Gå til innhold

Hva synes dere om russiske jenter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest CookieMonster
Strengt tatt kunne du jobbet hjemmefra, med utdannelsen din. En jobb hvor du kan jobbe deltids hjemme, hadde kanskje ikke vært så dumt? Da kunne du tatt pauser, med ungen, og programmert på et rom med ungen i samme huset. Sjansene er store for at du blir drittlei arbeidslivet uansett, drittlei av utdaterte arbeidskollegaer som ikke liker at du lar innflytelse fra nyere språk flyte inn i den dritten du er nødt til å programmere i c og java, når du heller vil bruke haskell og ruby.

Tror jeg så gjerne.

Tror ikke det. Jeg har ingen planer om å jobbe hjemme. Jeg liker å omgås folk og jobbe i team samtidig som jeg liker å jobbe selstendig. Skal man drive med store prosjekter så kreves det at man er på jobb. Jeg sier ikke at det det er umulig å jobbe litt hjemme, men å kun gå hjemme kunne jeg aldri tenkt meg. Å programmere/it-prosjekt planlegging er vanskelig, krevende og krever full konsentrasjon, er ikke sikkert det ville vært så lett å gjøre hjemme samtidig som jeg har en unge hjemme. Om jeg blir drittlei, det vet jeg ikke, men jeg trives nå godt med utdannelsen min og får gode karakterer. Alle blir vel drittlei jobben sin i ny og ne, poenget er jo at jeg gjør noe som jeg har interesse for og jeg vil tjene godt.

Jeg har selv lyst på barn, men ikke før jeg er i slutten av tjueårene når jeg er ferdig med utdannelsen min og jobbet et par år slik at jeg har en bedre økonomi sånn at jeg er i stand til å ta vare på barnet. Å få barn mens jeg studerer kunne jeg aldri tenkt meg, lite penger og det ville forstyrret studiet mitt såpass mye at alle jeg kjenner ville vært borte når jeg kom tilbake og det ville betydd et ekstra år som jeg sikkert mister veldig mye av. Informatikk er et jobbefag, det er ikke noe som hverken kan pugges eller ta skippertak i, det må jobbes hver dag jevnt og trutt skal man få ønsket resultat. Når jeg derimot får barn, så blir det nok et friår, selv om min samboer også kunne tenkt seg å være hjemme, og det har jeg ikke noe imot. Det beste hadde vært 50/50. Når det gjelder jobben etterpå så kunne jeg fint ha jobbet f.eks 70 % på jobben og 30% hjemme dersom jeg hadde fått lov til det.

Jeg tror virkelig kvinner kan få i både pose og sekk. Det er noe jeg mener basert på personlige erfaringer når det gjelder familie, venner og bekjente. Jeg liker å lære og jobbe for ting jeg ønsker meg og det er ikke noe galt i det. At norske kvinner føder for sent kan nok stemme for noen, men da må det gjøres lettere å få barn når man er yngre dersom kvinnen f.eks er under utdannelse, i dag er det altfor dårlig. Folk vil kanskje prioritere å få barn når de er unge, synes ikke at jeg vil være så gammel heller da når jeg i en alder av 27-28 vil ha barn. Jeg legger mer vekt på å holde meg i form og spise sunt(noe jeg må tinge samboer til også) slik at jeg har overskudd til ungen i fremtiden. Min mor fikk meg i 30-årene, men hun er langt sprekere og mer ungdommelig enn mange "unge" mødre . Hun har aldri skuffet meg eller ikke hatt tid til meg og det er jeg takknemmelig for. Hun måtte jobbe hardt fordi min far var lat, men det var likevel hun som stilte opp hele tiden.

Dette ble et langt innlegg i en tråd som handler om russiske jenter, men, men :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_hmm_*
Finn en rasebevisst,ung (18-23), slank, sporty jente med høyere utdannelse som ønsker å få barn før hun er 25, som ønsker å prioritere familie fremfor karriere (og dermed gå ned i stillingsprosent mens barna er små, for å ta seg av hus og hjem).

Hvis du finner en slik en, skal jeg smile mitt hyggeligste smil og la tvilen komme henne til gode. Sannsynligheten for at du finner en slik jente i Norge (som er singel) er nok imidlertid minimal.

Andre damer enn dette har jeg en lunken holdning til, da drar jeg heller østover, så får jeg heller bli stemplet som "bitter".

Høyere utdannelse i en alder av 18-23, bare der vil du slite litt. Rasebevisst? I alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og russiske kvinner ligger såvisst ikke tilbake for norske hva gjelder å utøve kranglingens edle kunst. Spørsmålet blir da bare om det ligger kjærlighet eller forakt bak.

Oj, jeg håper jeg ikke tolker riktig, det du sier. Sier du at bak norske kvinners krangling ligger forakt, mens det ligger kjærlighet bak russiske kvinners krangling?

Hvis det er sånn, så er det noe alvorlig galt med de norske damene du omgås. men det virker nesten sånn når du skriver at alle norske damer du kjenner sier at de vil pusse mcbande på eksen. blir trist når jeg leser det, for det er ikke sånn jeg kjenner meg selv eller mine venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg håper jeg ikke tolker riktig, det du sier. Sier du at bak norske kvinners krangling ligger forakt, mens det ligger kjærlighet bak russiske kvinners krangling? [...]

Nei.

Og når det gjalt MCgjeng-greia har det hendt i mer enn en håndfull tilfeller at "et korttidsopplegg" har referert til slike, selv om de aldri har hatt mer kontakt med slike, enn at en venn av en slektning er medlem i en mc-klubb, etc. Poenget var vel bløffetrusler generelt, uten at jeg gidder å bla tilbake. Det var uansett en digresjon.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konservativ mann: jeg respekterer deg for at du vil ha en pen jente med visse verdier når det gjelder familie. Flott at du har funnet et ideal.

Men at du synes det er "best å ikke omgåes fargede" er helt sykt. Skal du og dama di sitte og skjelve bak persiennene hvis det flytter en farget inn i nabohuset?

Vi må kanskje vurdere heldekkende drakter, ala Ku Klux Klan, for å unngå direkte kroppskontakt; eventuelt kan vi selge huset og flytte samt donere større summer til Folkebevegelsen Mot Innvandring og flytte de som kjemper hardest mot innvandring i FrP opp på toppen av stemmeseddelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må kanskje vurdere heldekkende drakter, ala Ku Klux Klan, for å unngå direkte kroppskontakt; [...]

Du får sikkert kjøpt deg en pent brukt burka hos frelsesarmeen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert kjøpt deg en pent brukt burka hos frelsesarmeen...

Jeg har faktisk humret over ironien selv; draktene ligner jo veldig på hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer i Russland og andre fattige land er nok ikke så opptatt av utseende som norske kvinner er. Jeg synes det er flott at norske menn som taper kampen om norske kvinner kan finne lykken i andre land, f.eks. Russland. Ingenting galt eller provoserende med det. Lykke til sier jeg bare :)

Du bør kanskje oppdatere dine økonomikunnskaper i tillegg til mye annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, siden denne tråden handler om russiske kvinner

Hvorfor er russiske damer så glad i leopardprintmønster på klærne

Er ikke vondt ment, jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, siden denne tråden handler om russiske kvinner

Hvorfor er russiske damer så glad i leopardprintmønster på klærne

Er ikke vondt ment, jeg bare lurer.

Moten er ganske annerledes i øst-Europa.

Jeg har blant annet sett en del bilder tatt "på gata" av "vanlige" jenter i normal setting, og det er f.eks. vanlig å kle seg LANGT mer utfordrende enn hva som er normalt her i Vesten. Sikkert fordi jentene slåss mye hardere for å tiltrekke seg menn.

Jeg har lest mange turrapporter fra menn som har besøkt land i det tidligere Sovjet som sier de fikk hakeslipp fra det øyeblikket de forlot flyplassen. Lårkorte miniskjørt er én ting, men her snakker vi miniskjørt som så vidt dekker stumpen :)

Som én mann sa: "det er ikke bra for ryktet mitt hvis jeg blir observert pratende med en jentegjeng på fem-seks jenter som umulig kan ha mer enn én kvadratmeter tøy på deling" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tvil om at russiske damer er utrolig vakre, har pen kropp og mange har sikkert bra personlighet også.

Men se på de mennene som prøver å få seg russisk dame da

http://find.bride.ru/ph/htcgi/men/249/249783P1.html

http://find.bride.ru/ph/htcgi/men/248/248567P1.html

http://find.bride.ru/ph/htcgi/men/238/238943P2.html

Tror de virkelig at ei russisk dame skal ta til takke med noen som ser ut som et troll? De fleste damene ser jo ut som supermodeller. Skal de liksom putte papirpose over hodet på menna hver gang de skal ha sex da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange søte og tilsynelatende hyggelige damer der ihvertfall.

Typisk har mange russiske damer høyere utdannelse og ikke minst har dannelse (leser klassisk litteratur, hører eller spiller selv klassisk musikk), og er sporty.

Har du nettadresse til flere slike sider? Dette var jo riktig interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange søte og tilsynelatende hyggelige damer der ihvertfall.

Typisk har mange russiske damer høyere utdannelse og ikke minst har dannelse (leser klassisk litteratur, hører eller spiller selv klassisk musikk), og er sporty.

Har du nettadresse til flere slike sider? Dette var jo riktig interessant.

Enig, de russiske damene på denne nettsiden virker da seriøse, oppegående og attraktive. Vanskelig å forutsette at de er golddiggers, ser heller ingen innrøkte low-lifedamer med leopardskinn der. Slo opp profilen på noen at de, påtagelig hvor mange som hadde høy utdannelse, sunne interesser og verdier i retning av familieliv uten drama.

Virker veldig forlokkende, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er ikke tvil om at russiske damer er utrolig vakre, har pen kropp og mange har sikkert bra personlighet også.

Men se på de mennene som prøver å få seg russisk dame da

http://find.bride.ru/ph/htcgi/men/249/249783P1.html

http://find.bride.ru/ph/htcgi/men/248/248567P1.html

http://find.bride.ru/ph/htcgi/men/238/238943P2.html

Tror de virkelig at ei russisk dame skal ta til takke med noen som ser ut som et troll? De fleste damene ser jo ut som supermodeller. Skal de liksom putte papirpose over hodet på menna hver gang de skal ha sex da?

Alle disse sporty mennene ser jo ut til å være høyt utdannet med dannelse som elsker klassisk litteratur og musikk. Full match!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*
Enig, de russiske damene på denne nettsiden virker da seriøse, oppegående og attraktive. Vanskelig å forutsette at de er golddiggers, ser heller ingen innrøkte low-lifedamer med leopardskinn der. Slo opp profilen på noen at de, påtagelig hvor mange som hadde høy utdannelse, sunne interesser og verdier i retning av familieliv uten drama.

Virker veldig forlokkende, ja.

Men matcher mennene disse flotte damene da, jeg syns jo det ville være trist for dem hvis de ikke finner noen med de samme interessene og som matcher dem utseendemessig. Jeg unner disse kvinnene det beste sånn at de får utfordringer på flere områder enn det utseendemessige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse sporty mennene ser jo ut til å være høyt utdannet med dannelse som elsker klassisk litteratur og musikk. Full match!

Nei, det gjør de jo ikke. Synes du ikke at mange av damene virket attraktive, med utdanning, dannelse og attråverdige interesser? Hvordan i så fall, er det at norske damer danker ut disse russiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men matcher mennene disse flotte damene da, jeg syns jo det ville være trist for dem hvis de ikke finner noen med de samme interessene og som matcher dem utseendemessig. Jeg unner disse kvinnene det beste sånn at de får utfordringer på flere områder enn det utseendemessige.

Jeg vet ikke hvordan man får utfordringer på det utseendemessige? Profilen på de mennene det var linket til, virket ikke umiddelbart som den rette match for de damene jeg slo opp profilen til, nei.

Jeg vil også håpe at disse damene kan møte velmenende, seriøse menn. Meg f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...