Gå til innhold

Hva synes dere om russiske jenter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann_*
Det bor ca 10 MILLIONER flere kvinner enn menn i Russland. Fordelingen er enda skjevere i Ukraina.

Dette innebærer at russiske kvinner må kjempe med nebb og klør for å få seg en mann. For oss vestlige menn betyr det at vi kan få smellvakre kvinner, som er svært hengivende og takknemlige for å bli behandlet bra. Mange vestlige menn har funnet ut dette, og derfor valgt seg en russisk kvinne.

Selv regner jeg med å gå for en dame fra Russland eller Ukraina i løpet av en to-fire år.

Tulling. Grunnen til at det at det bor 10 millioner flere kvinner enn menn i Russland er pga at menn dør vesentlig tidligere enn kvinner. Gjennomsnittsalderen for menn er under 60 år. For kvinnene er den over 75 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Whoa! Her var det mye artig lesning... Jeg synes de russiske damene på jobben er kjempesøte! Og hyggelige, og forfengelige, og kvinnelige. De vet å ta vare på seg selv. Jeg er selv norsk, men blir stadig tatt for å være russisk. Jeg har fått høre det i både positive og negative sammenhenger, uten at jeg helt skjønner HVA det er som gjør meg så russisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling. Grunnen til at det at det bor 10 millioner flere kvinner enn menn i Russland er pga at menn dør vesentlig tidligere enn kvinner. Gjennomsnittsalderen for menn er under 60 år. For kvinnene er den over 75 år.

Kanskje fordi mennene drikker seg ihjel? Har lest at det var fakta at 1/3 av menn i Russland var alkohol misbrukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_Vera_*

Har lest gjennom alle sidene,noe var ganske morsomt å lese,noe var ganske riktig men masse av det som ble sagt stemmer ikke. Jeg er en russisk jente eller kvinne( som dere vil) som kom til norge for halvtannet år siden. Etter 8 måneder her besto jeg norsk test (norsk prøve 3) og begynnte å jobbe i barnehager og sfo. det var ikke det jeg er vant eller utdannet til å gjøre,men det er bedre enn å sitte hjemme og være avhenging av mannens inntekt. Jeg tjente ikke så mye men kunne bidra med noe i vår familien. Etterpå bestemte jeg å få førekort(det hadde jeg ikke fra før),så begynnte jeg meg kjøring,tok teoriprøve i januar og besto på første forsøk med bare en feil.Snart tar jeg praktiskprøve. Jeg er 29 år gammel kvinne som ser pleid ut og yngre enn min biologisk alder. Jeg røyker/drikker ikke. Har masse i hodet mitt og det er ikke vanskelig for meg å holde hva som helst prat.Selv om jeg har høgere utdanning fra Russland,vurderer jeg å studere videre her(pga at jeg er ikke engasjert så mye nå i min første utdanning)og en grunn til er at jeg tror med norsk utdanning får jeg større sjanser å få jobb i norge,jobb jeg kan trives i.

Jeg forteller alt det ikke på grunn av at jeg vil vise at jeg er god eller flink. men jeg vil vise med det at det finnes mange normale jenter på samme måte som de som er på jakt etter deres "rikdom". Det finnes godt og ondt i hvert enkelte land og nasjon,men det gjør ikke noe særlig om jeg skal begynne å nedsette menneskeverdi pga nasjonalitet eller religion.

Unngå sette stemper på folk som nasjon,unngå tenke på andre så negativt. Prøv å se positivt i hvert enkelte person og da er det mye lettere å leve og være glad i det dere har rund seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene, intelligente, ofte høyt utdannede kvinner som ikke alltid har gode liv der de bor.

Ja. Norske menn tror at hvis de gifte seg med en russisk dame som er fattig da kan de misbruke henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Først og fremst, må man huske at Russland e d største landet i verden. D e ikke så riktig å si at alle russiske jenter er likende. D finnes veldig stort forskjell mellom jenter i sør og nord, i europeisk og asiatisk deler av Russland. I Nord e jentene mer rolige som nordfolk i hele verden, i Sør e mer impulsive. I Europeisk del foretrekker damene kariere, i Asiatisk - foretrekkes mest familie. Men d varieres også. I Russland finnes også sånne områder som Bashkortostan, Tatarstan. D e som land inne i land. De har eget språk, kultur, mentolitet. D samme med mote, mote justeres av område.

D e feil å tro at man kan kjøpe noe i Russland mye billigere enn i Norge. I hvert fall ikke klær eller sko, ikke pc, tv og andre elektroniske ting, ikke bolig, ikke bygdevarer.

Om Russland e fattig land? Hmmm... De fleste har nok bra liv, noen har kjempe fint liv, noen e fattige. De fleste som e fattige e pensjonister i landsbyer. Ungdom flytter til byer med engang når de e ferdige på skolen og de begynner å studere på universitet og jobbe samtidig.

Da jeg kom til Oslo ble jeg sjokkert av d som jeg så på KarlJohansgate: norske narkomaner som sitter på veien, afrikanske prostituter som tilbyr sex (t.o.m. om jeg e ei jente), pakistanske unger som løper etter deg med plastikk kopp og ber om mynt. Koffer politi kontrollerer ikke d?! Man skal aldri se sånt i Russland.

Og en ting til. Jeg jobber som bartender i Norge og jeg ser at d e normalt for norske jenter å ha sex i toilett med gutter som de ble kjent med akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Først og fremst, må man huske at Russland e d største landet i verden.

Feil Russland er det fjerde største landet i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

.

Om Russland e fattig land? Hmmm...

Det blir litt feil og si at Russland er et fattig land. Ingen land i verden har større naturresurser en Russland. Problemet er at fordeling av den rikdommen Russland har går til en liten del av befolkningen. Om fordelingen hadde vært bedre så ville Russerene eller mange flere Russere vært rikere en hva de er i dag

Da hadde kanskje også befolkingsveskten vokst istendefor og gå nedover...Men det er vel egentlig bare hypoteser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Det er like gøy hver gang, tråder som ber oss (helst dere da, som er kvinner) om å mene noe om kvinner fra andre land. Og da primært kvinner fra andre (og gjerne fjerne) land som enten bor i Norge, har funnet seg en mann og kommet til Norge eller motsatt, har blitt såkalt hentet til Norge.

Det som er gøy er engasjementet her inne, disse trådene blir milelange. Årsaken: Jo, en eller annen mann skriver noe über-positivt om disse kvinne gjerne kombinert med en bredside til norske kvinner og dermed en eller annen mer eller mindre valid forklaring til hvorfor han mener som han gjør. Så er balletten i gang.

Dere må åpenbart mene at kvinnene som debatteres er en trussel da, siden dette engasjerer så voldsomt?

Så til tema: Russiske kvinner bruker for mye sminke. Mange av dem er pene med flotte slaviske trekk. De er bevisst på kjønnsroller og forventer like mye av deg som mann som de gjør av seg selv som kvinne. De er slett ikke noen kuede hunder som kan herses med.

Men nå må noen snart starte en tråd om svenske eller portugisiske kvinner snart :hoho:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, må man huske at Russland e d største landet i verden. D e ikke så riktig å si at alle russiske jenter er likende. D finnes veldig stort forskjell mellom jenter i sør og nord, i europeisk og asiatisk deler av Russland. I Nord e jentene mer rolige som nordfolk i hele verden, i Sør e mer impulsive. I Europeisk del foretrekker damene kariere, i Asiatisk - foretrekkes mest familie. Men d varieres også. I Russland finnes også sånne områder som Bashkortostan, Tatarstan. D e som land inne i land. De har eget språk, kultur, mentolitet. D samme med mote, mote justeres av område.

D e feil å tro at man kan kjøpe noe i Russland mye billigere enn i Norge. I hvert fall ikke klær eller sko, ikke pc, tv og andre elektroniske ting, ikke bolig, ikke bygdevarer.

Om Russland e fattig land? Hmmm... De fleste har nok bra liv, noen har kjempe fint liv, noen e fattige. De fleste som e fattige e pensjonister i landsbyer. Ungdom flytter til byer med engang når de e ferdige på skolen og de begynner å studere på universitet og jobbe samtidig.

Da jeg kom til Oslo ble jeg sjokkert av d som jeg så på KarlJohansgate: norske narkomaner som sitter på veien, afrikanske prostituter som tilbyr sex (t.o.m. om jeg e ei jente), pakistanske unger som løper etter deg med plastikk kopp og ber om mynt. Koffer politi kontrollerer ikke d?! Man skal aldri se sånt i Russland.

Og en ting til. Jeg jobber som bartender i Norge og jeg ser at d e normalt for norske jenter å ha sex i toilett med gutter som de ble kjent med akkurat nå.

Godt svar! :)

Det provoserer meg litt at mange norske damer ikke klarer å fatte og begripe at norske menn kan ha fullt ut legitime årsaker til å finne seg en russisk kone.

Hvorfor skal vi - som lever i et land på størrelse med Tyskland, men med en brøkdel av folketallet - på død oig liv måtte lete med lys og lykter etter et passende koneemne i Norge, når flotte, russiske kvinner ønsker seg edrulige ektemenn i Skandinavia?

Smålig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt usolidarisk mot de norske mennene som har sex på pub-dassen om vi finner oss utenomnordisk kone? De risikerer jo å bli overarbeidet. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...