bodd på flotte hotell. Men hun finner alltid noe å klage på. Badet er ikke stort nok, maten er ikke

bra nok, roomservicen er for treg, det er ikke skjønnhetssalong på hotellet osv. Vi var på ferie sammen i fjor og vi var på et kjempeflott hotell hvor de ansatte virkelig sto på pinne for at vi skulle ha det bra. Men Miss Russia…. hun klaget. Det var ikke som forventet og blablabla…..

Hun vil ikke sover over hos svigerforeldrene sine. Årsaken er at hun synes det er for lite gjesteværelse. Selv om det er med dobbeltseng og greier. Men det er ikke bra nok for henne.

Det værste av alt er at hun kommer fra en fattig landsby i HviteRussland. Broren min har vært der og vi har sett bilder. Familien har gris som går ute i hagen og de bor 7 stykker på 40 m2.

Hun burde faktisk være takknemlig for et godt liv her i Norge og en snill man som tar henne med på ferier og kjøper pene ting til henne. Men neida…. Det er bare klaging.

Og dette tror jeg gjelder flere. Har møtt 2 venninner av henne som også er fra Russland og som er kliss like.

De er liksom litt sånn monsterbimboer….

Så det du egentlig sier, er at hun har blitt så godt assimilert, at hun er blitt "norsk"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gulla_*
Folk har alt for lite kjenskap til Russland og Russere her i landet. Alt eller nesten alt er bygget på fordommer. Som hovesakelig henger igjen fra den kalde krigen. Som er over om dere ikke har fått det med dere.

Mulig vi har for lite kunnskap om russere. Hvor mye kunnskap har russerne om oss nordmenn da? Sikkert ikke mye? Tror de at vi er steinrike alle sammen og at mannfolka er kåte som faaen og tar alle "høl" som byr seg fram?

Cedric Rueben: Hvorfor bruker de russiske jentene så mye sminke?

Jeg har hørt at de gjør dette fordi dem skal se rike ut, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cederic Rueben
Mulig vi har for lite kunnskap om russere. Hvor mye kunnskap har russerne om oss nordmenn da? Sikkert ikke mye? Tror de at vi er steinrike alle sammen og at mannfolka er kåte som faaen og tar alle "høl" som byr seg fram?

Russerene generelt sett har høyere kunnskap en Nordmenn. Og er også det landet som har flest universitets utanede i Europa

Vet du akkurat det lurer jeg også på. Men det er viktig å huske at den største andelen av Russiske kvinner ikke bruker så mye smike som noen av dem gjør

På noen av dem stemmer sikkert dette. Men ikke på alle

Endret av Cederic Rueben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske at broren din kvittet seg med henne. Hun har nok sett for mye på tv, kansje dynastiet å har tullet seg inn i en fantasiverden. Dette kan ikke bli bra i lengden. Jobber hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet spørsmålet ikke var til meg, men.. Russiske damer bruker visstnok mye sminke fordi det er færre menn per kvinne i Russland. Derfor må de "stæsje" seg opp, fordi det er hardere konkurranse dem i mellom. Det er i hvertfall forklaringen jeg har fått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A.P.Katt utlogget
Broren min traff en russisk dame da han var på ferie i Syden. Hun bodde i Norge allerede.

Han er en oppegående mann som har god jobb og god lønn. Han ser bra ut også og har aldri hatt problemer med å få norsk dame.

Han har giftet seg med hun russiske nå. Men han forteller noen merkelige historier om henne og vi i familien opplever også mye rart med henne.

Hun er liksom sånn at ingenting er bra nok. Hun må ha dyre merkeklær og designer utgaver av for eksempel mobiltelefon.

Broren min har tatt henne med på flere ferier hvor de har bodd på flotte hotell. Men hun finner alltid noe å klage på. Badet er ikke stort nok, maten er ikke

bra nok, roomservicen er for treg, det er ikke skjønnhetssalong på hotellet osv. Vi var på ferie sammen i fjor og vi var på et kjempeflott hotell hvor de ansatte virkelig sto på pinne for at vi skulle ha det bra. Men Miss Russia…. hun klaget. Det var ikke som forventet og blablabla…..

Hun vil ikke sover over hos svigerforeldrene sine. Årsaken er at hun synes det er for lite gjesteværelse. Selv om det er med dobbeltseng og greier. Men det er ikke bra nok for henne.

Det værste av alt er at hun kommer fra en fattig landsby i HviteRussland. Broren min har vært der og vi har sett bilder. Familien har gris som går ute i hagen og de bor 7 stykker på 40 m2.

Hun burde faktisk være takknemlig for et godt liv her i Norge og en snill man som tar henne med på ferier og kjøper pene ting til henne. Men neida…. Det er bare klaging.

Og dette tror jeg gjelder flere. Har møtt 2 venninner av henne som også er fra Russland og som er kliss like.

De er liksom litt sånn monsterbimboer….

Kjempebra skrevet og en knallbeskrielse av disse golddiggerne....monsterbimboer :tommelopp:

Denne dama her har blitt stormannsgal. Hun har ikke begrep og tror sikkert at broren din og alle andre som bor i Norge er kjemperike og forstår seg ikke på penger.

Mange som har vært fattige tar helt av når dem først får penger slik som den damen du beskriver.

Vet ikke om det er typisk for kunn russere, men det er ikke første gangene jeg har hørt dette "fenomenet" du beskriver om russiske damer i samme situasjon!

Kona til arbeidskollegaen til samboer er sånn hun også og hun er russisk.

Skal ha alt dyrt og hun ser ut som hun har snublet i "malingsboksen" lag på lag med sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet spørsmålet ikke var til meg, men.. Russiske damer bruker visstnok mye sminke fordi det er færre menn per kvinne i Russland. Derfor må de "stæsje" seg opp, fordi det er hardere konkurranse dem i mellom. Det er i hvertfall forklaringen jeg har fått..

Russiske kvinner brukte mye sminke, fordi det plutselig ble tilgang på slike ting etter perestroikaen. Det var nok litt begrenset fargeutvalg, og de viste at de hadde råd til å sminke seg. Omtrent som fjortissene som går rundt med maskaradeig, nesten som ufrivillige gothere, før de får lært seg kunsten.

Men dette er jo mange tiår siden. Å si at russiske kvinner oversminker i dag, er som å tro at kroneisen fremdeles koster ei krone...

Russiske kvinner er generelt stolte kvinner. Og ser man bort fra enkelte golddiggers, er det endel som ønsker seg en skandinavisk mann, fordi skandinaviske menn er mindre drikkfeldige og voldelige enn den jevne russer. Og likestillingen gjør at vi ikke er helt fremmed for hverken støvsugere eller oppvaskbørster, noe som merkelig nok virker som et afrodisiak på enkelte.

Ei normal russisk kvinne setter sin stolthet i sin selvstendighet, og vil nok reise til sin utkårede for egen regning. De andre er golddiggers. Slike har vi her også.

I det hele tatt er det mindre forskjell på norske og russiske kvinner, enn hva folk liker å stereotype. Forskjellen er kanskje at russiske kvinner tar impulsene fra Paris, Beijing og NewYork direkte, mens norske filtrerer gjennom fornorskede magasiner og lokale butikker.

Det er feil at russiske kvinner står desperate og håper på en vestlig mann, uansett standard. Men vi har visse fortrinn, der vi ellers stiller likt rent fysisk. Og selvsagt kan det tenkes at de også har et slags mytisk bilde av naturlig friske turgående nordmenn, uten å være klar over at de sitter på café og làtter som om de er kulturelle, mens de innhalerer svevestøv og eksos, og flekser kjøpemusklene omkring koppehanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle meg på hvilken måte kvinnene fra Russland er mer takknemlig og hengivne? Akkurat hva er det som skiller dem fra for eksempel norske kvinner?

Da jeg først snublet innom dette forumet startet jeg et innlegg der jeg skrev litt om hva slags forhold jeg ønsket. Et forhold med en dame som aksepterte at jeg stod for 30-40% av husarbeidet (samt alt det typiske mannfolkarbeidet), ei dame som ønsket å få barn selv om hun kun er 20-25 og som vil prioritere familie og ekteskap foran karriere (selv om hun har høyere utdanning).

Tilbakemeldingene fra damene her på forumet var enda verre enn jeg i min villeste fantasi hadde fryktet, men da jeg skrev det tilsvarende i den engelske seksjonen av et forum for forsmådde, russiske kvinner (siden heter "anti-date" og er kjent for å være samlingssted for de bitreste damene i Russland), fikk jeg kjemperespons! Damer i 30-årene skrev de skulle ønske de bare var litt yngre (selv er jeg 26), og en av de yngre tok kontakt med meg nesten umiddelbart.

Det virker som selv de verste russiske kvinnene er bedre enn de fleste norske, med andre ord :)

Jøss. Går ut i fra at du forteller disse kvinnene hvordan du tenker før du begynner å leke med dem.

Jeg gir ikke inntrykk av å være interessert i et forhold når jeg kun ønsker sex. Jeg er rasebevisst, ikke slem :)

Igjen lurer jeg på hvordan kvinnene gir uttrykk for at de forstår hvor priviligerte de er. Det er ikke noe jeg har bitt meg merke i ved de jeg kjenner som bor i Russland. Ei heller ved de kvinnene jeg kjenner som bor i Norge og er sammen med norske menn.

Når menn gifter seg med russiske kvinner, er det fordi de russiske damene krangler mindre, ikke føler seg undertrykt når de utfører husarbeid, ikke klager på langt nær like mye, er trofaste, konservative og familieorienterte. I tillegg er det hard kamp for de få mennene som er noe å satse på i Russland, så jentene der er vant til å ta veldig godt vare på utseendet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer i Russland og andre fattige land er nok ikke så opptatt av utseende som norske kvinner er. Jeg synes det er flott at norske menn som taper kampen om norske kvinner kan finne lykken i andre land, f.eks. Russland. Ingenting galt eller provoserende med det. Lykke til sier jeg bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest semenovich
Når menn gifter seg med russiske kvinner, er det fordi de russiske damene krangler mindre,

Du kjenner virkelig ikke russiske kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest semenovich
Gjør du? (jfr. generalisering)

Hvorfor tror du forumet heter skråblikk og generaliseringer. hvis du tror russiske kvinner krangler mindre enn norske så kan du ikke ha mye erfaring med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer i Russland og andre fattige land er nok ikke så opptatt av utseende som norske kvinner er. Jeg synes det er flott at norske menn som taper kampen om norske kvinner kan finne lykken i andre land, f.eks. Russland. Ingenting galt eller provoserende med det. Lykke til sier jeg bare :)

Jeg synes det er flott at så mange norske menn ikke nøyer seg med norske damer, men i stedet tør å ta steget til utlandet for å finne seg noe bedre. Lykke til, sier jeg bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du forumet heter skråblikk og generaliseringer. hvis du tror russiske kvinner krangler mindre enn norske så kan du ikke ha mye erfaring med dem.

Gå inn på et (av de mange) forum som omhandler russiske damer og spør mennene der om hvordan deres russiske kone skiller seg fra de vestlige kjærestene/konene de hadde før, så ser du at dette er noe som går igjen. De russiske jentene oppfattes som lettere å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer i Russland og andre fattige land er nok ikke så opptatt av utseende som norske kvinner er. [...]

Russland er IKKE er fattig land. :gjeiper:

Du kan kaste skolebøkene fra syttitallet nå...

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...